na nikoho sa nehnevam, nikoho neprovokujem, viem, co hovoria nepisane zasady chat-u, len som tak zvyknuty pisat, aby som nemusel tlaci preradovac, pri osloveniach ako Ty, Tebe, atd..., lebo tiez, napisat oslovenie s malym pismenom, je neslusne, naucil som sa tak pisat za davnych daven na chatboad-e mobilneho telefonu a zostalo mi to...
ke jetronic vstrekuje priebezne, teda stale, aj ked je saci ventil zavrety a to na zaklade mechanickych hodnot, elektornika to len analogovym "pocitacom", cez elektrohydraulicky clen, miestami aj inak, koriguje a ma k tomu dake to cidlo a snimac. pri vypadku elektroniky, ke jetronic, vcelku uspokojivo, bezi dalej aj bez elektorniky. zapalovanie ma rs turbo elektronicke, take iste, ako karburatorove fordy, napriklad tie s cvh motorom 1.4 a karburatorom weber 2v, len je doplnene snimacom impulzov, pre ke jetronic. (priebeh regulacie, samozrejme, bude asi iny, ale ziadnu riadiacku to nepotrebuje) tolko viem, ale zaujima ma, co je tam dalej, lebo rs-o mam tyzden a este sa s nim len zoznamujem. garaze mam dve a robilo sa tam uz vsetko, vratane vymeny pontonu na zhrdzavenom voze, takze kasna bola "prepilena" po "vodorovnej uhlopriecke". takze, dake to rs-o ma nemoze nastvat...
a hlboko do kapsy, nuz milionar nie som, ale ked sa chce, tak sa da...