fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Lahkost tocenia volantu ?
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=16&t=9429
Stránka 1 z 1

Autor:  shepi [ 20 bře 2007 16:21 ]
Předmět příspěvku:  Lahkost tocenia volantu ?

Kupil som ford escort combi 96 zetec 1,8 115 koni. Vymenil som rozvody,filtre stabyl.tyce a olej. Servo mi funguje ale potrebujem vediet ako lahko sa ma tocit volant ?.
Ked sadnem do volkswagenu a som na mieste tak pomaly jednym prstom som schopny tocit volantom. U mna to nejde tak lahko. Olej v nadrzke pre servo je presne medzi riskami a ma "hnedu az ciernu farbu" je tam este od vyroby. Neviem ci si nepletiem dve rozne veci posilovac riadenia a servo riadenie ?

Ak niekto ma skusnost s touto easy otazkou nech mi odpovie dakujem.

Forum som precital komplet a s vyhladavanim ale takuto otazku som nenasiel ;.-) Este raz dik.
[/b]

Autor:  Lucky [ 20 bře 2007 17:50 ]
Předmět příspěvku: 

Lidovy vuz ma totiz posilovac s promenlivym ucinkem :wink: Nedavno se mi take zdalo, ze posilovac moc neposiluje - tak jsem dolil kapalinu tesne pod znacku MAX a uz to zase posiluje, tak jak ma.

Autor:  shepi [ 21 bře 2007 12:36 ]
Předmět příspěvku:  Dik za odpoved

Nie som z toho o nic viac mudry ale podla vsetko ta lahkost tocenia volantu asi nebude taka ako u VW ;-)).

Autor:  mposchl [ 21 bře 2007 13:12 ]
Předmět příspěvku: 

no asi tak, attova ochcavka toci stejne tezko jako esko, v prvni rade pokud mas prazdne gumy, tak to pude dost tezko i s posilovacem ;-). Podle me je zdravej jev, ze to nejde uplne samo, kamos ma Mitsuvishi karisma a ten toci i kdyz do neho fouknes...takze bejt tebou, neresim to, ma to tak byt, proste to tak funguje, neni to tak vymakany, na druhou stranu si vic uzijes rizeni ;-), jednou rukou "carovat" neni problem...

Autor:  HEKTO [ 08 úno 2008 14:01 ]
Předmět příspěvku: 

Až na tu "hnědou až černou" barvu. Já teď nedávno měnil olej v servu,a když to vypouštěli tak se seběhl celý servis,aby se podívali co to stama teče a hodně moc se divili že tím volantem šlo točit. Bylo to černé a hodně,hodně řídké. Po tom co ho vyměnili bylo řízení jak vyměněné,teď otočím na místě volant jedním prstem.

Autor:  kitrab [ 08 úno 2008 17:18 ]
Předmět příspěvku: 

da se vymenit olej v servu i doma ? je tam nejaky problem? odvzdusneni ? pripadne kde je vypousteci sroub ? a kolik je tam oleje ?

Autor:  crazyape [ 09 úno 2008 10:22 ]
Předmět příspěvku: 

Vypousteni nevim kde je ale ovzdusnit se to nemusi. To se udela samo pomoci takoveho pistku co mas uprostred vicka na servo kapalinu. Kdyz das plnej rejd tak ti pistek vypusti prebytecnej vzduch.

Autor:  HEKTO [ 11 úno 2008 11:07 ]
Předmět příspěvku: 

Vypouští se to tak že se vyndá vratná hadice do vyrovnávací nádobky oleje serva,nasadí se na tu hadici hadice,která se vyvede bokem auta do nějaké větší nádoby. Nastartuje se a točí se volantem doprava a do leva plným rejdem,při tom se dolévá nový olej do vyrovnávací nádobky.Pozor na to,aby to nenasálo vzduch!!! A bacha je tam celkem dost velký tlak a dost to sté hadice cáká. Až začne téct čistý olej je hotovo.Nasadí se hadice spátky na ústí nádobky zadekluje se nádobka a pak se točí volamtem sem tam,tím se to odvzdušní pak se dolije po risku max cold olej.
Olej z hadice teče jen ,když se točí volantem.Oleje si nepamatuju kolik tam je,ale matně si pamatuju že kolem dvou litrů,ale pokusím se to zjistit přesně.

Autor:  kitrab [ 12 úno 2008 11:26 ]
Předmět příspěvku: 

great ! diky za info je vycerpavajici.

Autor:  like.n0.other [ 25 úno 2008 20:43 ]
Předmět příspěvku: 

kolik ten olej stoji a pod jakym nazvem ho sezenu? staci takovej nakej obycejnej z obi do automatu?

Autor:  Jindra Spíchal [ 26 úno 2008 16:37 ]
Předmět příspěvku: 

Převodový olej OMV ATF D II ,červený.

Autor:  Fíkus [ 22 bře 2008 11:13 ]
Předmět příspěvku: 

Na RSu mi jde toceni volantem znatelne vic ztuha nez na zmetkovi. ,,carovat" jednou rukou pri nizssich rychlostech je temer nemozne. To tak ma byt vzhledem ke sportovni povaze Rsa?

Autor:  like.n0.other [ 31 bře 2008 23:01 ]
Předmět příspěvku: 

a co ten olej, dolejval si? ja ted dolejval shell D2, takovej ten cervenej...a je pravda ze je to hodne znat, jednou rukou sice slo tocit...ale kdyz jsem koukal na nadrzku tak tam bylo dost pod minimum, tak jsem koupil...je to ale docela draha sranda...
btw kdyz se vymenuje, kolik se toho asi tak spotrebuje? predpokladam ze ta nadrzka je jenom takovy vyusteni a ze v samotnym servu toho budou tuny...

Autor:  Bumerank [ 28 srp 2008 08:51 ]
Předmět příspěvku: 

HEKTO píše:
Vypouští se to tak.....Pozor na to, aby to nenasálo vzduch!!! A bacha je tam celkem dost velký tlak.....


Co by to udělalo, kdyby to ten vzduch nasálo, respektive co se může pokazit?!? :shock: ..je to kvůli čerpadlu?

Autor:  Bumerank [ 01 zář 2008 11:10 ]
Předmět příspěvku: 

..nikdo neví, či čo?? :smt017 ..taky hodlám vyměnit kapalinu v servu a nechci to podcenit! :)

Autor:  Wizzy [ 01 zář 2008 11:19 ]
Předmět příspěvku: 

Nic se neděje, vypusť to, nalej tam nový olej, nastartuj, párkrát vytoč kola do krajních poloh, aby se to odvzdušnilo přes přepouštěcí ventily a je to. Pár bublinek nevadí. Kdybys s tím jezdil nasucho, tak čerpadlo odejde, ale jinak ne.

Autor:  Bumerank [ 01 zář 2008 11:26 ]
Předmět příspěvku: 

thx...myslel jsem si to, ale kdyby to nebylo tohle a pak bych se divil že mi to jaksik nefunguje, tak bych si říkal že jsem diebil, že jsem se nezeptal... :D

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/