fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Dodatecna instalace vyhrivaneho predniho okna http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=17&t=4480 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | ACEMajky [ 11 led 2006 12:21 ] |
Předmět příspěvku: | Dodatecna instalace vyhrivaneho predniho okna |
Zdarec, mam moznost koupit za super cenovku celni vyhrivany okno a moje na aute je obyc a je podobany od kaminku, takze bych to vymenil nebo do zasoby az by tohle prasklo, je to jeste na aute a bude se to vyrezavat a mam moznost k tomu vzit potrebne veci. Na co dat bacha, co je potreba jeste dokoupit a ma esco MKVII predinstalaci? napadaji me tyto veci: okno vypinac puleny asi nejake rele |
Autor: | Bendy&Macíček [ 11 led 2006 12:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
Myslím si že dvě relé jedno je v motorovém prostoru a druhé je v pojistkovce, teda u MK VI. to čelní sklo je vyhrívané na pulky, levá a pravá... jestli Ti to v něčem pomůže. Pokud by jsi potřeboval zjistit co a jak je Ti moje Esco k dispozici |
Autor: | MV [ 11 led 2006 13:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
U MkV je to taky tak - jedno(silový) relé u baterky, to spíná proud do skla. Spíná ho relé v pojistkovce - to je časový a lze ho sepnout jen když běží motor(dostane napětí z altíku). |
Autor: | Toko [ 11 led 2006 20:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
U MK7 je jenom jedno sdružené relé u baterky. Jak vypadá, se můžeš podívat tady: http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... EDv%E1n%ED Já už mám druhé relé, ale okno jsem stále nerozchodil. Je fakt, že relé jsou starší a nevím, jestli stoprocentně funkční. Do nového se mi nechtělo investovat, dle Microcatu cca 60 EUR. Na vrakáčích problém sehnat. Několikrát jsem proměřoval kabeláž. Základní kabely a jejich chování při nastartování vypadá OK. Akorát u jednoho pomocného si nejsem jistý, co má dělat. Jestli je to vyhřívání trysek ostřikovače, které někdo odstřihnul, nebo něco jiného? Schéma se mi nepodařilo sehnat. Ale relé nejde sepnout. Být tebou možná bych se vykašlal na originální relé a koupil obyčejné relé dostatečně dimenzované a zapojil ho přes pojistku (orig. 50 A u baterky) na okno a ovládání na vypínač. A nevázal to na chod motoru. Akorát si musíš dát pozor, ať to zapínáš až po nastartování. Nebo s časovým relé na vypnutí po nějaké době, ať to nezapomeneš vypnout. |
Autor: | ACEMajky [ 11 led 2006 21:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
Cozpak o to, napojim to max pres klicek, to je v pohode, volal jsem mu, tak koukne na okno jestli neni otukany od kaminku a dily si taky z auta vymontuju - jenom potrebuju vedet kde jsou a co vse vzit.... Jeste jak prubnout to okno, staci merakem zmerit odpor - kolik by ot melo mit? |
Autor: | Toko [ 11 led 2006 21:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já mám tuším 0,37-0,38 Ohmu celé okno, což odpovídá proudu cca 37 A. |
Autor: | ACEMajky [ 11 led 2006 22:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak malo? No hlavne aby to nemelo nekonecnej co? |
Autor: | Toko [ 11 led 2006 22:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
jj, Ohmův zákon 14 V / 40 A = 0,35 Ohmu |
Autor: | MV [ 11 led 2006 22:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo to sedí, měřil jsem odběr a každá půlka okna bere okolo 18A. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |