fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

budíky s otáčkoměrem??
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=17&t=20144
Stránka 1 z 2

Autor:  sunny [ 07 lis 2008 01:25 ]
Předmět příspěvku:  budíky s otáčkoměrem??

Zdravim, několikrát se tu zde asi řešilo ale nikde sem nevyčetl jestli zrovna na MK5 to jde... prostě ma ty základní budíky bez otáčkoměru na levo s tim autíčkem a chtěl bych tam dát budíky s otáčkoměrem... jde to tak jak tu někdo psal že dráty tam vyvedený jdou tak stačí jen sehnat budíky a vyměnit je?? popř. neměl by ste někdo ty budíky?? a bude pak všechno správně fungovat?? jako i kontrolky oleje, ruční brzdy a hlavně stav paliva?? u komíku třeba bude asi větší nádrž takže i jiná měrka na budíku.. musel bych tedy sehnat budíky přímo z 1.4 CL ?? aby vše bylo ok? díky za odpovědi a rady... jsem čerstvej forďák tak bych se rád něco dozvěděl...

Autor:  džordž [ 07 lis 2008 21:57 ]
Předmět příspěvku: 

Nevim jak je to s tim otáčkoměrem, jestli pude, ale kontrolky by měli určitě fungovat. Je jedno z jakýho typu escorta MKV, VI ty budíky budou. Combi, hatchback to je stejný. Hlavně to musí bejt ty s tachometrem do 240. Kdyžtak bych měl jedny bílý.

Autor:  sunny [ 07 lis 2008 22:24 ]
Předmět příspěvku: 

mužeš poslat foto?? za kolik by si je nechal? a ty si je měl v Escu? koukam že máš nebo si měl stejnýho...

Autor:  džordž [ 07 lis 2008 23:35 ]
Předmět příspěvku: 

ObrázekObrázekObrázekObrázek

Mám jen tyhle fotky. Fotky vyndanejch budíků nemám, ale kromě toho že nejsou vynulovaný a sou trochu zaprášený, tak neni žádnej rozdíl. Měl sem je v 1,4 MkVI, ale to je stejný. Cena by byla 600 Kč a koukám, že si taky z Plzně, takže s dopravou by nebyl problém.

Autor:  BlueWolf [ 08 lis 2008 23:34 ]
Předmět příspěvku: 

Měnil jsem si budíky na MKVII. Měl jsem místo otáčkoměru "autíčko". Po výměně za budíky z 1.6ky s otáčkoměrem vše fungovalo perfektně.

Autor:  sunny [ 10 lis 2008 00:21 ]
Předmět příspěvku: 

hmm.. 600,- je dost, když nemam ani jistotu jestli otáčkoměr pujde... a hlavně sem ani budíky nikdy neměnil nechci něco posrat.. jo to sraní s tim nebo je to hned?? a dá se na budíkach natočit požadovnej stav kilometrů?? chtěl bych aby to sedělo..

Autor:  zdenal8 [ 10 lis 2008 08:32 ]
Předmět příspěvku: 

Sraní s tim neni. Je to práce na chviličku.

Autor:  džordž [ 10 lis 2008 08:48 ]
Předmět příspěvku: 

Výměna je na chvilku. Jak natočit požadovanej počet km to nevim, nikdy sem to neřešil.

Autor:  BlueWolf [ 10 lis 2008 12:26 ]
Předmět příspěvku: 

Přesně tak. Během pár minut máš výměnu hotovou.

Autor:  Esky-98 [ 12 lis 2008 04:50 ]
Předmět příspěvku: 

BlueWolf píše:
Měnil jsem si budíky na MKVII. Měl jsem místo otáčkoměru "autíčko". Po výměně za budíky z 1.6ky s otáčkoměrem vše fungovalo perfektně.


Co musim připojit na ten otáčkoměr když vyměnim budíky za ty s otáčkoměrem? Je tam přivedený k nim nějakej káblík od alternátoru jsem myslim někde vyčet....

Autor:  BlueWolf [ 12 lis 2008 10:36 ]
Předmět příspěvku: 

Kabeláž by měla být připravena. Já jí tam měl.

Autor:  Esky-98 [ 12 lis 2008 15:52 ]
Předmět příspěvku: 

A co všechno je třeba připojit? Nebo je to jen jeden káblík? To by snad bylo easy 8)

Autor:  džordž [ 12 lis 2008 16:41 ]
Předmět příspěvku: 

Je to jeden širokej konektor s kablíkama a náhon tachometru. Ten je na takovou mačkací spojku. Je to za chvíli.

Autor:  LOJZEK [ 12 lis 2008 22:25 ]
Předmět příspěvku:  220-240

Hoši a holky, chcu se zeptat, píšete tady že hlavně ten tachometr musí být do 240km/h . Já mám fiestu (ta má do 220), a chtěl jsem tam dát budíky z escorta(do 240) bude stím problém? Asi bude žejo.... problém taky bude že na jaro tam nacpu 15ky kola ale to bude asi menší (problém) než toto....
Díky za radu(y)

Autor:  džordž [ 12 lis 2008 22:59 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud máš tachometr do 220, tak tam musíš dát zase do 220. Jinak to budeš mít rozházený. Kola nejsou problém.

Autor:  LOJZEK [ 13 lis 2008 21:50 ]
Předmět příspěvku:  tož...

Víš to na sto pjero (100%) ??? Jak je to možné? proč je to tak? Bo jsem zase na jednu stranu slyšel že to je jedno.

Autor:  Bumerank [ 13 lis 2008 22:06 ]
Předmět příspěvku: 

..asi to bude na sebe dimenzované - to je jako bys chtěl 13ku šroub utahovat 20kou klíčem... :-)

Autor:  LOJZEK [ 14 lis 2008 10:54 ]
Předmět příspěvku:  tak dobře

Tak dobře teda... Nebudu už kutit. Ale ještě se optám. Když k tomu motoru co mám ted v autě patří ty budíky z Esca co mají 240, tak nemám to tam nacpat? asi to na tom stejně nezáleží žejo. :oops: :D

Autor:  zdenal8 [ 14 lis 2008 11:44 ]
Předmět příspěvku: 

No spíš bude důležitej náhon na převodovce. I když mě tak napadá, že rychlost to bere přes náhon na převodovce. Tudíž by to pořád na tom tachometru mělo tu rychlost ukazovat stejně. I když je do 220 nebo 240. Protože ta převodovka se při stejnej rychlosti točí pořád stejně.

Autor:  Mio3000 [ 13 pro 2008 23:19 ]
Předmět příspěvku: 

ja by som sa chcel tiez opytat, ci sa robili budiky na MK3-ku aj s otackomerom?? ... diki za odpoved, xi :roll:

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/