fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 27 pro 2024 04:35

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: draty pod sedackama
PříspěvekNapsal: 23 srp 2006 20:25 
mam v aute na spodni strane prednich sedacek nejaky draty a kabely el. vedeni..je tam i jeden husi krk a v nem nakej drat..ty draty vedou od takovyho toho plastovyho krytu u prahu dveri nekam pod sedacku ci co...pritom nemam ani el. nastavitelny ani vyhrivany sedadla...poradte pls co by to mohlo bejt..diky..


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 srp 2006 20:37 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 kvě 2005 22:13
Příspěvky: 483
Bydliště: Kostelec nad Orlicí
Mám to taky a myslím, že to je něco ohledně pyro pásů

_________________
Prodáno: Escort MKVII 1,6 16V r.v.98, nový majitel z něho bohužel udělal vrak, vidím ho každý týden, ach jo :-(

Chci se vrátit k Escortu, ale už ke kabriu MKIV nebo MKVII v super stavu s Cosworth kolama

Seat Leon


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 srp 2006 22:13 
To wwollff: sorry,ale nevim co tim myslis..??pyro pasy??chapu to spravne?? (asi sem natvrdlej) :D


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 srp 2006 23:17 
Offline
Forďák

Registrován: 10 dub 2005 23:42
Příspěvky: 140
Bydliště: Beroun
Pyrotechnické předpínače bezpečnostních pásů. Odpalují se elektricky těsně před vystřelením airbagů a docela fest tě přitáhnou do sedačky. To proto, aby ti airbag příliš nenamlátil hubu, v extrémním případě nezlomil vaz, když tělo po nárazu setrvačností pokračuje vpřed a airbagy vystřelí proti němu.

_________________
Mondeo III, 2.0 TDCI Ghia 96 kW, 2007, hatchback (od 11/2011)
Mondeo II, 1.8 16V SI/Ghia, 1998, combi (od 05/2004 do 04/2012)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 srp 2006 00:41 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 srp 2006 20:44
Příspěvky: 223
Bydliště: Ostrava
jj, to by mohlo být ono, mám je tam taky pod oběma sedačkama, přímo naproti airbagům, a přitom jsou naprosto obyčejný bez jakékoliv elektriky

_________________
Mazda 3 2.0 MZR i-stop 111kW- Japonec nebo japonka? Cert to vem, hlavne ze to jede.
Honda Civic 5D 1.8 i-VTEC 103kW- UFO ze Swindonu
Minulost: Ford Escort Combi 1.8TD 66kW mk.VII - Stěhovák a dříč


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 srp 2006 06:51 
Offline
Forďák

Registrován: 30 bře 2006 18:43
Příspěvky: 81
je to presne, kdyz mas airbag musis mit piro pasy, taky airbag odecita okruh zapnutyho pasu, takze kdyz nejsi pripoutanej a dostanes slupku airbag by nemel vylitnout pokud to nebude delobuch az na stredni sloupek to by potom vylit i jestli by si nebyl pripoutany seplo by ti cidlo ktery odecita krouceni plechu ale to by si musel mit rychlost ne mene nez 90km

_________________
Ford Escort 1.6 D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 srp 2006 16:40 
diky:)myslel sem ze bych to sundal, ale asi ne :-D


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 srp 2006 16:58 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2004 16:45
Příspěvky: 70
Bydliště: Brno
Lucky píše:
diky:)myslel sem ze bych to sundal, ale asi ne :-D


Ale až ti bude v pravidelných intervalech 4x blikat pořád kontrolka airbagů, tak aspoň už víš, kde to máš hledat - to je právě vlhkost v těch žlutých konektorech na kabelech k předepínákům pásů vedle sedaček.

_________________
Čelda
Ford Escort 1.6 16V kombi, 1997, amparo blue


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 srp 2006 22:17 
Aha..takze kdyz sou ty konektory vlhky,tak blika kontrolka airbagu??dik za radu..jeste sem premejslel,ze bych vymenil predni sedacky..jenze to je asi komplikovany kuli tem pyro pasum,ne?musi to bejt s airbagama v nakym souladu,je to tak?takze proste nemuzu jentak vymenit predni sedacky...??


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 srp 2006 22:19 
hele pockej..ted sem si uvedomil,ze ty zluty konektory se mi jentak valej po podlaze..myslim..to je asi pruser co??musi to bejt nekam zapojeny...porad pls...diky..


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 srp 2006 23:32 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2004 16:45
Příspěvky: 70
Bydliště: Brno
Lucky píše:
hele pockej..ted sem si uvedomil,ze ty zluty konektory se mi jentak valej po podlaze..myslim..to je asi pruser co??musi to bejt nekam zapojeny...porad pls...diky..


Já to mám tak, že vedle obou předních sedadel (směrem ven z vozidla) jsou na zemi zacvaknuté takové plasty (moc tam nedrží) a pod každým z těch plastů je žlutý zacvakávaci konektor, který spojuje nějaké dva dráty někde od řídicí jednotky se dvěma dráty, které vedou od pyropatron v předepínácím mechanismu bezpečnostních pásů. Všude varují, že než si s tím začneš hrát, měl bys odpojit baterku, abys to náhodou neodpálil. Ale není to tak "žhavé", já jsem s tím opatrně laboroval bez odpojení baterky několikrát. Nicméně ten žlutý konektor je tak "vychytaný", že po jeho rozpojení se z důvodu bezpečnosti samočinně v něm vyzkratují ty dva dráty vedoucí k pyropatronám, aby se tam ani náhodou nemohlo dostat nějaké napětí.
Pokud máš v pořádku systém airbagů, tak se ti po nastartování krátce rozsvítí jejich kontrolka a pak zhasne a po celou dobu jízdy je zhaslá. Pokud je nějaký problém, tak v pravidelných intervalech bliká, přičemž způsob blikání ti "oznamuje", v čem je problém. No a právě klasická "závada - nezávada" Escorta je v tom, že se nějak dostane vlhkost do tady těch konektorů a pak to falešně hlásí, že je něco s předepínákama pásů. Stačí ale konektory opatrně rozdělat, prostříknout kontaktolem a vyfenovat a je po blikání. Já to tak musím udělat skoro každej rok.
Blíže na http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=110&highlight=chybov%E9+k%F3dy

_________________
Čelda
Ford Escort 1.6 16V kombi, 1997, amparo blue


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 srp 2006 23:41 
jasne..no kontrolka air balonu se mi chova klasicky=v poradku..tzn rozsviti se a za chvilicku zhasne..jeste nik¨dy mi neblikala,jak rikas...takze se teda nemusim niceho bat??


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 srp 2006 23:51 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2004 16:45
Příspěvky: 70
Bydliště: Brno
Lucky píše:
jasne..no kontrolka air balonu se mi chova klasicky=v poradku..tzn rozsviti se a za chvilicku zhasne..jeste nik¨dy mi neblikala,jak rikas...takze se teda nemusim niceho bat??


Ale v tom případě se ti ty žlutý konektory možná "válí po podlaze", ale asi nebudou rozpojený, jak jsi psal. To si myslím, že by muselo blikat.
Takže pokud to nebudeš jako přebytečnost odstraňovat :D , asi to máš v pořádku. Doufám, že to ani jeden z nás nebude muset někde testovat naostro.

_________________
Čelda
Ford Escort 1.6 16V kombi, 1997, amparo blue


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2006 09:20 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
No, máš podle všeho kombíka rv. 1996, bez zadních opěrek, možná auto původně pro Itálii (?). Tak bys teoreticky mohl mít elektricky zvedané sedalo řidiče, nebo alespoň přípravu na něj.

Mrkni sem:
http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... 8990#68990

Byla to pro některé z nás poněkud utajená výbava. ;-)
Pokud jseš si jistý, nebo jsou mé dedukce scestné, tak pardon.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2006 10:21 
To nagant: hele ty ses borec :-D jo trefil ses..kdyby tam byla ta priprava pro el.sedadlo,bylo by to fajn :-D kouknu na to


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2006 10:32 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
:oops: jen jsem možná nucen kolem toho auta lítat víc, než je obvyklé, bohužel. A to člověk občas něco pochytí. :lol:

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2006 10:39 
no jo no..uz se tesim,az se na to kouknu.. :-D ale mam takovej pocit,ze tam na me nebude nic cekat :( uvidime... Prosim te, jedna vec mimo: co znamena zkratka SBS, jak uvadis v podpisu..?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 kvě 2007 18:34 
Offline
Nováček

Registrován: 06 kvě 2006 19:03
Příspěvky: 10
Bydliště: Hluboká nad Vltavou
Honza Čelda Čelechovský píše:
Já to mám tak, že vedle obou předních sedadel (směrem ven z vozidla) jsou na zemi zacvaknuté takové plasty (moc tam nedrží) a pod každým z těch plastů je žlutý zacvakávaci konektor, který spojuje nějaké dva dráty někde od řídicí jednotky se dvěma dráty, které vedou od pyropatron v předepínácím mechanismu bezpečnostních pásů. Všude varují, že než si s tím začneš hrát, měl bys odpojit baterku, abys to náhodou neodpálil. Ale není to tak "žhavé", já jsem s tím opatrně laboroval bez odpojení baterky několikrát. Nicméně ten žlutý konektor je tak "vychytaný", že po jeho rozpojení se z důvodu bezpečnosti samočinně v něm vyzkratují ty dva dráty vedoucí k pyropatronám, aby se tam ani náhodou nemohlo dostat nějaké napětí.
Pokud máš v pořádku systém airbagů, tak se ti po nastartování krátce rozsvítí jejich kontrolka a pak zhasne a po celou dobu jízdy je zhaslá. Pokud je nějaký problém, tak v pravidelných intervalech bliká, přičemž způsob blikání ti "oznamuje", v čem je problém. No a právě klasická "závada - nezávada" Escorta je v tom, že se nějak dostane vlhkost do tady těch konektorů a pak to falešně hlásí, že je něco s předepínákama pásů. Stačí ale konektory opatrně rozdělat, prostříknout kontaktolem a vyfenovat a je po blikání. Já to tak musím udělat skoro každej rok.
Blíže na http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=110&highlight=chybov%E9+k%F3dy


Nevíte náhodou někdo fígl, jak tam ty plasty nacvaknout zpátky? Pořád nemůžu přijít na systém jak to tam nandat (jestli sundat ty zařezané železné kousky a do nich nacvaknout nožičky plastu, nebo jestli to nesundavat a nějak vhodně to tam nasunout)? Díky moc

_________________
Ford Escort 1.6 4x4 (typ AAL4L1E) liftback,1.6 DOHC EFI L1E - 66.0/5500


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 kvě 2007 22:40 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 06 bře 2004 16:56
Příspěvky: 4126
Bydliště: Pardubicko - Skořenice 80
Ty plíšky musíš sundat, nasadit do těch okýnek a pak zase do těch plíšků nasunout ty plasty.

_________________
Escort VII, Focus I+II, Mondeo I-III, Fiesta III-V, Fusion, Galaxy I - veškeré použité díly na prodej Tel.: 608977212 http://www.dilyford.eu
Ford Galaxy 1.9TDI ´03 Ghia - moje


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 kvě 2007 08:42 
Offline
Nováček

Registrován: 06 kvě 2006 19:03
Příspěvky: 10
Bydliště: Hluboká nad Vltavou
skaldal píše:
Ty plíšky musíš sundat, nasadit do těch okýnek a pak zase do těch plíšků nasunout ty plasty.


Díky moc, já se s tím mořím jako blázen, protože jsem viděl, jak tu jednu stranu tam nandal automechanik rovnou, ale byla to náhoda, protože tu druhou se mu nepodařilo a postup si taky nezapamatoval. Je nějaký fígl na sundání těch plíšků, nebo stačí stará dobrá "klidná síla"?

Ještě jedno díky.

_________________
Ford Escort 1.6 4x4 (typ AAL4L1E) liftback,1.6 DOHC EFI L1E - 66.0/5500


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz