fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 17:51

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Výroba kladky
PříspěvekNapsal: 17 bře 2010 01:01 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
Tak se koukni na kolik by vyšlo to ZKL 6303-2RS, ale jestli něco podobnýho jako tady tak to bych asi vůbec neřešil. A když jsi řikal, že ten výrobek vyjde tak na 250,- (příjde mi to levný na hliník:-) ) tak by mě celková cena dost potěšila :)

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výroba kladky
PříspěvekNapsal: 18 bře 2010 00:42 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
Tak co? Kouknul jsi na to? Po víkendu možná zadám obědnávku :)

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výroba kladky
PříspěvekNapsal: 19 bře 2010 20:33 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 bře 2010 12:44
Příspěvky: 55
Bydliště: Brno
anthAn píše:

A jsem pro silon, hliník se mi na to nezdá. Ten silon bude fungovat i jako tlumič hluku, půjde líp zalisovat ložisko a bál bych se hrubosti Al.
Obrázek



Čeho se s lisováním bojíš. Stačí hodit hliník na vařič (nebo do trouby) a ohřát cca na 200-300 stupňů. Ložisko ti tam pak zajede úplně samo bez jakékoliv námahy. Žádné lisování se pak ani nekoná :smt004

_________________
Ford Escort Combi 1.6 16V 1997 GHIA (CD/DVD/GPS 7" LCD radio 2DIN Xtrons TD717G, Repro Sony Xplod, Parkovací kamera, Přední kapota na plynových vzpěrách, Všechna okna v elektrice, Podsvícený prostor nohou posádky)

Puch 200 (1937), ČZ 150C (1951), Zündapp Combimot KM48 (1954), Jawa 350/18 (1954), Jawa-ČZ 250/353.01 Půlbuben (1955), Jawa-ČZ 350/354.03 (1956), Jawa-ČZ 125/355.00 (1956), Manet S100/01 (1959), Manet S100/01/A (1959), Jawa 50/555 (1960), ČZ 175/450.01 Standard (1960), Čezeta 175/502.01 (1962), ČZ 175/477.01 Posilube (1969), Jawa 50/23A Mustang (1980), Yamaha XJ550 Seca (1981), Jawa 50/23 Mustang (1982), Velorex 560, PAV, návěsný vozík ČZ


http://jawarmaniak.wz.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výroba kladky
PříspěvekNapsal: 19 bře 2010 20:57 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 úno 2008 21:41
Příspěvky: 1187
Bydliště: Ústí n.L.
Ještě nebyl čas, nebyl jsem ani v dílně. snad o víkendu mrknu.

_________________
Mondeo MK4 2,2 TDCi, 200PS r.v.2011
Sierra 2,0DOHC, 4x4 CLX (tzn. ABS a přední el. okna) r.v.91. Sold
Fiesta XR2i r.v. 91, 103PS, bez zásahů kutila, vyvařená. Sold
BMW R65 BMW R1150R


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 43 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz