Mr.Katana píše:
Nebo si prostě koupím "nějaký" dálkáč a sesynchronizuju ho nějak pomocí té polohy I v zapalování?
No takto by to šlo, ale musel by si kúpiť nový a dať ho vybrúsiť, lenže by si s ním nenaštartoval, musel by si ho tiež naprogramovať (ten čip vnútri) pomocou
master kľúča, ktorý ako píšeš, tiež nemáš. Ale aj to sa dá vyriešiť podľa tohto:
Citace:
Programování
Pro naprogramování dalšího klíče s imobilizérem, je potřeba buď master, nebo další dva fungující klíče s imobilizérem. Pomocí těchto dvou klíčů je "autorizován" ten třetí - nový. Pokud není k dispozici ani master ani dva (fungující, tzn. že oběma lze nastartovat) klíče s imobilizérem je nezbytná pomoc servisu Ford. Ten pomocí WDS (diagnostika) naprogramuje nový master klíč. Bohužel tahle akce bude stát solidní peníze, kromě práce technika také cenu za dva klíče - master a ten obyčejný.
Tip
Není nutné master klíč vybrousit (protože k zapnutí zapalování lze použít jiný klíč, buď obyčejný bez imobilizéru, nebo i s imobilizérem, ale potom je pořeba jeho imobilizér odstínit, např, zabalit do alobalu), takže se vyrobí master klíč (naprogramovaný, ale nevybroušený) a s jeho pomocí se naprogramuje obyčejný klíč s imobilizérem a pak se ten nevybroušený master zase vrátí do krabičky k ostatním polotovarům nevybroušených master klíčů (protože naprogramovat se ten klíč dá zase znovu a znovu). Ale tento postup je čistě na ochotě a vstřícnosti servisu, jestli se jim bude chtít si s tím hrát - není to moc pravděpodobné.