fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

odhlučnění interiéru - escort VAN
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=17&t=8190
Stránka 1 z 1

Autor:  jarin [ 28 lis 2006 20:13 ]
Předmět příspěvku:  odhlučnění interiéru - escort VAN

Bratr má Escorta VANa a uvnitř je při jízdě, oproti normálnímu osobáku, hrozný hluk, který se line ze zadu. Způsobuje ho naprostá absence jakéhokoliv materiálu, který hluk pohlcuje + konstrukce vozu, která je zaměřená spíše na užitek než řidičovo pohodlí. Můj dotaz zní, jestli někdo nemáte zkušenosti, jak to nejlépe odhlučnit. Uvažovali jsme o nalepení nějakého koberce po celé zadní nákladové časti (mimo podlahu). Ješte by snad připadal do úvahy filc, který se dává dopředu pod kapotu, ale nevím, jestli to jde normálně koupit. Nebo jestli už se třeba neprodává přímo něco speciálního samolepícího pro tento účel. Díky za jakýkoliv podnět či nápad.

Autor:  Lancelote [ 29 lis 2006 11:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: odhlučnění interiéru - escort VAN

jarin píše:
Bratr má Escorta VANa a uvnitř je při jízdě, oproti normálnímu osobáku, hrozný hluk, který se line ze zadu. Způsobuje ho naprostá absence jakéhokoliv materiálu, který hluk pohlcuje + konstrukce vozu, která je zaměřená spíše na užitek než řidičovo pohodlí. Můj dotaz zní, jestli někdo nemáte zkušenosti, jak to nejlépe odhlučnit. Uvažovali jsme o nalepení nějakého koberce po celé zadní nákladové časti (mimo podlahu). Ješte by snad připadal do úvahy filc, který se dává dopředu pod kapotu, ale nevím, jestli to jde normálně koupit. Nebo jestli už se třeba neprodává přímo něco speciálního samolepícího pro tento účel. Díky za jakýkoliv podnět či nápad.


Ahoj tak přesně tento problém jsem řešil, když jsem měl Vana. Vykuchal jsem veškeré plasty v zadní části, a jen lehce místo toho přisadil staré deky, a pak jsem na to ty plasty vrátil a přichytl šroubkama - to jsou boky. jikak pod gumu, která kryje podlahu jsem po celé části nalepil starý koberec. zadní dvoje dveře jsem vycpal molitanem. Horní část nástavby jsem vylepil černým tlustším zátěžovým kobercem. Celé auto potom jakoby úplně utichlo a navíc to tam vzadu vypadalo opravdu dobře... jinak dosti by pomohlo a problém úplně vyřešilo vytvarované plexi do horní části za sedačky. Ford prodává pouze mřížku za 4tis kč...

Jinak můžu zodpovědně říci, že 1.8 čistý diesel je lepší na starty v mrazu i o min 0,5 l nafty lepší ve spotřebě než 1,8td. Byl jsem s ním naprosto spokojen.

Autor:  jarin [ 29 lis 2006 19:10 ]
Předmět příspěvku: 

Díky moc za tip. Jinak souhlas s tim hodnocenim 1.8 D. Ten escort ma najeto 170 000 km bez jedine poruchy a sahnuti do motoru a stale slape perfektne. Ale jizda v nem je strasna. Jsem zvykli na tu svoji 1.6 benzin s posilovacem a kdyz toho sednu nastartuji a chci otocit volantem, tak si pripadam jako v povalecnem zetoru :)

Autor:  Lancelote [ 30 lis 2006 16:22 ]
Předmět příspěvku: 

jarin píše:
Díky moc za tip. Jinak souhlas s tim hodnocenim 1.8 D. Ten escort ma najeto 170 000 km bez jedine poruchy a sahnuti do motoru a stale slape perfektne. Ale jizda v nem je strasna. Jsem zvykli na tu svoji 1.6 benzin s posilovacem a kdyz toho sednu nastartuji a chci otocit volantem, tak si pripadam jako v povalecnem zetoru :)


to by sis zvykl, to auto je věčné - je také méně poruché a méně citlivější, je to takový tank :-D a to nemluvím o nosnosti, kterou nenabízí žádný pick up v této kategorii...

Autor:  jarin [ 05 pro 2006 21:19 ]
Předmět příspěvku: 

Tak už to máme hotový a můžu říct, že se to hodně zlepšilo. Zatím s tím brácha nejel na dálnici, kde ten vnitřní hluk byl nejhorší. Auto zevnitř vypadá mnohem lépe a útulněji. Pár poznámek k 'montáži'. Při stříhání koberce na podlahu si obkreslete tvar na koberec z gumového krytu podlahy. Starou dekou jsme polepily nakonec jen podběhy zadních kol, protože to je jediná část, která je příliš zaoblená na rozumné nalepení koberce. Koberec jsme přilepily ševcovským lepidlem. Nevím přesně název, ale známý, který nám ho dal mu říkal 'ereska'. Lepidla padly cca 2 litry. Před lepením je dobré dokonale odmastit třeba acetonem (dobře větrat :)) Na přidržení lepených částí koberce je dobrá každá ruka. Takže dělat minimálně ve dvou. Nezdá se to, ale je to časově poměrně náročné. Ve dvou nám to zabralo cca půlden - dali jsme si záležet, aby to nevypadalo ošklivě :)

Autor:  Lancelote [ 06 pro 2006 13:28 ]
Předmět příspěvku: 

jarin píše:
Tak už to máme hotový a můžu říct, že se to hodně zlepšilo. Zatím s tím brácha nejel na dálnici, kde ten vnitřní hluk byl nejhorší. Auto zevnitř vypadá mnohem lépe a útulněji. Pár poznámek k 'montáži'. Při stříhání koberce na podlahu si obkreslete tvar na koberec z gumového krytu podlahy. Starou dekou jsme polepily nakonec jen podběhy zadních kol, protože to je jediná část, která je příliš zaoblená na rozumné nalepení koberce. Koberec jsme přilepily ševcovským lepidlem. Nevím přesně název, ale známý, který nám ho dal mu říkal 'ereska'. Lepidla padly cca 2 litry. Před lepením je dobré dokonale odmastit třeba acetonem (dobře větrat :)) Na přidržení lepených částí koberce je dobrá každá ruka. Takže dělat minimálně ve dvou. Nezdá se to, ale je to časově poměrně náročné. Ve dvou nám to zabralo cca půlden - dali jsme si záležet, aby to nevypadalo ošklivě :)


tak to jsi udělal přesně, jak jsem myslel, já to dělal sám celý víkend, nejvíce udělá polepení vrchní části nádstavby

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/