fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Aditivum do oleje-dát či kašlat na to,dát jen do nafty a na
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=16&t=9535
Stránka 1 z 1

Autor:  Hranáček [ 26 bře 2007 13:18 ]
Předmět příspěvku:  Aditivum do oleje-dát či kašlat na to,dát jen do nafty a na

a na zimu?
Do nafty a na zimu zvlášť bych to riskl, má ale smysl lít to do nafty,ty různé STP,Wynns atd.?Do nějakého minerálu zvlášť co není vyloženě určen pro diesl,je všeob či benzín,bych to možná mrskl, ale do polosyntetiky, zvlášť specializované na diesel,je to asi škoda, co?
Taky jsem slyšel názory, že to motoru kolikrát spíš uškodí.Každopádně,je nutný předtím výplach motoru se starým olejem?A najet po výměně oleje s aditivem aspoň 100km v tahu čili jet na výlet př. do Vídně či Bratislavy? Já to zkoušel v Toledu1 1.9D r.96,bylo to Ekolube za 560(kupované u nich v Heršpicích) pro objemy 1.6 až 2.5,nalil to tam při 70tkm ale při 90tkm mi Toledo ukradli,mělo to vydržet tak na 40tkm,pak obnovit,ale nějaké snadnější starty či sníž.spotřebu aspoiň o 0.2 L na 100 to teda nevypadalo. Zvařuju Bishopa kit stojí lehce nad 1000 jenže ten vy se měl co rok obnovovat a kdo málo jezdí...Vydrží prý až na 150tkm ale kdo to natočí za rok?

Autor:  Návštěvník [ 26 bře 2007 21:50 ]
Předmět příspěvku: 

Jsou to vyhozené peníze radši bych měnil častěji olej nebo si koupil lepší.

Autor:  BlueWolf [ 27 bře 2007 09:11 ]
Předmět příspěvku: 

Kdyby to bylo tak dobrý, tak by výrobce aditiva do oleje přidával sám. Radši kup lepší olej.
I když fotřík koupil do Filcky nějakej sráč z WS shopu (ikdyž jsem mu řikal že to jsou vyhozený peníze), je fakt, že motor přede potišejc. Ale zas takovej rozdíl to neni.

Autor:  Hranáček [ 27 bře 2007 12:09 ]
Předmět příspěvku:  aditiva do oleje či jen do paliva.

no asi máte pravdu, já teda vypaplám zbytek aditiva co mi zbylo po ukradeným Toledu, dám ho ale do minerálu, do polosyntziky Diesel mi to přijde i "škoda".Přecházím ze syntiky od pův. majitele přes polosyntiku na minerál, kterého mám dostatek a do dieselu 1.8D 44kW r.90 myslím, že stačí 15W-40 API CD je psáno... Samozřejmě polosyntika neuškodí, mám ale jen 1 kanystr 5L Hekra 10W-40 Diesel a další nehodlám kupovat, musím taky vypotřebovat 10l minerálu Aral a Shell 15W-40, co mám.Není možné to skladovat (třebaže dobře) přes 5 let,někteří uvádějí i 3 roky...I když je to originál. uzavřeno, otázka je,jestli k víčkům do kanystrů oni plní nějaký inertní plyn,asi spíš ne.Pomalá oxidace...
A aditiva dám do paliva-letní VIF a na zimu celoročního Bishopa rozředím, to vyjde i nejekonomičtějc, litr paliva takhle vyjde na 15-20 hal navíc

Autor:  Karel [ 27 bře 2007 19:57 ]
Předmět příspěvku: 

BlueWolf píše:
Kdyby to bylo tak dobrý, tak by výrobce aditiva do oleje přidával sám. Radši kup lepší olej.
I když fotřík koupil do Filcky nějakej sráč z WS shopu (ikdyž jsem mu řikal že to jsou vyhozený peníze), je fakt, že motor přede potišejc. Ale zas takovej rozdíl to neni.

Jsem zvedavej ,jak dlouho poprede,ta sracka ti taky muze nacat gufera atd. :D

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/