fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 15 čer 2024 23:18

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 28 říj 2011 15:11 
Offline
Nováček

Registrován: 27 říj 2011 17:20
Příspěvky: 15
Bydliště: Zbiroh
Přeji pěkný den,potřeboval bych poradit od místních odborníků.Nastartuji auta,hodinu stálo,a asi za 2 min jízdy chcíplo.Tak znova otočím klíčkem a všechno svítí,funguje kromě žhavení a při startování se nic nedělo,žádný proud.Po odtažení jsem to ještě párkrát zkoušel a občas mi žhavení probliklo a snad jedno to chytlo,na chvilku.Tak jsem to tady tak nějak projel a šel jsem hned na pojistkovku,tu jsem přepájel,namontoval zpět a nic se nezměnilo.Takže baterka,ta je ok,relátka,pojistky jsem kontroloval,nikde nic vypáleného.Některá relátka jsem i vyměnil,žhavení apd(mám tu ještě něco z mondea)Imobilizér to nemá.Ještě musím napsat,že asi 4 dny před závadou mi v servisu měnily o.vanu a sehnali nějakou trošku jinou,bez čidla na otáčkoměr,ale odjel sem a všechno fungovalo v pohodě i otáčkoměr.Druhý den mi začali cvakat relátka a otáčkloměr chviku šel,chvilku ne a večer prestal ukazovat na pořád.Přesto to pořád jezdilo a fungovalo bez problémů.Až do ted.Netušíte kde by to mohlo být a nemůže to mít nějakou souvislost s tou opravou?Už začínám být zoufalej,dík za rady..

_________________
Escort combi 1.8 td rfs 99


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 říj 2011 16:30 
Offline
Nováček

Registrován: 27 říj 2011 17:20
Příspěvky: 15
Bydliště: Zbiroh
Tak tu mám další indicie k odhalení problému se startováním.Proměřil jsem spínací skřínku a ta funguje jak má,proud jde do pojistkovky,ale tam už nesepne relé č 13-přerušení startování,když ho sepnu nasilím,tak motor točí,ale pořád nesvítí žhavení a nechytne to.To je divný,protože jsem tu pojistkovku pořádně přepájel.Zkouším všechny kabely a ty jsou celkem v pohodě,originál svazky,nikde nic prodřeného,alespon jsem ještě nic nenašel.At tím hejbám,jak chci tak žhavení ani neblikne.Přijde mi to jako imobilizér,ale tohle auto by ho snad nemělo mít,mám jen jeden klíč a původní majitel s tím takle jezdil 3 roky a bez závad.

_________________
Escort combi 1.8 td rfs 99


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 říj 2011 20:25 
Offline
Forďák

Registrován: 25 zář 2010 10:16
Příspěvky: 434
Bydliště: Plzeňsko
O.vana = olejová vana na motoru?
Že by měla olejová vana na motoru čidlo na otáčkoměr?
Zkontroluj veškerá ukostření v motoru.Podle popisu mi to připadá, že je někde zkorodovaný kabel na kostru.

_________________
Ford Focus combi 99 1.8 TDDI Ten se mi fakt poved.
Ford Escort combi 96 1.8D 44KW.Sice nejede,ale drží. (bohužel už minulost)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 říj 2011 20:39 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
mě na tom popisu něco neštimuje....auto z rv99 a čidlem v olejový vaně je RFS s EEC-V a tam je immo standart...jinak to čidlo nejni pro otáčkoměr ( ten dostává signál z řj) ale pro řj...pomocí něj a snímače vstřiku na třetím válci v konjunkci s snímačem polohy plynu určuje časovací puls do ventilu předvstřiku na čerpadle...takže pokud tam čidlo polohy klikovky není, tak to nemá jak tvořit časování vstřiku...ono je ve vaně a snímá směrem od bloku setrvačník.....

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 říj 2011 20:56 
Offline
Nováček

Registrován: 27 říj 2011 17:20
Příspěvky: 15
Bydliště: Zbiroh
Jj,olejovou vanu měnily,ale už tam nedali čidlo otáčkoměru.Na mojí vaně byl nálitek na čidlo a na nové vaně už neni,takže čidlo nám v kaslíku a kabel od čidla je ale ukončen kousek dál v konektoru,takže ke zkratu dojít určitě nemohlo...Přišlo mi to divný,že se ten problém s elektrikou zrovna začal projevovat nejdřív na otáčkoměru,proto ta souvist.Dneska jsem to přeměřil a zjistil že mi po otočení klíčků sepne relé 1,ale už nesepne relé 13,to by mělo,když ho sepnu na tvrdo,tak starter točí,ale nechytne to,tz že kostra na motoru bude.Do relátka žhavení proud jde(číslo kontaktu nevím,ale silnej čevenej drát),ale relátko už nesepne.Vůbec netuším,kde dál hledat,znal jsem to auto dlouho před tím ještě než jsem ho koupil a nikdy nic takového neblblo.

_________________
Escort combi 1.8 td rfs 99


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 říj 2011 21:06 
Offline
Nováček

Registrován: 27 říj 2011 17:20
Příspěvky: 15
Bydliště: Zbiroh
Walker píše:
mě na tom popisu něco neštimuje....auto z rv99 a čidlem v olejový vaně je RFS s EEC-V a tam je immo standart...jinak to čidlo nejni pro otáčkoměr ( ten dostává signál z řj) ale pro řj...pomocí něj a snímače vstřiku na třetím válci v konjunkci s snímačem polohy plynu určuje časovací puls do ventilu předvstřiku na čerpadle...takže pokud tam čidlo polohy klikovky není, tak to nemá jak tvořit časování vstřiku...ono je ve vaně a snímá směrem od bloku setrvačník.....


Jj,je to rfs,tak tedy jestli tomu dobře rozumím,tak jinou vanu a čidlo pro řj zpět.To by ale v tom servisu snad mohli znát,ne?

_________________
Escort combi 1.8 td rfs 99


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 říj 2011 21:13 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
A ještě jentak poznámka...alu vana nejde sundat bez toho aby se vyndal motor nebo převodovka z auta,, páč musí dolů spojka se setrvákem a tam jsou šrouby co jí držej z boku....čili je možnost špatnýho připojení čehokoliv co s touhle činností souvisí (hlavní kostra, některý konektory kolem převodovky atd.)

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 říj 2011 09:23 
Offline
Nováček

Registrován: 27 říj 2011 17:20
Příspěvky: 15
Bydliště: Zbiroh
Děkuji za pomoc a rychlou odpověd.

_________________
Escort combi 1.8 td rfs 99


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 říj 2011 17:42 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
RFS s řj EEC-V bez čidla klikovky nikdy pořádně nepojede...což by ve slušným servisu vědět mohli, už to jezdí skoro patnáct let, tak už by se k nim donést mohlo... :D

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 01 lis 2011 19:01 
Offline
Nováček

Registrován: 17 říj 2011 12:52
Příspěvky: 4
Zdravím, mám podobný problém. Escort 1.8 TD 51kw rok 97. auto do poslední chvíle normálně jezdilo.. jednou za dva, tři dny se stalo, že se neseplo žhavení (resp. kontrolka) a auto nechytlo.. stačilo párkrát vypnout a zapnout spínačku a normálně to nažhavilo a chytlo na ťuknutí. sváděl jsem to na žhavicí relé. včera to přestalo žhavit nadobro... vzal jsem svoje relé a dal ho známému do auta a jemu normálně funguje. Když dám kabel z + na baterce přímo na žhavičku tak to taky nenastartuje. Nevíte čím by to mohlo být? jsem docela bezradnej. Děkuji za odpovědi.


edit: takže dnešní postup: vyndal jsem jednu žhavičku a sama o sobě žhaví krásně -> odpovídá dosavadnímu bezproblémovému startování, takže si myslím, že i zbytek bude ok. za další do relé vedou 4 kabely dva červené (přímo žhavení - myslím) a dva tenké do jednoho červeného jde stále proud s klíčkem i bez. do zbylých tří nejde nic ať je klíček zaplý nebo ne (druhý červený jde podle mého na žhavení a jelikož nesepne relátko tak do něj nejde proud, tudíž je ok - můj dohad) ale co ty zbylé dva tenké? k čemu slouží? a pokud nejsem hluchej tak neslyším sepnout stop ventil, akorát nevím kde ho hledat :( resp. vím, že na čerpadle, ale nevím jak ho identifikovat.

edit: tak problém je vyřešen... byla to pojstkovka. Známej mi jí přeletovat a funguje to bez problému! :)

_________________
Obrázek
www.sportovnivozy.cz
Ford Escort kombi 1.8 TD 51kw - daily car
Toyota Celica 2.0 GT 129kw - mazlík

ex. Ford Fiesta XR2i 1.6 76kw - prodáno
ex. Ford Mondeo 1.8i kombi 82kw - zrušeno


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 lis 2011 15:07 
Offline
Nováček

Registrován: 27 říj 2011 17:20
Příspěvky: 15
Bydliště: Zbiroh
Hug0:Tak to ti závidím,já to vrátil zpátky do servisu,ten týpek co to opravoval,řekl že to tak nějak předpokládal(držel jsem se :smt013 ,ale dalo mi to práci).Ted jsem jim volal,jestli to už mají hotový a ještě na to ani nesáhli.Podle referencí nejlepší servis v okolí-Zbiroh :-/,podle mých zkušeností nemožný lemplové...Pardon,musel jsem upustit ventil,ale se.e mě to byt takle dlouho bez auta kvůli tomu,že někdo dělá něco,co neumí.

_________________
Escort combi 1.8 td rfs 99


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 27 lis 2011 12:09 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 čer 2011 17:21
Příspěvky: 95
Ahoj ,potreboval bych poradit,hledal sem hledal ale pokazdy jde o trochu jinou vec...Mam 1.8td 51kw jezdilo jezdilo akorat hur startovalo za mrazivejsiho pocasi,mel sem slabou baterku (malo amper) takze to i malo tocilo,za mraziva sem ji vybil uplne,pak roztlacil.Dve hodiny po chcipnuti sem to jeste zkousel a jak byl zahratej naskocil...vymenil sem baterku,ted to toci jak blazen ale proste to nechyti,i kdyz sem to zkousel ne v takovym mrazu....zkusil sem i nacepovat rucne naftu,vickrat nazhavit,(pokazdy cvakne,kotrolka taky bezi)ale proste toci a nic nedela...na roztlaceni to jde samo...diky za pomoc...

_________________
nekoncici stavba neceho :D


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 27 lis 2011 14:30 
Offline
Forďák

Registrován: 25 zář 2010 10:16
Příspěvky: 434
Bydliště: Plzeňsko
Kontroloval jsi žhav. svíčky?Když jedna nebude žhavit, všechno se zdá v pořádku, ale nechytne.Musíš změřit buď celkový odběr (70-80A) nebo jednotlivě, ale to je musíš od sebe odpojit.

_________________
Ford Focus combi 99 1.8 TDDI Ten se mi fakt poved.
Ford Escort combi 96 1.8D 44KW.Sice nejede,ale drží. (bohužel už minulost)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 27 lis 2011 23:38 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 čer 2011 17:21
Příspěvky: 95
takze zhavicky..a bez nich proste nenastartujes v mrazu?sem myslel jen ze spatne..kazdopadne dik

_________________
nekoncici stavba neceho :D


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 27 lis 2011 23:50 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 06 bře 2004 16:56
Příspěvky: 4126
Bydliště: Pardubicko - Skořenice 80
Nebo membrána v pumpičce na naftu.

_________________
Escort VII, Focus I+II, Mondeo I-III, Fiesta III-V, Fusion, Galaxy I - veškeré použité díly na prodej Tel.: 608977212 http://www.dilyford.eu
Ford Galaxy 1.9TDI ´03 Ghia - moje


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz