Přesně tak, pokud to teče kolem volantové tyče, tak to jde spravit za málo peněz. Jestli je to "snadné", to je relativní, pro mě to moc lehké nebylo, ale jde to i na parkovišti před panelákem.
To gufero je 35-19-7 (vnější průměr-vnitřní-výška), je sehnatelné celkem snadno a doporučuju vzít variantu s prachovkou.
Vyměnit se do dá dvěma způsoby - pokud máš k dispozici zvedák, tak si ho vyndej - ale musí jít pryč minimálně komplet výfuk a nápravnice
Nebo to jde vnitřkem - odpoj si dole u pedálů volantovou tyč (zajisti si volant, ať se ti při případné manipulaci nepřetočí, pak by sis mohl strhnout pérové kontakty na airbag) Sundej ten plastový deklík, potom je tam taková redukce, tu taky pryč a už jsi u vlastní hřídele. To gufero je pod segerovkou, takže tu musíš vytáhnout (dobré je mít na tu segerovku speciální kleště) a pak vydolovat staré gufero ven. Já to nakonec dělal tak, že jsem ho velmi opatrně navrtal, zašrouboval tam vrut a za něj to vytáhl ven.
Ovšem pozor na to, jak to vytáhneš ven, tak ti z toho vyteče veškerý olej, jestli sis ho předtím nějak nevypustil, nebo jestli tam ještě nějaký máš. Mimo jiné bacha na něj, strašně rád rozleptává silentbloky v ramenu.
Pak se tam musí natlačit nové gufero, jde tam extra blbě, je dobré mít trubku odpovídajícího průměru. A opačným postupem to složit dohromady.
Když si představíš, že to děláš v polokleku, pololehu s hlavou pod volantem, jednou rukou se opíráš, tak to zas taková prdel není, já bych do toho touto cestou už nešel.