fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 05 led 2025 14:22

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 102 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 úno 2008 22:13 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 12:35
Příspěvky: 2896
Bydliště: poblíž Hodonína
cha napadlo mě to stejné jako Wizzyho. Zkontroluj vodu a taky olej....

_________________
1)Ford Mondeo MKIII 2,5 V6
2)Ford Escort MKVII 1.8 16V, NA PRODEJ r.v. 06/97, 85kW,klima,servo,ABS,2xairbag,2xel. okna, ALU 15", rádio pioneer, modré podsvícení palubky, alarm s DO a odskokem,palubní PC, SuperSport 40/40, rozpěra př. tlumičů, čirá zadek, čirá předek+xenony


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 úno 2008 18:06 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 srp 2007 14:14
Příspěvky: 953
Bydliště: Východní Čechy
To mě taky napadlo, ale nic. Olej ok, voda též. Neubyla snad ani kapka.. :-D

Ale změna..dělal jsem diagnostiku a vyhodilo mi to zvláštní věci...

podle toho co jsem pochopil, to vyfluslo 2-místné kódy :shock: ..

a to podle seznamu 2-místných kódů diagnostika:

Test motoru: chyba paměti KAM :shock: -to nevím co je
Paměť: OK??

a při dynamickým testu mi to vyblikalo 2x kód a pak to chcíplo a asi 6x za sebou bliklo...ten kód by měl být,tuším že:

volnoběžný ventil-nebylo dosaženo max. otáček.

mám to někde sepsaný, večer to sem dám..tak jsem vyčistil v-ventil, odpojil baterii, všechny konektory pročistil a teď motor šlape jak švýcarský hodinky... :shock:


asi jede podle nálady, bo co... :cry: :cry:

P.S.: zjistil jsem že mi netěsní víčko od nádržky s chlad. kapalinou-myslíte že to na to může mít vliv???

_________________
Peugeot 206 RC...zkus mě chytit :-P
Peugeot 206 GTI <- Audi Coupe quattro <- Audi Coupe <- Ford Orion 1.6i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 úno 2008 18:39 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 pro 2007 09:53
Příspěvky: 86
Bydliště: Praha
no me to ted taky nedrzi volnobeh proste chcipne pokazdy:) a este kdyz seslapnu plyn tak je malinka prodleva drkne to s autem a az potom to zacne pridavat plyn...hold taky sem nasranej

_________________
Ford Escort 1.8 16V,77kw,r.v.1992,přes 285tkm,stav dostatečný:)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 úno 2008 22:21 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 srp 2007 14:14
Příspěvky: 953
Bydliště: Východní Čechy
Carrytwo píše:
no me to ted taky nedrzi volnobeh proste chcipne pokazdy:) a este kdyz seslapnu plyn tak je malinka prodleva drkne to s autem a az potom to zacne pridavat plyn...hold taky sem nasranej


Tak to jsme dva :-D

Jinak tady je moje diagnostika:

blik/9x blik/blik/9x blik/-delší pauza-/2x blik/-delší pauza-/blik/blik/blik/blik/-delší pauza-/blik/....konec


čili, jestli tomu dobře rozumím, tak jsou to dvoumístné diagnostické kódy? Pokud jo, tak motor hlásí chybu číslo 19 - Chyba paměti KAM

Paměť 11 - OK..vono jsem byl nucen den před tím vyměnit baterii. Postupoval jsem přesně podle zdejšího návodu, ale čekal jsem tří místné kódy :shock: :shock: no, nic.

A pak jsem zkoušel dynamickej test, to dopadlo velmi divně.

Normálně podle návodu, dioda na záčatku blikala...pak chvilku nic..>pak se otáčky zvedly na 2000ot/min(přesně podle návodu)>pak klesly na volnoběh> pak to bliklo(čili dál podle návodu) > čekám na blikání a pak se stalo toto: začala blikat a to: /blik/blik/blik/blik/ pauza a chcíplo to :shock: a dida 6x blikla

čili začátek byl kód 11/11 >vše OK a pak to chíplo-to má??? No nic, jel jsem to projet, cca 5km, a dělal jsem dynamickej test znova. Výsledek> 4/6/4/6...a zase motor chcípnul a dida 6x blikla. No pokud to chápu, je to kód 46 a to je v-ventil (ISC) - není dosaženo maximálních otáček?

Nějak se mi nezdá jak to vždycky chcíplo...no tak jsem vzal klíč, kleště a kladivo :-D a všechny čidla, co jsem kde našel jsem vyčistil, propláchnul jsem v-ventil, všechny konektory prostříknul, dal čerstvě nabitou baterii, dolil trochu oleje...a výsledkem je ža autí jede. Dneska jsem ujel 140km, a jediný co dělá tak že mi párkrát zůstali vyset otáčky na 1500ot/min, ale po chvili pomalu spadli na nějakejch 980 nebo tak nějak..Takže to absolutně nechápu.
Omlouvám se dlouhý příspěvek, ale jinak to nešlo. Čili prosím může mi někdo něco říci k té mé diagnostice? A pak co je to paměť KAM? Protože už jsem v koncích se všema radama, internetem a vším..a do servisu se mi to dávat nechce, bo jsou to vydřiduši... :lol:

_________________
Peugeot 206 RC...zkus mě chytit :-P
Peugeot 206 GTI <- Audi Coupe quattro <- Audi Coupe <- Ford Orion 1.6i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 úno 2008 22:32 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 pro 2007 09:53
Příspěvky: 86
Bydliště: Praha
no takze si vsechno procistil a narval to zpatky...to sem este nezkousel...asi to zkusim:) jestli to nepomuze tak budu jedine zase nasranej nic vic:)

_________________
Ford Escort 1.8 16V,77kw,r.v.1992,přes 285tkm,stav dostatečný:)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 úno 2008 22:48 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 srp 2007 14:14
Příspěvky: 953
Bydliště: Východní Čechy
Carrytwo píše:
no takze si vsechno procistil a narval to zpatky...to sem este nezkousel...asi to zkusim:) jestli to nepomuze tak budu jedine zase nasranej nic vic:)


Jo prolezl jsem celej motr, všechno oddělal, vyčistil, promazal, jentak mrknul na svíce, vyčistil klapku, prostě co šlo oddělat, to jsem oddělal a podíval se případně vyčistil...


Jen mě se.e to víčko od chladící kapaliny. Asi je v háji, bo netěsní...ale to jsem dočasně vyřešil.. :-D

EDIT: tak jsem hledal a paměť KAM jsem nikde nenašel...jen v tom seznamu diagnostickejch kódů... :smt100

_________________
Peugeot 206 RC...zkus mě chytit :-P
Peugeot 206 GTI <- Audi Coupe quattro <- Audi Coupe <- Ford Orion 1.6i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 úno 2008 12:13 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 srp 2007 14:14
Příspěvky: 953
Bydliště: Východní Čechy
huh, tak jsem koukal do sekce EFI a čumím jak puk. Tam je na obrázku jiná řj, než mám já..

já mám takovou malou černou plastovou krabičku, tak 10 x 15 x 2 cm .. :shock: :shock: :shock: a na tom ze spodu myslím že ECU IV...

mám takový pocit, že je něco špatně... :smt100 :smt017 :smt100
A stále jsem nikde nenašel, co je to paměť KAM, která je zmíněná v dvoumístných diagnostických kódech pod číslem 19 :cry:

_________________
Peugeot 206 RC...zkus mě chytit :-P
Peugeot 206 GTI <- Audi Coupe quattro <- Audi Coupe <- Ford Orion 1.6i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 úno 2008 23:28 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
EEC-IV má 2-místný kódy. Při dynamickým testu - sešlápnul jsi krátce naplno plyn? On tě k tomu vyzve(1x blikne) - postup je popsanej tady na fóru, je to pdf. To že to chcíplo, to může být začátek toho servisního módu na konci(6x blikne) - mně tenhle test taky neproběhne celej, jak sníží otáčky, tak se motor neudrží v chodu(i když by asi měl).
KAM chyba - zkontroloval bych trvalý napájení ŘJ, nebo zkontroluj, jestli ti zůstávají uložený nějaký chyby v paměti, pak tohle napětí nemizí. Pak to ale může být chyba, že třeba mizí nějaký naučený údaje o motoru, nebo nesouhlasí CRC, checksum nebo co já vim.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 úno 2008 23:46 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 srp 2007 14:14
Příspěvky: 953
Bydliště: Východní Čechy
MV píše:
EEC-IV má 2-místný kódy. Při dynamickým testu - sešlápnul jsi krátce naplno plyn? On tě k tomu vyzve(1x blikne) - postup je popsanej tady na fóru, je to pdf. To že to chcíplo, to může být začátek toho servisního módu na konci(6x blikne) - mně tenhle test taky neproběhne celej, jak sníží otáčky, tak se motor neudrží v chodu(i když by asi měl).
KAM chyba - zkontroloval bych trvalý napájení ŘJ, nebo zkontroluj, jestli ti zůstávají uložený nějaký chyby v paměti, pak tohle napětí nemizí. Pak to ale může být chyba, že třeba mizí nějaký naučený údaje o motoru, nebo nesouhlasí CRC, checksum nebo co já vim.


