fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
nefungující budíky Fiesta http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=17&t=6560 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Návštěvník [ 12 črc 2006 20:26 ] |
Předmět příspěvku: | nefungující budíky Fiesta |
Ahoj všem! Nefunguje mi ve Fiestě r. v. 95 otáčkoměr, palivoměr a ukazatel teploty, rychloměr ukazuje normálně. Pomůže mi někdo, čím by to mohlo být? Díky moc za jakoukoliv odpověď. |
Autor: | Wizzy [ 13 črc 2006 07:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
Rychloměr je nejspíš (?) mechanický, jako u Esca. Pokud nefunguje víc věcí na přístrojovce zároveň, může to být jejím špatným ukostřením, povytaženým konektorem, nebo na ní může být prasklý plošňák. |
Autor: | Návštěvník [ 13 črc 2006 20:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Když jsem měl Hondu, tak se mi to stalo také, ale bylo to tím, že nedobíjel alternátor. Ve Fiestě taky přestal dobíjet, tak jsem vyměnil uhlíky a budíky pořád mlčí. Když běží motor, tak je na baterce 12, 17 V. Takže mi přijde, že altík dobíjí, ale ne stoprocentně. Zkusím vyndat přístrojovku a podívat se na ty konektory. Díky za radu, kdyby Vás ještě něco napadlo, tak se ozvěte. |
Autor: | Walker [ 13 črc 2006 20:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
McMen píše: Když jsem měl Hondu, tak se mi to stalo také, ale bylo to tím, že nedobíjel alternátor. Ve Fiestě taky přestal dobíjet, tak jsem vyměnil uhlíky a budíky pořád mlčí. Když běží motor, tak je na baterce 12, 17 V. Takže mi přijde, že altík dobíjí, ale ne stoprocentně. Zkusím vyndat přístrojovku a podívat se na ty konektory. Když běží motor a na baterce je 12,17V tak altík stoprocentně nedobíjí, schválně změř, kolik má baterka při vypnutém motoru a uvidíš že moc nebo vůbec neklesne, měl bys tam mít kolem 14V při dobrém altíku na volnoběh bez zapnutých spotřebičů... Ale s palubovkou to asi souviset nebude, na to tvoje napětí by budíky měli chodit.
Díky za radu, kdyby Vás ještě něco napadlo, tak se ozvěte. |
Autor: | Návštěvník [ 13 črc 2006 20:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
No je mi jasný, že altík nedobíjí, ale že by baterka vydržela jízdu 15 km se světlama, stěračema + samozřejmě dává napětí do rozdělovače a v podstatě se vůbec nevybila ? Je to samozřejmě možný... Ještě otázka..Jak je vodní pumpa, vede pod ní drátek s fajfkou...Nevíš k čemu tam je ? Je to vlastně kontakt navařenej na šroubku, kterej kdyžvyšroubuješ ven, tak teče chladící kapalina... |
Autor: | Walker [ 13 črc 2006 21:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vůbec netuším co máš za motor, bylo by dobrý si ho dát do popisu, a to co popisuješ byde asi čidlo teploty vody, a nebude to vodní pumpa ale komora termostatu. Vodní pumpa je u rozvodů. |
Autor: | dave155 [ 17 dub 2007 07:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
ten sroubecek s kontaktem je cidlo teploty chl. kapaliny..... Ale kdyz se mi posral tak letel budi nahoru:-) ten staci vymenit-cena asi 80Kč |
Autor: | vendiik [ 17 dub 2007 10:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
McMen píše: No je mi jasný, že altík nedobíjí, ale že by baterka vydržela jízdu 15 km se světlama, stěračema + samozřejmě dává napětí do rozdělovače a v podstatě se vůbec nevybila ?
Je to samozřejmě možný... Altík ti nedobíjí a je to možný a baterka se určitě poněkud vybila. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |