fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Klimatizace - čištění, kabinový, pylový filtr
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=17&t=16657
Stránka 9 z 10

Autor:  adis [ 04 zář 2011 10:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Klimatizace - čištění, kabinový, pylový filtr

zdravim nemám klimu, ale chci se zeptat jestli tam mám taky pylový filtr?že bych ho vyfoukal

Autor:  skaldal [ 04 zář 2011 10:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: Klimatizace - čištění, kabinový, pylový filtr

Nemáš. A kdybys měl, tak vyfoukání je k ničemu.

Autor:  adis [ 04 zář 2011 10:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: Klimatizace - čištění, kabinový, pylový filtr

A nevíš čím to je, že když mám vypnutej větrak tak to stejně fouka?
Edit: odstraněna zbytečná citace předchozího příspěvku !!!

Autor:  skaldal [ 04 zář 2011 16:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: Klimatizace - čištění, kabinový, pylový filtr

Když máš vypnutej větrák, tak nic foukat nemůže, to je nesmysl. Pokud ovšem nemyslíš proudící vzduch za jízdy, což je už z fyzikální podstaty jasné, že to fouká.

Autor:  tomin [ 04 zář 2011 16:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: Klimatizace - čištění, kabinový, pylový filtr

Sierra trochu foukala i kdyz byl vetrak na 0. Bez nastartovaneho motoru to bylo i slyset. Nema to Esco stejne ?
Skutecne se vypnul az pretazenim tahla do polohy "Zavreno".

Autor:  skaldal [ 04 zář 2011 16:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: Klimatizace - čištění, kabinový, pylový filtr

Ne, když je přepínač ventilátoru na poloze 0, tak ventilátor stojí. Pokud nechceš aby ti za jízdy foukalo z ventilačních mřížek, tak je musíš zavřít.

Autor:  Karel [ 04 zář 2011 18:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Klimatizace - čištění, kabinový, pylový filtr

No u myho esca je to asi jinak.Pokud je vypinac na 0 , tak je uzavrena klapka(venk.vnitrni okruh) a do auta nejde nic,je otevrenej tzv.vnitrni okruh.Tedy za jizdy nemuze nic foukat,myslim naporem.Myslim ze se to tu nekdy uz resilo.

Autor:  skaldal [ 05 zář 2011 18:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: Klimatizace - čištění, kabinový, pylový filtr

Karel píše:
No u myho esca je to asi jinak.
Bodejť by nebylo, když máš klimu. Escorty bez klimy vnitřní cirkulaci nemají. :wink:

Autor:  Karel [ 05 zář 2011 20:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Klimatizace - čištění, kabinový, pylový filtr

No jo,tak to dopada,kdyz to nectu od zacatku. :?

Autor:  tom hart [ 18 zář 2011 18:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Klimatizace - čištění, kabinový, pylový filtr

Nevíte čím to může být že mi přestal foukat ventilátor na polohách 1 a 2..fouká jen na 3..díky

Autor:  Ford [ 18 zář 2011 19:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: Klimatizace - čištění, kabinový, pylový filtr

pod mřížkou pod čelním sklem je oprostřed na ventilátoru topení malá krabička kde jsou předřadné odpory ventilátoru a je u toho i dioda která je vadná

Autor:  miki21 [ 18 zář 2011 20:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Klimatizace - čištění, kabinový, pylový filtr

a hledat :arrow: předřadný odpor. :smt006
search.php?st=0&sk=t&sd=d&sr=topics&keywords=p%C5%99ed%C5%99adn%C3%BD+odpor&fid%5B%5D=11
search.php?st=0&sk=t&sd=d&sr=topics&keywords=p%C5%99ed%C5%99adn%C3%BD+odpor&fid%5B%5D=17

Autor:  Squirtl [ 13 lis 2012 21:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Klimatizace - čištění, kabinový, pylový filtr

poví někdo typ tohoto filtr pyloveho :) v autokelly ci intercars ci ? autobenex diky ...
:-)

Autor:  blackford [ 13 lis 2012 22:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: Klimatizace - čištění, kabinový, pylový filtr

Mann Filter CU 1313-3

Autor:  Standa [ 14 lis 2012 14:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Klimatizace - čištění, kabinový, pylový filtr

Já používám Filtron K - 1026 x3

Autor:  Marcel [ 03 kvě 2013 19:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: Klimatizace - čištění, kabinový, pylový filtr

Hledal jsem něco o klimatizaci - že bych špatně hledal?

Neběžela pár měsíců, nemůže se při náhlém zapnutí poškodit kompresor? (jestli uvnitř nezatuhne - jestli se to už někomu nestalo).

Prý už moc nefunguje - nemáte nějaký tip na dobrý servis na klimu v Praze?
Lépe řečeno, aby už tušili, kde by to mohlo utíkat (znalost Escortů) a rovnou se udělala výměna gumiček, pokud to jde... (nebo zvládnu sám).

Za doporučení, jak začít s klimou abych zbytečně nezaplatil za chladivo které pak uteče, budu vděčný.
Dezinfekce, čištění? ... Díky

Autor:  Marcel [ 26 kvě 2013 16:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: Klimatizace - čištění, kabinový, pylový filtr

?

Autor:  Kabrouš [ 26 kvě 2013 18:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: Klimatizace - čištění, kabinový, pylový filtr

Pokud ti to uniká, tak tam máš díru. Naplnit s barvou, která ukáže únik, ale ne vždy se to projeví hned. Takže zaplatíš plnění, pak to uteče, ale dozvíš se kde. Je tu nějaký procento, že to uteče, ale barva se neukáže. Prostě klima je na tyhle věci průser. Jestli chceš, stav se u nás, můžu se ti na to kouknout. Ještě existuje utěsňovač klimatizace, jisté úspěchy jsme měli, ale stejně-bez záruky, že to bude 100 procent. Jinak plnění-litr. Autoservis MP, Praha4, Modřany.

Autor:  Marcel [ 05 čer 2013 23:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Klimatizace - čištění, kabinový, pylový filtr

Kabrouš:

Spíš jde o to, že to dlouho nikdo nedoplňoval a prý to moc neklimuje.

Hrozí nějaké nebezpečí, při zapnutí klimy, která se dlouho nepoužívala? Myslím třeba to, že elektromagnet v kompresoru sepne, může to tam být zatuhlé a kompresor se tím zničí - kdysi jsem o tom slyšel (obecně), že se tohle může stát, je něco takového možného u Escorta?

Pokud s tím máte zkušenosti, tak bych se časem stavil, až to bude plně pojízdné.

Utěsňovač - neucpe to náhodou i výměník? Nebo je to nějaký spray na lepší funkci těsnících gumiček? No nic, to až na místě...

Autor:  Wizzy [ 06 čer 2013 08:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Klimatizace - čištění, kabinový, pylový filtr

Utěsňovač klimatizace?? Mě nedávno prdla hadice mezi kompresorem a chladičem (dva dny po doplnění, holt neunesla nové tlaky) a jak to kluci v servisu hledali, tak tlakovali okruh kompresorem na 8atm, při provozu je tam prý 10-12atm. No..utěsňovač, který tohle snese, bych chtěl vidět.
Jinak pozvolný únik náplně z klimatizace je běžná věc, minimálně jednou za dva roky (před sezónou) je to dobré nechat zkontrolovat a doplnit. Náplň obsahuje jak vlastní chladící médium, tak mazivo pro kompresor, ak i barvivo, které označí případný únik. Jednou jsem viděl jak to vypadá, když klima opravdu blafne - kolem auta je doslova žlutozelený oblak.

Jinak i ty nejjednoduší klimatizační systémy obsahují spoustu čidel a mimo jiné jednoz nich je čidlo tlaku v okruhu (většinou jsou dvě v nízkotlaké části i vysokotlaké části). To v nízkotlaké části má jediný úkol - v zásadě hlídá, jestli v okruhu médium je nebo není, pokud není, tak nedovolí klimatizaci sepnout, aby se právě nezničil kompresor - nemazal by se. Takže pokud klimu nikdo dlouho nedoplňoval, tak je nejspíš poloprázdná a i když se čudlem zapne, tak se nespustí, to čidlo tlaku to nedovolí.
Jinak po doplnění samozřejmě hrozí to samé, co u mě, jak se sytém znovu natlakuje, tak to někde prdne :-D

Stránka 9 z 10 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/