fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Zavazadelník http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=17&t=4313 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Jarda (J) [ 20 pro 2005 16:22 ] |
Předmět příspěvku: | Zavazadelník |
Ahoj vespolek. Mám takový dotaz. Nevíte náhodou kolik litrů má zavazadelník u pětidveřového hatchbacku ? ( se sklopenými opěradly a bez ). Nikde se k tomu nemohu dopátrat. Dík |
Autor: | Bendy&Macíček [ 20 pro 2005 20:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ve světě motorů vyšlo porovnání a testy některých aut, byl tam kombajn a sedan. Zkusím se ještě kouknout, ale kde bych to mohl mít?...... Taky jsem dlouho hledal kolik má kombajn Něco jsem našel... standard 380l u MK VII V další tabulce mají chybu, protože tam uvádí 460/1425... to jsou ale pokud se nemýlím hodnoty kombajnu |
Autor: | payus [ 20 pro 2005 20:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
tady neco je.. http://www.autohit.cz/test/testy.php3?id=284 |
Autor: | payus [ 20 pro 2005 20:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
jo a neprijde vam ten Escort divnej? treba ten volant ..ja myslel ze se MKVII bez airbagu nedelal .... |
Autor: | Bendy&Macíček [ 20 pro 2005 20:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tam je taky jen 360 bez sklopení sedaček.... Ještě jednou napiš že je volant divnej a vyletím po tobě ten samej mám i já Je to 1,3 CL a to je snad druhá nejnižší výbava a tam se možná ze začátku nedávali - je to jen doměnka |
Autor: | Ondrej [ 20 pro 2005 21:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
tady v tom prospektu to je vsechno napsany http://fordescort.britec-online.de/magazin/prospekte/mk7/902106.pdf nebo http://fordescort.britec-online.de/magazin/prospekte/mk6/302136.pdf hatchback 380/735/1145 kombi 460/860/1425 limusina 490 |
Autor: | Bendy&Macíček [ 20 pro 2005 21:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
No jo na Ondru je spoleh |
Autor: | Karel [ 21 pro 2005 09:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
payus píše: tady neco je..
http://www.autohit.cz/test/testy.php3?id=284 Tak jsem tocet a to mysli vazne?Pokud jo ,tak s tema escama se snad neda jezdit. |
Autor: | MV [ 21 pro 2005 11:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Fakt že v článku spoustu závad uvedli pravdivě(třeba páčky na světla, špatný řazení zpátečky, chvění pátých dveří, koroze kolem uchycení zadní nápravy). Ale nedal bych jim za pravdu, že "Prakticky všechny pohonné jednotky Fordu Escort trpí zvýšenou spotřebou oleje." Žere vám snad někomu olej? V textu zmínili "po ujetí prvních 50 tisíc km začínají protékat těsnicí kloboučky"(myslí gufera?) - já je měnil po 150t km a spotřeba oleje nula. |
Autor: | Bendy&Macíček [ 21 pro 2005 12:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mě nesežral ani kapku, ale četl jsem něco podobného na Pažouta a Opla a v tom se nedá taky ani jezdit.... Klucí, ale to je debata na nové téma |
Autor: | MV [ 21 pro 2005 12:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
To je pravda, zas by to byla off-topic diskuze. Prostě u ojetých aut zase záleží na konkrétním kusu, údržbě, předchozích majitelích a taky štěstí apod. Potvrzuje to, že znám lidi, který nadávají na auta nebo poruchovost motorů obecně hodnocených jako bezproblémový. A na druhý straně lidi, který jsou nadmíru spokojený s autama, kterým by se kvůli pověsti ostatní asi vyhnuli. |
Autor: | Jarda (J) [ 21 pro 2005 14:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak díky moc za info. A testy neberte příliš vážně. Sami snad víte v čem jezdíte |
Autor: | wwollff [ 04 úno 2006 13:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
Historie modelu Ford Escort se vyrábí od roku 1970, a protože byl vyvíjen jako „celosvětový“ vůz, měl různé podoby podle toho, kde se prodával. Evropská varianta byla oceněna titulem Auto roku 1981, když přišla na svět druhá generace. V roce 1990 byla uvedena třetí a poslední generace Escortu, která po několika omlazovacích kúrách vydržela ve výrobě až do roku 2000, kdy byla definitivně nahrazena modelem Focus. Tento kompaktní Ford si vysloužil obrovskou popularitu po celém světě a nesmazatelným písmem se zapsal do dějin automobilového sportu. 1990 Uvedena nová generace GAL se zážehovými čtyřválci 1.4 (52 kW/71 k), 1.6 (77 kW/105 k) a vznětovým čtyřválcem 1.8 D (44 kW/60 k). 1991 Nový základní motor 1.3 (44 kW/60 k) a sportovní verze RS 2000 o výkonu 110 kW (150 k). 1992 Facelift, nové motory 1.6 16V (66 kW/90 k), 1.8 16V (77 kW/105 k) a 1.8 XR3i (96 kW/131 k). 1994 Zavedení turbodieselu 1.8 TD (66 kW/90 k). 1995 Modernizace a ukončení výroby kabrioletu, v nabídce zůstala trojice motorů 1.4, 1.6 16V a 1.8 TD. 1998 Ukončení výroby třídveřového liftbacku a sedanu. 2000 Definitivní ukončení výroby a nahrazení Focusem. Jakto, že se přestala dělat Cabria v r.95 když sme minulý týden dotáhli z roku 99 ?? |
Autor: | Bendy&Macíček [ 06 úno 2006 09:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
Prostě někdo někde kecá, já mám ty samé informace zveřejněné na stránkách, čerpal jsem ze SM viz stránky |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |