fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Budíky + mlhovky
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=17&t=55755
Stránka 1 z 1

Autor:  fireman.cz [ 26 úno 2013 21:44 ]
Předmět příspěvku:  Budíky + mlhovky

Ahoj,
mám otázku ohledně budíků. Hledal jsem tu na foru a všude možně hodně dlouho, a nikde jsem nenašel přímou odpověď a nerad bych udělal chybu. Mám Forda Escorta 1,8 TCD 51kW, a v kapličce mám umístěný budík s obrázkem auta na levé straně. Dočetl jsem se, že je možné tento budík vyměnit za budík s otáčkoměrem, jelikož příprava by měla pod budíky být. Můj budík má maximální rychlost 220 km/h. A teď k mému dotazu. Je možné vyměnit budík z tohoto auta za budíky, které byly původně určeny například pro motorizace 1,6 benzín s maximálním ukazatelem 220 km/h, tak aby vše fungovalo korektně?

A druhý dotaz ohledně mlhovek. V tomto voze je namontovaný přední nárazník, který má otvory pro mlhovky překryté záslepkou a uvnitř auta je pouze jeden ovladač vlevo od volantu, který je podle mého pouze na zadní mlhovky. Chtěl jsem se zeptat, jestli má někdo zkušenosti a jestli zde je elektrická příprava do předního nárazníku a stačí tedy koupit jen mlhovky a dvojovladač, nebo by se musela dodělávat i elektrika? To už by bylo na delší lokta a asi bych se do toho nemohl pustit, jelikož tomu nerozumím a nerad bych něco zvrtal. Jde mi hlavně o vzhled, protože s mlhovkami vypadá auto zepředu lépe.

Díky za všechny odpovědi. V tomto oboru jsem zatím nováček, ale všechno se snad brzo naučím.

P.S omlouvám se, že jsem to dal oboje do interiéru, ale nevěděl jsem jestli to rozdělit a dát do dvou topiců, nebo radši takhle do jednoho.

Autor:  honzik [ 09 bře 2013 12:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Budíky + mlhovky

ja mam na stejne motorizaci jako ty budiky z 1.8zeteca a kdyz mam na aute 14ky kola tak ukazuje o5kmh vic nez ve skutecnosti jedu... ae stacilo by si ze svych puvodnich budiku prehodit do novych tachec a vse bude fungovat jak ma... co se tyce mlhovek tak pod naraznikem mas urcite na ne konektory a pod vypinacem ktery je u levych dveri by mel byt konektor jak pro zadni tak pro predni... kdyz sezenes vypinac tak to nemuzes splest nedaji se ty konektory prehodit a sou barevne odliseny :wink:

Autor:  anthAn [ 09 bře 2013 16:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: Budíky + mlhovky

mlhovky: jen se musí ještě něco propojit v pojistkovce .. hledej tady na fóru, je to tu někde zodpovězeno

Autor:  fireman.cz [ 09 bře 2013 23:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: Budíky + mlhovky

honzik píše:
ja mam na stejne motorizaci jako ty budiky z 1.8zeteca a kdyz mam na aute 14ky kola tak ukazuje o5kmh vic nez ve skutecnosti jedu... ae stacilo by si ze svych puvodnich budiku prehodit do novych tachec a vse bude fungovat jak ma... co se tyce mlhovek tak pod naraznikem mas urcite na ne konektory a pod vypinacem ktery je u levych dveri by mel byt konektor jak pro zadni tak pro predni... kdyz sezenes vypinac tak to nemuzes splest nedaji se ty konektory prehodit a sou barevne odliseny :wink:


Super díky za radu. Přesně takhle jsem si to nějak představoval s přehozením tachometru. A otáčky pak fungujou správně? Se právě bojim, že jsou nějak dimenzované na konkrétní motorizaci.

S těma mlhovkama snad nebude problém, pokud tam je příprava. Tlačítka jsem sehnal za pár korun, ale ještě musím někde najít rampu. Všechny o kterých jsem v LBC věděl nebo měl představu jsou zamknuté a bojim se to nechat na heveru a lézt pod to.

anthAn píše:
mlhovky: jen se musí ještě něco propojit v pojistkovce .. hledej tady na fóru, je to tu někde zodpovězeno

Díky pohledám, ale pokud to bude něco složitějšího, tak při jarním servisu poprosím i o zapojení.

Autor:  anthAn [ 10 bře 2013 23:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: Budíky + mlhovky

ty máš TD 51kW (RVA) a tam si otáčkoměr bere signál z ŘJ a ten signál je stejnej u benzínů i u nafty.
Kdybys chtěl připojovat otáčkoměr na W vývod z alternátoru, tak musíš sehnat otáčkoměr, kterej má prostřed ciefrníku napsaný malý D, ale to neni tvuj případ

Autor:  fireman.cz [ 11 bře 2013 12:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: Budíky + mlhovky

anthAn píše:
ty máš TD 51kW (RVA) a tam si otáčkoměr bere signál z ŘJ a ten signál je stejnej u benzínů i u nafty.
Kdybys chtěl připojovat otáčkoměr na W vývod z alternátoru, tak musíš sehnat otáčkoměr, kterej má prostřed ciefrníku napsaný malý D, ale to neni tvuj případ

Díky moc, tak to udělám takhle: Koupím budíky s otáčkoměrem a ukazatel rychlosti tam vymením z mých starých budíků, abych měl jistotu, že to ukazuje správně.

Autor:  Radek124 [ 13 bře 2013 12:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: Budíky + mlhovky

ten rychloměr tam můžeš nechat, že ukazoval někomu jinak tak to byla "vada" daného kusu a žádný rozdíl v diesela vs. benzín není

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/