fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
nefungující budíky Fiesta http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=17&t=6560 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Návštěvník [ 12 črc 2006 20:26 ] |
Předmět příspěvku: | nefungující budíky Fiesta |
Ahoj všem! Nefunguje mi ve Fiestě r. v. 95 otáčkoměr, palivoměr a ukazatel teploty, rychloměr ukazuje normálně. Pomůže mi někdo, čím by to mohlo být? Díky moc za jakoukoliv odpověď. |
Autor: | Wizzy [ 13 črc 2006 07:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
Rychloměr je nejspíš (?) mechanický, jako u Esca. Pokud nefunguje víc věcí na přístrojovce zároveň, může to být jejím špatným ukostřením, povytaženým konektorem, nebo na ní může být prasklý plošňák. |
Autor: | Návštěvník [ 13 črc 2006 20:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Když jsem měl Hondu, tak se mi to stalo také, ale bylo to tím, že nedobíjel alternátor. Ve Fiestě taky přestal dobíjet, tak jsem vyměnil uhlíky a budíky pořád mlčí. Když běží motor, tak je na baterce 12, 17 V. Takže mi přijde, že altík dobíjí, ale ne stoprocentně. Zkusím vyndat přístrojovku a podívat se na ty konektory. Díky za radu, kdyby Vás ještě něco napadlo, tak se ozvěte. |
Autor: | Walker [ 13 črc 2006 20:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
McMen píše: Když jsem měl Hondu, tak se mi to stalo také, ale bylo to tím, že nedobíjel alternátor. Ve Fiestě taky přestal dobíjet, tak jsem vyměnil uhlíky a budíky pořád mlčí. Když běží motor, tak je na baterce 12, 17 V. Takže mi přijde, že altík dobíjí, ale ne stoprocentně. Zkusím vyndat přístrojovku a podívat se na ty konektory. Když běží motor a na baterce je 12,17V tak altík stoprocentně nedobíjí, schválně změř, kolik má baterka při vypnutém motoru a uvidíš že moc nebo vůbec neklesne, měl bys tam mít kolem 14V při dobrém altíku na volnoběh bez zapnutých spotřebičů... Díky za radu, kdyby Vás ještě něco napadlo, tak se ozvěte. ![]() |
Autor: | Návštěvník [ 13 črc 2006 20:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
No je mi jasný, že altík nedobíjí, ale že by baterka vydržela jízdu 15 km se světlama, stěračema + samozřejmě dává napětí do rozdělovače a v podstatě se vůbec nevybila ? Je to samozřejmě možný... Ještě otázka..Jak je vodní pumpa, vede pod ní drátek s fajfkou...Nevíš k čemu tam je ? Je to vlastně kontakt navařenej na šroubku, kterej kdyžvyšroubuješ ven, tak teče chladící kapalina... |
Autor: | Walker [ 13 črc 2006 21:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vůbec netuším co máš za motor, bylo by dobrý si ho dát do popisu, a to co popisuješ byde asi čidlo teploty vody, a nebude to vodní pumpa ale komora termostatu. Vodní pumpa je u rozvodů. |
Autor: | dave155 [ 17 dub 2007 07:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
ten sroubecek s kontaktem je cidlo teploty chl. kapaliny..... Ale kdyz se mi posral tak letel budi nahoru:-) ten staci vymenit-cena asi 80Kč |
Autor: | vendiik [ 17 dub 2007 10:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
McMen píše: No je mi jasný, že altík nedobíjí, ale že by baterka vydržela jízdu 15 km se světlama, stěračema + samozřejmě dává napětí do rozdělovače a v podstatě se vůbec nevybila ?
Je to samozřejmě možný... Altík ti nedobíjí a je to možný a baterka se určitě poněkud vybila. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |