fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Olejový fitr
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=16&t=6361
Stránka 1 z 1

Autor:  Oldys [ 21 čer 2006 17:00 ]
Předmět příspěvku:  Olejový fitr

Zdravím

Je to asi 14 dní, koupil jsem Escorta MkV 1,6Efi, a říkám si že budu muset vyměnit olej, protože jak jsem zjistil, tak ten současnej má najeto už asi 12500km.Ale to hlavní---koukám do míst kde má bejt olejovej filtr a já myslel že má koukat kousek ven a místo toho je tam kovový zapuštěný víčko, je to normální, je ten filtr až pod ním??

Dík za odpověď

Autor:  MV [ 21 čer 2006 18:37 ]
Předmět příspěvku: 

Filtr kouká ven, podobně jako u jiných motorů a je zezadu na motoru(přibližně nad výfukem), ne moc dobře přístupnej.

Autor:  Alfons005 [ 21 bře 2007 15:53 ]
Předmět příspěvku: 

Zdarec.Měl bych pro vás kontrolní otázku.Jaký je rozdíl mezi origo olejovým filtrem od Forda a filtrem z Favorita? Závit je stejný , velikost taky.Mám ho už asi na čtvrtém Fordu a myslím , že funguje normálně. :wink:

Autor:  futura [ 22 bře 2007 16:47 ]
Předmět příspěvku: 

Jo, favo filtr je nemlich samej jako na CVH, jde i na 16V, ale tam bych ho asi nedaval, i kdyz treba nekteri anglani tak cini. Ale delaji to kvuli uspore mista, ne z financnich duvodu. Origo na 16Vje o dost delsi a predpokladam, ze u fordu vedeli, proc je vetsi. Se skodovackym na CVH jsem taky jezdil a nebyl problem.

Autor:  Hranáček [ 24 bře 2007 16:39 ]
Předmět příspěvku:  Filtr na 44kW 1.8 D u Autobenexu asi 109Kč

zdravím, jak moc je důležitá značka filtru?
na Toledu1 1.9D 47KW-je tam dlouhý "hrnec" jsem postupně zkoušel všechno možné:Fram,Teneco,Mann,Delphi,nakonec i Clean,zajímala mě hlavně cena(ty první dva stály tehdy až 280),páč se tvrdí,že tam není nějak rozdíl...A co ten Favoriťácký, má s ním nškdo na dieslu zkušenost (nejlépe opakovaně)? Podle závitu by měl jít. A co se vzducháčem-tam prý vůbec není rozdíl,ani že se snadněji zanese...? A s paliváčem? Jaké tam jsou rozdíly-má to někdo odpozorované?Zatím jsem zajistil paliváč tak za 380, ví někdo levněji?
Ten oleják vyšel po slevě 20% u Autobenexu na 108.50
Dík Z.

Autor:  Návštěvník [ 25 bře 2007 23:10 ]
Předmět příspěvku: 

Nejlepši by byly origoš ford motorcraft žejo ale ty ceny,já tam dávám co zrovna maj a žádný problem v tom není většinou jsou to všechno UFI.

Autor:  Hranáček [ 26 bře 2007 13:11 ]
Předmět příspěvku:  jo ale kdy měnit olej-po 7.5 či 10tkm?

v Toledu jsem měnil po 7.5-8 a teď u Esca 1.8D 44kW r.90 jsem nezjistil,předpokládal jsem,že taky po 7.5-8tkm či do roka či co nastane dřív, nejlépe před zimou,taky...dá se jezdit, zvlášť se syntikou či polosyn až na 10-12tkm, zvlášť přes léto a na zimu to měnit?

Autor:  catrr [ 26 bře 2007 13:42 ]
Předmět příspěvku: 

Vem si Favoritáckej a Fordáckej Olej filtr a podívej se na průchodné díry tak poznáš rozdíl , to je v průchodnosti oleje a i filtrační vložkou uvnitř tady nejde jen o záv.

Autor:  Návštěvník [ 26 bře 2007 21:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: jo ale kdy měnit olej-po 7.5 či 10tkm?

Hranáček píše:
v Toledu jsem měnil po 7.5-8 a teď u Esca 1.8D 44kW r.90 jsem nezjistil,předpokládal jsem,že taky po 7.5-8tkm či do roka či co nastane dřív, nejlépe před zimou,taky...dá se jezdit, zvlášť se syntikou či polosyn až na 10-12tkm, zvlášť přes léto a na zimu to měnit?
No čím častěji to budeš měnit tím lépe pro motor,já bych to tam víc jak těch 10000 nenechával.

Autor:  zdenal8 [ 27 bře 2007 07:13 ]
Předmět příspěvku: 

No nechápu proč tu řešíte jestli de do escorta filtr z favorita. Kdyby ten filtr stál balík tak neřeknu, ale dyť filtr Mann stojí 150kč.

Autor:  Mac Háček [ 27 bře 2007 12:07 ]
Předmět příspěvku: 

tj,ale skodovackej filtr stoji jen 58 Kč
tak chce někdo ušetřit

Autor:  Hranáček [ 27 bře 2007 13:33 ]
Předmět příspěvku:  rozdíl v ceně olej.filtr Favorit-Escort

Favoriťáckej sem tak levně neviděl, mám z Autobenexu nějaký bazmek ani nevím značku za 109, po 20%slevě, ten rozdíl mi nepřipadl tak velký.Asi drahá je na filtru značka/reklama-investice do ní a možná i matroš,spotřeba, na Toledo1 1.9D 96 byl docela dlouhý hrnec a pohyboval se v rozptylu 250-280 za Fram,Teneco,180za Mann a 150za Delphi a 145 za Clean.A fahčily všecky,stejně jako závit se na žádném nestrhal. Je pravda, že se má před našroubováním prolít novým olejem či omastit závit nějakou speciální sračkou?

Autor:  zdenal8 [ 27 bře 2007 14:58 ]
Předmět příspěvku: 

No spíš než závit se má namastit to těsnění.

Autor:  catrr [ 27 bře 2007 17:16 ]
Předmět příspěvku: 

tak to sliším poprvé ale co se trochu namaže je to gumové těsnění a filtr dotáhne jen rukou

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/