Jo diagnostiku i test jsem dělal podle Mrazíka...
to co říkáš, se mi vůbec nelíbí...jo to je fakt, paměť mám vždycky čistou, 11/11. Dneska jsem dělal diagnostiku znovu, a výsledek stejný 19-KAM, paměť 11-OK.

Ale ten dynamickej test mi vyblikal 57, a pak chvíli stoupali a klesali otáčky( cca 900-1500ot/min), a nic se nedělo a pak dioda 7x blikla a motor chcípnul...z čehož usuzuji kód 70-Konec seřizovacího režimu....?

Hmm mám dotázek, jak zjistím jestli do řj jde elektřina? Jednak nevím kde ji hledat, našel jsem jen edis...a pak jak to zjistím? Asi proměřím nějakej přívodní kabel,že? Nejsem neschopnej jen neznám mapu.. :-D

A dík moc s tím kódem 19, našel jsem to před chvílí v AJ, ale absolutně jsem nepochopil smysl... :oops: takže díky moc. To mě mohlo napadnout, že ty si to určitě dělal, bo jsi jediný koho tu znám kdo má cvh a "věnuje se" tomu nějakej čas... :wink: njn...skleróza si nevybírá.

_________________
Peugeot 206 RC...zkus mě chytit :-P
Peugeot 206 GTI <- Audi Coupe quattro <- Audi Coupe <- Ford Orion 1.6i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 bře 2008 14:59 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 srp 2007 14:14
Příspěvky: 953
Bydliště: Východní Čechy
Tak jsem zjistil, že je v háji lambda sonda.

Ale paměť mi nic nehlásila, test ani diagnostika taky nula, jen ta 19-Chyba paměti KAM.

Z toho usuzuji, že se mi vymazává paměť...sama od sebe->to bude mít souvislost s tou chybou paměti KAM (19). Jenže já jsem úplnej trotl na elektriku, takže jsem si koupil takovou zkoušečku, a vona asi neukazuje...nikde jsem s ní nic nenaměřil..spíš to neumím.

Pls poraďte mi někdo něco...cokoliv smysluplného. :smt100

Tak si musím poradit sám, alespoň v něčem..už vím jakou a jak používat zkoušečku napětí :oops:

Takže vím toto:

čili Napájení pro KAM(Keep Alive Memory) je na ŘJ pod pinem 1...ale kam mám dát mínus?..na zem pin 60?

_________________
Peugeot 206 RC...zkus mě chytit :-P
Peugeot 206 GTI <- Audi Coupe quattro <- Audi Coupe <- Ford Orion 1.6i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 bře 2008 14:19 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 srp 2007 14:14
Příspěvky: 953
Bydliště: Východní Čechy
:smt100 tak jsem vyměnil lambda sondu(děkuji Skladalovi za ochotu :wink: ) a motor se uklidnil, zdá se že tolik nežere, ale občas chcípne..není to tak hrozné, ale myslím že ta lambda byla jen první bod...

Dignostika hlásí 19-Chyba KAM a paměť 11-čisto..už nevím co a jak.

napětí se nepodařilo změřit, buď jsem to měřil blbě, ale spíš jsem oddělal zkoušečku...elektrika není můj kamarád :-D

Čili co to je CRC, checksum?

_________________
Peugeot 206 RC...zkus mě chytit :-P
Peugeot 206 GTI <- Audi Coupe quattro <- Audi Coupe <- Ford Orion 1.6i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 bře 2008 16:20 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
CRC - http://cs.wikipedia.org/wiki/Cyklick%C3 ... ou%C4%8Det a máíš tam i odkaz na "kontrolní součet" alias checksum.

Někdy mám sto chutí si dát do podpisu tohle, kdyby to nebylo moc velké...
Obrázek

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 bře 2008 17:56 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 srp 2007 14:14
Příspěvky: 953
Bydliště: Východní Čechy
Hmm njn, tak to jsem nanašel, a to jsem se fakt snažil...moc mi to nenapovědělo, protože týhle technice nerozumím...ale díky moc. Aspoň něco jsem se dověděl. :wink:

->čili to vypadá, že mám v řiti někde něco okolo ŘJ, že?

_________________
Peugeot 206 RC...zkus mě chytit :-P
Peugeot 206 GTI <- Audi Coupe quattro <- Audi Coupe <- Ford Orion 1.6i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 bře 2008 18:32 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
No jo, ty ses ptal ;-)
Kód:
Cyklický redundantní součet, označovaný také CRC (zkratka anglického Cyclic redundancy check) je speciální hašovací funkce, používaná k detekci chyb během přenosu či ukládání dat. Pro svou jednoduchost a dobré matematické vlastnosti jde o velmi rozšířený způsob realizace kontrolního součtu. Kontrolní součet bývá odesílán či ukládán společně s daty, při jejichž přenosu nebo uchovávání by mohlo dojít k chybě. Po převzetí dat je znovu nezávisle spočítán. Pokud je nezávisle spočítaný kontrolní součet odlišný od přeneseného nebo uloženého, je zřejmé že při přenosu nebo uchovávání došlo k chybě. V určitých případech je možné chybu pomocí CRC opravit.

Jde prostě o to, že z dat, které tvoří nějaké jedničky a nuly a v určité kombinaci i nirmální čísla se spočítá podle daného algoritmu kontrolní číslo, které se uloží spolu s daty. Při čtení daných dat se načtei ono číslo, provede se znovu kontrolní výpočet nad načtenými daty a pokud souhlasí, jsou data nejspíš O.K., pokud ne, došlo někde k porušení.
U tebe může jít o dvě příčiny. 1) z nějakého důvodu ti vypadává napětí na paměti řídící jednotky - může to být špatný drát trvalého napájení, může být po cestě někde velký přechodový odpor a při startování se potom na jednotce neudrží napětí, může být studeňák v pojistkovce, může být chyba v konektoru řídící jednotky, může být studeňák přímo v řídící jednotce.
2) může být K.O. paměť v řídící jednotce a to začni shánět jinou.
Jinak pro začátek si kup aspoˇm malý měřák za tři kila (třeba totok http://www.conrad.cz/digitalni-multimetr-vc120+dp63352/ ) a důkladně si ty dráty projdi.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 bře 2008 19:06 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 srp 2007 14:14
Příspěvky: 953
Bydliště: Východní Čechy
A kua..to zní celkem vážně...ale vliv to na chod motoru asi nemá,či jo? Ale jinak díky ti moc...aspoň se mám čeho děsit :-D
Tak jdu shánět ten multimetr...díky za tip.

jinak co bych měl měřit, kromě napájecích kabelů? A kdy-vypnutý zapalování/zapnutý zapalování/běžící motor?

Já vím, ptám se na voloviny, ale elektronika mi nic moc neříká...ale stačí říct, trochu vysvětlit a poradit a všechno zvládnu :-D
Stáhnu si někde zapojení všech drátů, myslím že to je i v etzoldovi,že?

_________________
Peugeot 206 RC...zkus mě chytit :-P
Peugeot 206 GTI <- Audi Coupe quattro <- Audi Coupe <- Ford Orion 1.6i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 bře 2008 21:39 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 srp 2007 14:14
Příspěvky: 953
Bydliště: Východní Čechy
Tak jsem vyměnil lambda sondu, a chcípání a houpání otáček motoru na volnoběh se rapidně zlepšilo. Občas sice ještě chcípne, ale to je jednou za tejden, a hned zas jede.

Ale diagnostika stále hlásí chybu KAM.. :roll: ->po diskusi s Futurou a Mrazíkem, konstatuji, že jelikož to pravděpodobně nemá žádný vliv na chod motoru, přestávám tomu přikládat takovou váhu ovšem nepřestávám dumat, jak to odstranit..

Avšak mám jiný dotaz. Někde v tématu Diagnostika jsem si stáhnul takový článek o diagnostice, a tam je zmíněn tzv. Test špatných kontaktů
Funguje to na Fordovi?

_________________
Peugeot 206 RC...zkus mě chytit :-P
Peugeot 206 GTI <- Audi Coupe quattro <- Audi Coupe <- Ford Orion 1.6i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 bře 2008 22:42 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 12:18
Příspěvky: 409
Bydliště: Zlín
Hele Peťane, zapomněl si se zmínit, že tě Futy i Mrazík upozorňovali na to, že diagnostika u CVH motorů je velmi nepřesná a hrubá. Může tě na závadu nasměrovat, ale nemusí to být pravda.
V návaznosti na to, že chceš řádit s multimetrem, ti doporučuju.

1: zkotroluj si kabely (kabelové očka) na starteru, protože jsou dole, dostávají pěkně zabrat a zemnící kabel má měděné oko. Bývá hodně zaoxydované. Tím pádem dochází na starteru k velkým ztrátám. Kotva starteru se vysune, ale už má málo síly na otočení motoru. Dej si bacha při povolování ať si neurveš šrouby na starteru, drží to fest. A bývá to i hodně rezavé.

2: změř si kolik ti dává alternátor. mám pocit že by se to mělo pohybovat mezi 13V až 13,4V a to v rozpětí vlnoběžných otáček až max. otáček. Už se mi stalo, že mi špatně dobíjel altík a na kontrolce to nebylo poznat. Jen velmi slabě žhavila a tím pádem jsem částečně jezdil na baterku.

U toho starteru si nezapomeň před tím baterku odpojit, jinak ti to střelí. A potom zase nezapomeň řídící jednotku naprogramovat.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 bře 2008 11:08 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 srp 2007 14:14
Příspěvky: 953
Bydliště: Východní Čechy
Jo to je nepřesná, ale usuzuju tak podle toho, že mi nezůstávají žádný chyby v paměti..a to by u mýho auta asi měli :-D

Jo startér zkusím mrknout, díval jsem se na něj sice před měsícem, ale nijak zvlášť zkoumavě :wink:

A ten altík..jak ho mám změřit? To netuším, ono to vůbec bude sranda měřit, ale koupil jsem si slušnej multimetr, žádnýho zmetka.. :-D

Díky moc, pokud mi bude dobře, vrhnu se na to o víkendu..chřipka je na nic.. :cry:

_________________
Peugeot 206 RC...zkus mě chytit :-P
Peugeot 206 GTI <- Audi Coupe quattro <- Audi Coupe <- Ford Orion 1.6i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 bře 2008 12:57 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 srp 2007 14:14
Příspěvky: 953
Bydliště: Východní Čechy
Tak jsem měřil a nic jsem nanaměřil. Pin č. 1 na ŘJ je mrtvej :smt017 , v klidu i při běhu.. to znamená že je někde kabel v háji? Nebo něco iného?

A pak, koumal jsem různé piny, a podle toho schématu zapojení pinů na ŘJ, co je tu na fóru, by měl být pod 14 signál z lambdy, ovšak tam není nic zapojeno...taktéž mám pin č.1 na jiné straně než na schématu... :cry: :cry: mám takový pocit, že je něco špatně..buď byla každá EEC IV zapojena jinak, nebo mám špatný schema, nebo mám guláš v kabelech.. :smt100 :smt100 :smt100

Prošel jsem konektory, ukostření a prostříknul kontaktolem, ale stále má tendenci chcípat...

podezřívám volnoběžný ventil a nebo někde nějaká netěsnost v sání...

Nicméně budu pokračovat svoji anabázi, i přesto že letos budu kupovat new car, ale fordíka si nechám..takže pokud někdo máte nějaké zkušenosti s diagnostikou, nebo CVH obecně, sem s nima...

_________________
Peugeot 206 RC...zkus mě chytit :-P
Peugeot 206 GTI <- Audi Coupe quattro <- Audi Coupe <- Ford Orion 1.6i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 bře 2008 13:32 
tenhle motor má KE.JETRONIK nebo ne? mě třeba mk IV strašně houpala až vždycky nakonec chcípla v liberci s tim bráchu všude i u Forda vyháněly že s tim nic nejde udělat a že ať si radši sežene jinej motor tak sem se naštaval dojel na emise abych zjistil co je špatně vyměnil sem lambdu ale houpal furt tak sem to sešteloval přesně podle hodnot jaký to má mít prostě udělat pořádný emise ne že se to jen napíchne a když se vejde do nějakejch hodnot tak je to ok naštelovat tam prostě to co tam má bejt teď mám emise jako z výroby :twisted: ( teda měl sem už ten motor nemám ) ale u turba sem postupoval stejně


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 102 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 19 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz