Carrytwo píše:
no me to ted taky nedrzi volnobeh proste chcipne pokazdy:) a este kdyz seslapnu plyn tak je malinka prodleva drkne to s autem a az potom to zacne pridavat plyn...hold taky sem nasranej
Tak to jsme dva
Jinak tady je moje diagnostika:
blik/9x blik/blik/9x blik/-delší pauza-/2x blik/-delší pauza-/blik/blik/blik/blik/-delší pauza-/blik/....konec
čili, jestli tomu dobře rozumím, tak jsou to dvoumístné diagnostické kódy? Pokud jo, tak motor hlásí chybu číslo 19 - Chyba paměti KAM
Paměť 11 - OK..vono jsem byl nucen den před tím vyměnit baterii. Postupoval jsem přesně podle zdejšího návodu, ale čekal jsem tří místné kódy
no, nic.
A pak jsem zkoušel dynamickej test, to dopadlo velmi divně.
Normálně podle návodu, dioda na záčatku blikala...pak chvilku nic..>pak se otáčky zvedly na 2000ot/min(přesně podle návodu)>pak klesly na volnoběh> pak to bliklo(čili dál podle návodu) > čekám na blikání a pak se stalo toto: začala blikat a to: /blik/blik/blik/blik/ pauza a chcíplo to
a dida 6x blikla
čili začátek byl kód 11/11 >vše OK a pak to chíplo-to má??? No nic, jel jsem to projet, cca 5km, a dělal jsem dynamickej test znova. Výsledek> 4/6/4/6...a zase motor chcípnul a dida 6x blikla. No pokud to chápu, je to kód 46 a to je v-ventil (ISC) - není dosaženo maximálních otáček?
Nějak se mi nezdá jak to vždycky chcíplo...no tak jsem vzal klíč, kleště a kladivo
a všechny čidla, co jsem kde našel jsem vyčistil, propláchnul jsem v-ventil, všechny konektory prostříknul, dal čerstvě nabitou baterii, dolil trochu oleje...a výsledkem je ža autí jede. Dneska jsem ujel 140km, a jediný co dělá tak že mi párkrát zůstali vyset otáčky na 1500ot/min, ale po chvili pomalu spadli na nějakejch 980 nebo tak nějak..Takže to absolutně nechápu.
Omlouvám se dlouhý příspěvek, ale jinak to nešlo. Čili prosím může mi někdo něco říci k té mé diagnostice? A pak co je to paměť KAM? Protože už jsem v koncích se všema radama, internetem a vším..a do servisu se mi to dávat nechce, bo jsou to vydřiduši...