fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Olejový fitr http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=16&t=6361 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Oldys [ 21 čer 2006 17:00 ] |
Předmět příspěvku: | Olejový fitr |
Zdravím Je to asi 14 dní, koupil jsem Escorta MkV 1,6Efi, a říkám si že budu muset vyměnit olej, protože jak jsem zjistil, tak ten současnej má najeto už asi 12500km.Ale to hlavní---koukám do míst kde má bejt olejovej filtr a já myslel že má koukat kousek ven a místo toho je tam kovový zapuštěný víčko, je to normální, je ten filtr až pod ním?? Dík za odpověď |
Autor: | MV [ 21 čer 2006 18:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
Filtr kouká ven, podobně jako u jiných motorů a je zezadu na motoru(přibližně nad výfukem), ne moc dobře přístupnej. |
Autor: | Alfons005 [ 21 bře 2007 15:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zdarec.Měl bych pro vás kontrolní otázku.Jaký je rozdíl mezi origo olejovým filtrem od Forda a filtrem z Favorita? Závit je stejný , velikost taky.Mám ho už asi na čtvrtém Fordu a myslím , že funguje normálně. |
Autor: | futura [ 22 bře 2007 16:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo, favo filtr je nemlich samej jako na CVH, jde i na 16V, ale tam bych ho asi nedaval, i kdyz treba nekteri anglani tak cini. Ale delaji to kvuli uspore mista, ne z financnich duvodu. Origo na 16Vje o dost delsi a predpokladam, ze u fordu vedeli, proc je vetsi. Se skodovackym na CVH jsem taky jezdil a nebyl problem. |
Autor: | Hranáček [ 24 bře 2007 16:39 ] |
Předmět příspěvku: | Filtr na 44kW 1.8 D u Autobenexu asi 109Kč |
zdravím, jak moc je důležitá značka filtru? na Toledu1 1.9D 47KW-je tam dlouhý "hrnec" jsem postupně zkoušel všechno možné:Fram,Teneco,Mann,Delphi,nakonec i Clean,zajímala mě hlavně cena(ty první dva stály tehdy až 280),páč se tvrdí,že tam není nějak rozdíl...A co ten Favoriťácký, má s ním nškdo na dieslu zkušenost (nejlépe opakovaně)? Podle závitu by měl jít. A co se vzducháčem-tam prý vůbec není rozdíl,ani že se snadněji zanese...? A s paliváčem? Jaké tam jsou rozdíly-má to někdo odpozorované?Zatím jsem zajistil paliváč tak za 380, ví někdo levněji? Ten oleják vyšel po slevě 20% u Autobenexu na 108.50 Dík Z. |
Autor: | Návštěvník [ 25 bře 2007 23:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nejlepši by byly origoš ford motorcraft žejo ale ty ceny,já tam dávám co zrovna maj a žádný problem v tom není většinou jsou to všechno UFI. |
Autor: | Hranáček [ 26 bře 2007 13:11 ] |
Předmět příspěvku: | jo ale kdy měnit olej-po 7.5 či 10tkm? |
v Toledu jsem měnil po 7.5-8 a teď u Esca 1.8D 44kW r.90 jsem nezjistil,předpokládal jsem,že taky po 7.5-8tkm či do roka či co nastane dřív, nejlépe před zimou,taky...dá se jezdit, zvlášť se syntikou či polosyn až na 10-12tkm, zvlášť přes léto a na zimu to měnit? |
Autor: | catrr [ 26 bře 2007 13:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vem si Favoritáckej a Fordáckej Olej filtr a podívej se na průchodné díry tak poznáš rozdíl , to je v průchodnosti oleje a i filtrační vložkou uvnitř tady nejde jen o záv. |
Autor: | Návštěvník [ 26 bře 2007 21:47 ] |
Předmět příspěvku: | Re: jo ale kdy měnit olej-po 7.5 či 10tkm? |
Hranáček píše: v Toledu jsem měnil po 7.5-8 a teď u Esca 1.8D 44kW r.90 jsem nezjistil,předpokládal jsem,že taky po 7.5-8tkm či do roka či co nastane dřív, nejlépe před zimou,taky...dá se jezdit, zvlášť se syntikou či polosyn až na 10-12tkm, zvlášť přes léto a na zimu to měnit? No čím častěji to budeš měnit tím lépe pro motor,já bych to tam víc jak těch 10000 nenechával.
|
Autor: | zdenal8 [ 27 bře 2007 07:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
No nechápu proč tu řešíte jestli de do escorta filtr z favorita. Kdyby ten filtr stál balík tak neřeknu, ale dyť filtr Mann stojí 150kč. |
Autor: | Mac Háček [ 27 bře 2007 12:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
tj,ale skodovackej filtr stoji jen 58 Kč tak chce někdo ušetřit |
Autor: | Hranáček [ 27 bře 2007 13:33 ] |
Předmět příspěvku: | rozdíl v ceně olej.filtr Favorit-Escort |
Favoriťáckej sem tak levně neviděl, mám z Autobenexu nějaký bazmek ani nevím značku za 109, po 20%slevě, ten rozdíl mi nepřipadl tak velký.Asi drahá je na filtru značka/reklama-investice do ní a možná i matroš,spotřeba, na Toledo1 1.9D 96 byl docela dlouhý hrnec a pohyboval se v rozptylu 250-280 za Fram,Teneco,180za Mann a 150za Delphi a 145 za Clean.A fahčily všecky,stejně jako závit se na žádném nestrhal. Je pravda, že se má před našroubováním prolít novým olejem či omastit závit nějakou speciální sračkou? |
Autor: | zdenal8 [ 27 bře 2007 14:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
No spíš než závit se má namastit to těsnění. |
Autor: | catrr [ 27 bře 2007 17:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak to sliším poprvé ale co se trochu namaže je to gumové těsnění a filtr dotáhne jen rukou |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |