fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 15 kvě 2024 14:14

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: přídavná chladící kapalina
PříspěvekNapsal: 29 dub 2006 18:12 
Offline
Nováček

Registrován: 09 úno 2006 12:04
Příspěvky: 16
Bydliště: ostrava
zajímalo by mě jaký máte názor na tenhle výrobek

PŘÍDAVNÁ CHLADÍCÍ KAPALINA RED LINE



- nejlepší chladící medium pro váš namáhaný motor

- jedná se asi o nejkvalitnější přídavné chladící médium na trhu, je velice oblibené a používané hl. u tunerů v USA, při větším zatížení motoru je to ideální pomocník pro váš horký motor, navíc čistí a ošetřuje celý chladící systém, aplikuje se normálně do chladiče, jak pracuje se můžete podívat na demo na oficiálních US stránkách RED LINE : http://www.redlineoil.com/products_cool ... antFlash=1

Cena: 415,00 Kč + 80,00 Kč = 495,00 Kč
(bez DPH) (DPH 19 %) (vč. DPH)

http://www.sportovniautodoplnky.cz/stor ... dsID=13308

_________________
Escort 1.6i, r.v. 87, 3dv


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 dub 2006 18:42 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Dle mě zbytečný...

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 dub 2006 18:54 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 úno 2005 10:00
Příspěvky: 599
Bydliště: Brünn/Znaim
Do Escorta zbytečnost, navíc pochybuju, že to bude mít nějaký pozorovatelný efekt...vyděl bych to na výrobek stylu "Horst Fuchs".

_________________
Cougar 99´ Melina blue
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
History:
Škoda Felicia LXi Combi, 1.3 MPi (50kW), 09/96
Ford Escort, 1,6 16V (66kW), hatchback, 06/98
Škoda 120L 05/87

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poznámka pod čarou:
LeMamlas, ufonz - primitivové, omezení provokatéři, lháři. Zkrátka pravý velehnůj.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 dub 2006 22:14 
Offline
Forďák

Registrován: 19 bře 2005 23:58
Příspěvky: 294
Bydliště: Severní čechy/Praha
Ee, chlapci, nepodceňoval bych :shock:

Když jsem chtěl koupit new náplň chlazení do cábra s motorem 1.6CVH 91´ - tak jsem zavítal do forda a ře chci "fridex". Technik ok, máme tu červenou novinka, cena okolo 100. deset let nemusíte měnit. Tak povídám ok, chci tři litry. Dal a při odchodu se mne náhodou zeptal, do čeho to chci. A já muřekl, že do 1.6CVH 91´ a on se zhrozil a že ne, že mi to neprodá(tedy veme zpět) :shock: Já na něj jako proč. A on: že je to nová věc(sice nevím, co je pro něj nová, ale je to tak 4měs zpátky) a je sice použitelná, ale má vlastnost rozpouštět usazeniny a čistit systém chlazení. Tudíž u mne by to určo znamenalo kolap systému od nějakého uvolněného sajrajtu. Takže mi doporučil koupit normální modrej, co nic nerozpouští.
Tudíž bych tomu občas i věřil, že nějaká kapalina dokáže i vyčistit ten systém :?

_________________
Starej Brouk 84´... jede a jede a jede


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 dub 2006 22:17 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Já nemyslel že to nečistí, ale že to asi moc víc "nechladí"

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 kvě 2006 22:02 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 úno 2005 10:00
Příspěvky: 599
Bydliště: Brünn/Znaim
Šíša: Pokud jsem dobře pochopil to demonstrativní video, nejde o rozpouštění nějakých usazenin, ale o lepší převod tepla z kovu do chladící kapaliny.

_________________
Cougar 99´ Melina blue
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
History:
Škoda Felicia LXi Combi, 1.3 MPi (50kW), 09/96
Ford Escort, 1,6 16V (66kW), hatchback, 06/98
Škoda 120L 05/87

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poznámka pod čarou:
LeMamlas, ufonz - primitivové, omezení provokatéři, lháři. Zkrátka pravý velehnůj.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2006 19:07 
Offline
Forďák

Registrován: 06 kvě 2005 22:53
Příspěvky: 150
-petr- píše:
Šíša: Pokud jsem dobře pochopil to demonstrativní video, nejde o rozpouštění nějakých usazenin, ale o lepší převod tepla z kovu do chladící kapaliny.


pochopil si spravne :-)
Zmensuje to proste bubliny, ktery vznikaji na "hot spots" (uplne presne prelozit se to neda znamena to neco jako "varici mista") takze je pak prestup tepla lepsi. Mimochodem totez zvladne i par kapek jaru, ale nevim co to udela za tech teplot v motoru. Pouzivam to u vodniho chlazeni pocitace a bubliny to opravdu spolehlive odstrani.

A ohledne toho cisteni, asi sem natvrdlej, ale nechapu kudy se z okruhu ty necistoty ztraceji asi se to proste ztrati nekde ve zlomu casoprostoru nebo tak

_________________
Ford Escort 1.4i 54kW CFI-jednobod, MK IV r. v. 1990


Naposledy upravil vendiik dne 11 kvě 2006 19:13, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2006 19:12 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 úno 2005 10:00
Příspěvky: 599
Bydliště: Brünn/Znaim
vendiik: Jar že odstraňuje bubliny?? Vždyť snižuje povrchové napětí kapaliny (vody), tak by měl snad dělat opak, ne?? A taky že dělá.
Ty nečistoty by se měly rozpustit = chemicky převést na v chladící kapalině rozpustné sloučeniny.

_________________
Cougar 99´ Melina blue
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
History:
Škoda Felicia LXi Combi, 1.3 MPi (50kW), 09/96
Ford Escort, 1,6 16V (66kW), hatchback, 06/98
Škoda 120L 05/87

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poznámka pod čarou:
LeMamlas, ufonz - primitivové, omezení provokatéři, lháři. Zkrátka pravý velehnůj.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2006 19:23 
Offline
Forďák

Registrován: 06 kvě 2005 22:53
Příspěvky: 150
-petr- píše:
vendiik: Jar že odstraňuje bubliny?? Vždyť snižuje povrchové napětí kapaliny (vody), tak by měl snad dělat opak, ne?? A taky že dělá..


zalezi na mnozstvi, psal jsem par kapek! jinak kdyz toho das moc samozrejme vznikne pena.
Taky to uplne nechapu, ale je to tak. Kdyz si menim vodu v okruhu, tak mi tam trochu vzduchu zustane je to v tech hadicich nrmalne videt jak tam jezdi bublinky a rachoti od toho cerpadlo, pak kapnu jar a za chvili je to bez bublin. Samozrejme mam expanzni nadrzku takze vzduch ma kam utikat. Jednou kdyz sem tam zapomel kapnout ten jar, divil jsem se proc mam porad po vic nez 20hod provozu bubliny, kapnul jsem a za chvili klid. Jestli mi to nekdo vysvetli tak to uvitam.
S tim povrchovym napetim mas pravdu, neni to mozna tak, ze pri nizsim povrchovem napeti vzduch snadneji opusti kapalinu, resp. snadno prostupuje do kapaliny i ven z kapaliny? A pak samozrejme kdyz das hodne jaru tak to dela bubliny...

_________________
Ford Escort 1.4i 54kW CFI-jednobod, MK IV r. v. 1990


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2006 19:44 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 úno 2005 10:00
Příspěvky: 599
Bydliště: Brünn/Znaim
Z toho co popisuješ se zdá, že rozhodující bude zřejmě opravdu množství toho Jaru. Obecně u tenzidů platí, že chování systému záleží na jejich koncetraci. Když je malá, hromadí se neuspořádané částice na rozhraní fází, zvyšováním se začínají tvořit micely, vrstvy, lamely... Asi to bude fakt tím, že mírné snížení povrchového napětí přidáním malého množství tenzidu usnadní únik bublin v kapalině již přítomných.

_________________
Cougar 99´ Melina blue
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
History:
Škoda Felicia LXi Combi, 1.3 MPi (50kW), 09/96
Ford Escort, 1,6 16V (66kW), hatchback, 06/98
Škoda 120L 05/87

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poznámka pod čarou:
LeMamlas, ufonz - primitivové, omezení provokatéři, lháři. Zkrátka pravý velehnůj.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 čer 2006 20:25 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 10 čer 2006 17:35
Příspěvky: 37
Bydliště: Brno
Myslím, že právě proto, že snižuje povrchový napětí, tak že to funguje. Bublina(vzduchová) vzniká tak, že při vysoké teplotě klesá rozpustnost plynu v kapalině. Když to překročí určitou hranici, vytvoří se bublina vzduchu ve vodě. Na jejich rozhraní je povrchové napětí, které drží bublinu při životě. Když ho snížíme přidáním jaru, prostě bubliny vznikají obtížněji.
Mimochodem, nedělal bych si moc iluze, ono to něco podobnýho, jako jar bude. Dá se tomu honosný název, složitě se to popíše a za drahý peníze prodá.

_________________
Escort 1.6, r.v 1995
Escort 1,4 r.v. 1994 -už vrak:((


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz