fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

otáčkoměr
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=17&t=2446
Stránka 2 z 4

Autor:  M. [ 15 kvě 2005 10:35 ]
Předmět příspěvku: 

taky si myslim, ze jak se sezene pristrojovka s otackomerem, tak to nebude problem to tam dat. To uz se takhle delalo i na starejch skodulich :lol: princip bude stejnej... kupa dratu a nejake konektory..
a jeste zeptam, nekde jsem tu cetl, ze nejnovejsi esca mely pocitadlo km elektronicke? netusite nekdo od kdy?

Autor:  carPWR [ 15 kvě 2005 10:38 ]
Předmět příspěvku: 

M. píše:
taky si myslim, ze jak se sezene pristrojovka s otackomerem, tak to nebude problem to tam dat. To uz se takhle delalo i na starejch skodulich :lol: princip bude stejnej... kupa dratu a nejake konektory..
a jeste zeptam, nekde jsem tu cetl, ze nejnovejsi esca mely pocitadlo km elektronicke? netusite nekdo od kdy?


....no, Ondra ma esca z roku 2000 a ma digitalni pocitadlo, myslim, ze to delali od roku 1999, kdyz bylo ersco soubezne s focusem...

Autor:  fat [ 15 kvě 2005 10:39 ]
Předmět příspěvku: 

ecron píše:
Co se týče výbavy,mam metalízu,klimu , 2x airbag a centrál.Jinak na ty budíky kouknu,jestli mám kabel připraven na otáčkoměr.


To je pěkné, ale spíš by bylo dobré označení ... CL nebo CLX ??

Autor:  carPWR [ 15 kvě 2005 10:41 ]
Předmět příspěvku: 

fat píše:
ecron píše:
Co se týče výbavy,mam metalízu,klimu , 2x airbag a centrál.Jinak na ty budíky kouknu,jestli mám kabel připraven na otáčkoměr.


To je pěkné, ale spíš by bylo dobré označení ... CL nebo CLX ??


...nebo jeste C nebo GHIA? :D

Autor:  Návštěvník [ 15 kvě 2005 11:30 ]
Předmět příspěvku: 

[quote="Láďa"]Co já vím,tak elektrika v escu 97 a vejš byla připravená na všechno,včetně mlhovek,vyhřívanýho předního okna,.....,takže by neměl být asi problém nacvaknout přístrojovku a mělo by to fakčit.Mám doma rozkuchlej celej svazek z esca 98,bez výbavy a opravdu tam jsou konektory připravený na všechno.Tak těžko říct.Kdyžtak se mi válí doma jedny budíky z 97 s ot.,tak by se dalo nějak rozumě domluvit.[/quote

Prosimte mám ecso 98 bez otáčkoměru...rád bych od Tebe odkoupil tu přístrojovku s otáčkoměrem kdyby to šlo...určitě teda na mým escu je konektor už vyvedený na připojení otáčkoměru?

Autor:  Láďa [ 15 kvě 2005 11:34 ]
Předmět příspěvku: 

xtutys píše:
Láďa píše:
Co já vím,tak elektrika v escu 97 a vejš byla připravená na všechno,včetně mlhovek,vyhřívanýho předního okna,.....,takže by neměl být asi problém nacvaknout přístrojovku a mělo by to fakčit.Mám doma rozkuchlej celej svazek z esca 98,bez výbavy a opravdu tam jsou konektory připravený na všechno.Tak těžko říct.Kdyžtak se mi válí doma jedny budíky z 97 s ot.,tak by se dalo nějak rozumě domluvit.[/quote

Prosimte mám ecso 98 bez otáčkoměru...rád bych od Tebe odkoupil tu přístrojovku s otáčkoměrem kdyby to šlo...určitě teda na mým escu je konektor už vyvedený na připojení otáčkoměru?

Můžeme se klíďo domluvit a vyzkoušet.Já su z Jihlavy a do Brna možná v úterý pojedu a nebo další týden budu v Náměšti nad Oslavou,tak to můžeme nějak vymyslet.

Autor:  Návštěvník [ 15 kvě 2005 14:05 ]
Předmět příspěvku: 

Láďa píše:
xtutys píše:
Láďa píše:
Co já vím,tak elektrika v escu 97 a vejš byla připravená na všechno,včetně mlhovek,vyhřívanýho předního okna,.....,takže by neměl být asi problém nacvaknout přístrojovku a mělo by to fakčit.Mám doma rozkuchlej celej svazek z esca 98,bez výbavy a opravdu tam jsou konektory připravený na všechno.Tak těžko říct.Kdyžtak se mi válí doma jedny budíky z 97 s ot.,tak by se dalo nějak rozumě domluvit.[/quote

Prosimte mám ecso 98 bez otáčkoměru...rád bych od Tebe odkoupil tu přístrojovku s otáčkoměrem kdyby to šlo...určitě teda na mým escu je konektor už vyvedený na připojení otáčkoměru?

Můžeme se klíďo domluvit a vyzkoušet.Já su z Jihlavy a do Brna možná v úterý pojedu a nebo další týden budu v Náměšti nad Oslavou,tak to můžeme nějak vymyslet.


Podívej...tedka 14dni nebudu moct-mam pred maturou:( Kdyztak mi prosim zde nech email a ja bych se ti nejak od 3.6.2005 ozval a domluvili by jsme se,ok?Klidne za tebou i dojedu do Jihlavy,jestli by ti to nevadilo a vyzkouseli by jsme to a pokud by to jelo,tak to od Tebe vemu...díky moc..

Autor:  ecron [ 15 kvě 2005 15:47 ]
Předmět příspěvku: 

Láďa píše:
Co já vím,tak elektrika v escu 97 a vejš byla připravená na všechno,včetně mlhovek,vyhřívanýho předního okna,.....,takže by neměl být asi problém nacvaknout přístrojovku a mělo by to fakčit.Mám doma rozkuchlej celej svazek z esca 98,bez výbavy a opravdu tam jsou konektory připravený na všechno.Tak těžko říct.Kdyžtak se mi válí doma jedny budíky z 97 s ot.,tak by se dalo nějak rozumě domluvit.

Tak jsem to rozebral a konektor mám,je modré barvy.tvá nabídka mne zaujala.Jsem z Pe,takže je to docela blízko.Napiš prosím,jakou máš predstavu o ceně na e-mail mediaplay@seznam.cz

Autor:  ecron [ 18 kvě 2005 12:07 ]
Předmět příspěvku: 

Všem, kdo přispěl na téma otáčkoměr nějakou radou tímto děkuji.Dnes jsme to vyskoušeli a pracuje vše jak má,takže kdo měl problém jako já může budíky bez otáčkoměru vyměnit za ty s otáčkoměrem.Esko r.v.98.

Autor:  Marpie [ 27 kvě 2005 07:49 ]
Předmět příspěvku: 

M. píše:
carPWR píše:
M. píše:
carPWR píše:
to M. nerikej mi, ze esco (stejne jako pastika felicie) nemelo ani v roce 1997 v zakladu otackomer??? to bych snad pochopil jedine u 1.8kamna jeste tak...


Bohuzel nemel, aspon ne u nas.... jestli najdu doma cenik z forda a s popisem vybavy, tak ho naskenuju a dam sem... ale mam pocit, ze jsem ho pri stehovani vyhodil...
CL mel otackomer jen za priplatek, ale to bylo bezne skoro u vsech znacek, ford nebyl vyjimkou


...tak sem koukal do letaku nebo spis katalogu fordu z roku 1997 a tam popisujou vybavu CL a CLX, o otackomeru tam nepisou...takze myslim, ze to brali za tak samozrejmou vec, ze tam byla (teda alespon v CL a CLX)


v 97 stopro ne... misto otackomeru tam byl ten humus s obrazkem auta. a to nepisu, ze na vyber byly jen dva motory 1,6 benzin a 1,8TD, oba 66kW. Dokonce si myslim, ze to byl papir tak nekdy z r. 99... kdybych ho nahodou nasel (cemuz neverim), dam to sem
schvalne se bez kouknout do autobazaru a uvidis, ze ne vsechny z 97 ten otackomer maji


Takže já přidám taky něco: Mám výbavu CL z roku 97 model už pro rok 98 1,8TD a koupené v ČR a otáčkoměr nemám a mám tam ten humus s obrázkem auta a to že na výběr byly 2 motory vůbec není pravda. Minimálně byly 4. Co si pamatuji tak 1,8 TD ve verzi 51kW a 66kW, potom benzín 1,4 a benzín 1,6 a to nevím jestli i u nich nebyly ještě rozdílné verze ve výkonu. Jestli pohledám u našich tak možná najdu nabídkový katalog z toho roku. Jo a ještě co se týká předních mlhovek tak co si pamatuji tak ve verzi CL nebyly podle katalogu ani za příplatek ale naši když toho Ecsa kupovali tak si mlhovky vyžádali a bez problémů je za příplatek dostali už z výroby.
Nemáte ještě někdo k prodeji přístrojovku pro Esco 97-98 i s otáčkoměrem? :smt100

Autor:  M. [ 27 kvě 2005 08:19 ]
Předmět příspěvku: 

asi zalezelo na prodejci, ale ja skutecne mel nabidku nejakeho prodejce jen se dvema motory. ale pravda je, ze znamy ma esco z r. tipuju 98 a ma 1,4ku.
jinak ale ten otackomer - to je snad jasne - v zakladu proste nebyl :lol:

Autor:  Marpie [ 27 kvě 2005 09:20 ]
Předmět příspěvku: 

M. píše:
asi zalezelo na prodejci, ale ja skutecne mel nabidku nejakeho prodejce jen se dvema motory. ale pravda je, ze znamy ma esco z r. tipuju 98 a ma 1,4ku.
jinak ale ten otackomer - to je snad jasne - v zakladu proste nebyl :lol:


No nebyl ani ve vyšší verzi než v základu. Základ byl C. CL je výš a taky tam není. V CLX a Ghii už byl.

Autor:  M. [ 27 kvě 2005 10:25 ]
Předmět příspěvku: 

Marpie píše:
M. píše:
asi zalezelo na prodejci, ale ja skutecne mel nabidku nejakeho prodejce jen se dvema motory. ale pravda je, ze znamy ma esco z r. tipuju 98 a ma 1,4ku.
jinak ale ten otackomer - to je snad jasne - v zakladu proste nebyl :lol:


No nebyl ani ve vyšší verzi než v základu. Základ byl C. CL je výš a taky tam není. V CLX a Ghii už byl.


tak jsem to myslel :lol: ale C jsem teda jeste nevidel, i kdyz tu nekdo o tom psal... to by me zajimalo, co C melo v zakladu... 4 kola a motor? co treba servo?

Autor:  carPWR [ 27 kvě 2005 12:20 ]
Předmět příspěvku: 

M. píše:
Marpie píše:
M. píše:
asi zalezelo na prodejci, ale ja skutecne mel nabidku nejakeho prodejce jen se dvema motory. ale pravda je, ze znamy ma esco z r. tipuju 98 a ma 1,4ku.
jinak ale ten otackomer - to je snad jasne - v zakladu proste nebyl :lol:


No nebyl ani ve vyšší verzi než v základu. Základ byl C. CL je výš a taky tam není. V CLX a Ghii už byl.


tak jsem to myslel :lol: ale C jsem teda jeste nevidel, i kdyz tu nekdo o tom psal... to by me zajimalo, co C melo v zakladu... 4 kola a motor? co treba servo?


...nekdo tu ma escort 1.3 tak to by mohlo byt ve vybave "C" a servo ma...ale to bude asi tak vsechno...

Autor:  Marpie [ 27 kvě 2005 23:38 ]
Předmět příspěvku: 

carPWR píše:
M. píše:
Marpie píše:
M. píše:
asi zalezelo na prodejci, ale ja skutecne mel nabidku nejakeho prodejce jen se dvema motory. ale pravda je, ze znamy ma esco z r. tipuju 98 a ma 1,4ku.
jinak ale ten otackomer - to je snad jasne - v zakladu proste nebyl :lol:


No nebyl ani ve vyšší verzi než v základu. Základ byl C. CL je výš a taky tam není. V CLX a Ghii už byl.


tak jsem to myslel :lol: ale C jsem teda jeste nevidel, i kdyz tu nekdo o tom psal... to by me zajimalo, co C melo v zakladu... 4 kola a motor? co treba servo?


...nekdo tu ma escort 1.3 tak to by mohlo byt ve vybave "C" a servo ma...ale to bude asi tak vsechno...


Ta 1,3 ale předpokládám, že bude staršího data než 97-98

Autor:  Milan_H [ 04 črc 2005 08:43 ]
Předmět příspěvku:  nefunguje otáčkoměr

Ahoj. Mám problém s otáčkoměrem. Nefunguje. Ručička je pořád na nule. Občas se "odlepí", zběsile lítá a pak se zase přilepí k nule a neukazuje. Mám auto přes rok, na začátku to fungovalo, pak to začlo zlobit s tím, že někdy ještě zabralo, když jsem bouchnul do palubky. Později ale ani tohle nezabíralo. Máte s tím někdo zkušenost? Co s tím, vyměnit otáčkoměr nebo se to dá rozchodit? Dík

Autor:  Návštěvník [ 07 črc 2005 18:19 ]
Předmět příspěvku: 

Kam je připojen otáčkoměr? Bere si pulsy přímo z EDISu nebo odkud? V plánech jsem to nenašel.

______________________________________________________

Ford Orion 91 1.4i CFI CVH

Autor:  MV [ 07 črc 2005 19:41 ]
Předmět příspěvku: 

Přímo ze zapalovací cívky přes nějakej odrušovací RC člen.

Autor:  Návštěvník [ 07 črc 2005 21:27 ]
Předmět příspěvku: 

Myslíte, že tak jednoduše jen nacvaknout jinou přístrojovku jak píše ecron jde i u nafty??

Autor:  ecron [ 12 črc 2005 23:27 ]
Předmět příspěvku: 

Koukni na stránky Ace-Majkyho,tam jsou fotky demontáže celé palubovky.Já radím rozebrat(dá se normálně jezdit)a zkusit budíky s otáčkoměrem.Když má kabeláž dva konektory za budíkama máš asi vyhráno.Přeji hodně zdaru.

Stránka 2 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/