fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Michani oleju
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=16&t=2587
Stránka 1 z 1

Autor:  ACEMajky [ 25 kvě 2005 22:37 ]
Předmět příspěvku:  Michani oleju

Daji se dneska michat oleje, mel jsem v aute nejaky valvoline polosyntetiku, hodnoty nevim, ted mam Starline vision 10W-40 polosyntetiku, ale zda se mi, ze turvo vysava olej prez odvetravani klikovky a jsme ted na 1/2 hladiny oleje a uz nemam co dolit (krom toho valvoline), muzu ho tam rekneme 0,5l-1l nalit?

Autor:  Alexa [ 26 kvě 2005 07:41 ]
Předmět příspěvku: 

Bez problému dolej, je lepží pokud doleješ olej stejných parametrů (ne značky), ale nic zásadní ho nestane pokud naleješ olej jiných parametrů ktarý splňuje požadavky motoru.
Pokud máš hladinu mezi ryskami na měrce neřešil bych to někdy se stane že se hladina ustálí na spodní rysce a dál se nehne.

Autor:  ACEMajky [ 26 kvě 2005 08:33 ]
Předmět příspěvku: 

No me asi mizi olej prez odvetravani hlavy - predtim pohoda, ale po instalaci turba s promenlivou geometrii lopatek je to podle me jedina moznost, jelikoz predtim pohoda a po ujeti prvnich asi 200km spatne tesniha hadice od ty hlavy k turbu a bylo to cely od oleje, co se stane kdyz to odvetravani odpojim, dam na to kus hadice a treba puncochu - je to jenom kvuli vlhkosti ne? Takze by se to nemuselo odtamtud vysavat...

Autor:  Alexa [ 26 kvě 2005 09:50 ]
Předmět příspěvku: 

Je možné že jsi vypustil čerta, turbodmýchadlo s proměnlivou geometrií lopatel má větší průtočné množství vzduchu a dosahuje vyšího přetlaku, pokud je odpojený obtokový ventil narostl vstupní tlak v přímé souvislosti s tím narostl pracovní tlak motor už má něco za sebou a výfukové plyny se tlačí do klikové skříně.

Klidně tu hadici vyveď někam pod motor a sleduj jestli se ti z ní netlačí olej.

Autor:  ACEMajky [ 26 kvě 2005 09:56 ]
Předmět příspěvku: 

No max tlak na turbu mam stejnej, 0,9atm (predtim 0,8atm) - ale etzold uvadi, ze nove turbo ma 0,9atm, takze jsem to nastavilna 0,9atm (samo regulaci) - reguluju to puvodnim accuratorem

Autor:  Alexa [ 26 kvě 2005 10:05 ]
Předmět příspěvku: 

Pak už je pouze jedno vysvětlení je tam prudší nárust tlaku (dává to vyšší tlak v nižších otáčkách ) a výsledek je stejný. Nárust tlaku v nižších otáčkách defakto se to chová jako bys motor trvale dotahoval. a někde se něco hlo.
A je také možné že pouze někde čekal zádrhel a projevil se, a s turbem to nemá nic společného.

Autor:  ACEMajky [ 26 kvě 2005 10:31 ]
Předmět příspěvku: 

No motor je po GO, takze nepredpokladam, ze by se tak rychle neco hnulo, jinak ta hadice na odvetravani kdyz do ni sahnu, tak je zasrana, takze to podle me de skrzeni - je od oleje - proste je to jako bych si ten prst polil olejem a to co na nem zustane po politi, tak asi tak nejak ho mam zaolejovanel rpi vytazeni

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/