fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Výměna otáčkoměru za budík hodin na MKIV
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=17&t=7220
Stránka 1 z 1

Autor:  Libor L4B [ 10 zář 2006 12:13 ]
Předmět příspěvku:  Výměna otáčkoměru za budík hodin na MKIV

Zdravím, kluci nevíte náhodou někdo jak složitá je výměna (co je nutno u toho udělat) při výměně budíku hodin za otáčkoměru u téhle káry? MKIV, r. 86-90, CHV, 1,6i CAT? Případně jestli nemá někdo tenhle díl s případnými dalšími věcmi, nutnými k tomu zapojení? Díky za radu.

Autor:  Tony [ 10 zář 2006 12:48 ]
Předmět příspěvku: 

máš sz

Autor:  Libor L4B [ 10 zář 2006 12:53 ]
Předmět příspěvku: 

Tony píše:
máš sz


promiň, co to je, to sz? Je to můj první Fordík a tohle mi zatím nic neříká....

Autor:  Xfield [ 10 zář 2006 12:56 ]
Předmět příspěvku: 

Samostatnej budík nejspíš nevyměníš - jednotlivě nejdou zaměnit (ale to zřejmě víš). Takže tě čeká výměna kompletní přístrojovky. Sice jsem se setkal s oběma typama (hodiny vs. otáčkoměr), ale nezkoumal jsem, odkud je přesně vyvedenej signál k otáčkoměru. Předpokládám, že z RJ (mělo by se to dát vyčíst z el. schémat).
Já osobně bych spíš koupil samostatnej otáčkoměr (v různejch obchodech s autodoplňkama se dá docela vybrat) a umístil ho zvlášť. Větřšinou je u toho i návod, jak ho zapojit.

Autor:  Libor L4B [ 10 zář 2006 13:10 ]
Předmět příspěvku: 

[quote="Xfield"]Samostatnej budík nejspíš nevyměníš - jednotlivě nejdou zaměnit (ale to zřejmě víš). Takže tě čeká výměna kompletní přístrojovky. Sice jsem se setkal s oběma typama (hodiny vs. otáčkoměr), ale nezkoumal jsem, odkud je přesně vyvedenej signál k otáčkoměru. Předpokládám, že z RJ (mělo by se to dát vyčíst z el. schémat).
Já osobně bych spíš koupil samostatnej otáčkoměr (v různejch obchodech s autodoplňkama se dá docela vybrat) a umístil ho zvlášť. Větřšinou je u toho i návod, jak ho zapojit.[/quote

kutím nad tím, v elektřině, krom audia, se moc nevyznám, natož ve schématech, ale máš nějspíše pravdu, otáčkoměr snad bude snímat signály z ŘJ, doufám, že to tak bude. Víš, chtěl bych mít přístrojovku origo, ale pokud nebude zbytí, tak se vrhnu směrem jak říkáš ty, přídavný budíček.... nevypadá špatně... Zatím kutím plán a), pak se uvidí. Díky za radu...

Autor:  Tony [ 10 zář 2006 16:19 ]
Předmět příspěvku: 

jinak se dá signál k otáčkoměru přivést od indukční cívky,a je to v poho,funkční,aspon já sem to tak řešil

Autor:  Libor L4B [ 10 zář 2006 21:13 ]
Předmět příspěvku: 

to se nějak skutí, překope, hlavně ty budíky...:D

Autor:  Libor L4B [ 10 zář 2006 21:15 ]
Předmět příspěvku: 

sz-soukromá zpráva- ty jo, mám dost:D

Autor:  slavek [ 11 zář 2006 06:37 ]
Předmět příspěvku: 

samotnej otac. nevymenis to ti tady uz rekli ale impulz na otacky nejdou z rj jak si myslite ale jde z alternatora a je to modry kabel, ja sem menil budiky, musel sem vymenit i konektory a prehazet par kabelu, u budiku s hodinama jsou opacne napojeny voda/benzin nez u budiku s otac. otacky jsem nemel zapojeny, pak sem tam hodil altik ktery mel vyvod na ot, a bylo to v poho, a pokud tady pises ze tomu moc nerozumis tak se ani do toho nepoustej, ne ze bych te podcenoval nebo neco takovyho, ale aby pak to nedopadlo jako u kamose, ten si to taky chtel vymenit potom co to videl u me jen nevedel co vsechno musi proto udelat no a tak vyndal vsechny kabely z konektoru, a pak nevedel ktery pin je ktery. No a jestli prece se do toho pustis tak si je aspon popis ktery je ktery a bacha na tu vodu.

Autor:  Libor L4B [ 11 zář 2006 09:45 ]
Předmět příspěvku: 

díky za radu, nějak se to skutí, já jen doufám, že na to příjdu brzy. Koukal jsem na patice, ty vypadají stejně, mno a jak budou budíky doma, pohraju si s tím, budu mít týden dovolené, času dost :-D

Autor:  PADY [ 13 zář 2006 11:34 ]
Předmět příspěvku: 

Tak dej pak vědět jak jsi dopadl. Slavek má pravdu je to přeházené,nejlépe nafotit. A již nevím zda na MkIV je signál na otáčkoměr přiveden i v zákl.výbavě na MkV nebyl určitě.
Ale jak píšeš bue dovolená no jak ji jinak strávit,než s autem. :lol: :lol:
Ale nepřeháněj to,přítulkyně pak žárlej. :-D

Autor:  Libor L4B [ 13 zář 2006 16:51 ]
Předmět příspěvku: 

PADY: mno nevím ale snad to klapne, všechyn signály dám z původní kabeláže a ten k otáčkoměru skutím zvlášť...ale na to si vezmu kíámoše co dělá el. zabezpečovačky...at se s tím nedupčím tejden, on to stejně buee mít hotové dřív, má zkoušečku, já ne.. Mno a maldá už řve tedko, jak jsme vařil podlahua nosníky (cca 7 dní), tak jsme to měl na stole pořád:D Znáš to, ale vozit se chce....... :-)

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/