miki21 píše:
Měnili s rozvodama i vodní pumpu?Pokud ne,tak možná odešla k pánu-je totiž poháněna rozvodovým řemenem.
Ten drážkovaný mohl spadnout z hodně důvodů(natažený,blbě nasazený,odešel napínák...)
Další možnost je,že prdlo těsnění pod palicí a funí Ti to do vody.Proto ta nafouklá nádržka a bublání v ní
Ten drážkovaný řemen pohání alternátor,servo,oil pumpu,kompresor klimy(pokud je)
Jěště Tě poprosím o nastavení typu auta atd. jak to mají ostatní do podpisu.Ne každému se to chce hledat.
Víceméně máš pravdu, až na jednu věc... vodní pumpu nepohání rozvody, ale drážkový řemen, její jediná sopuvislost s rozvody je taková, že bez sundání rozvodů nejde demontovat a jak začne téct, tak to rozvodový řemen nejspíš odnese...
Proč spadl drážkový řemen je otázka... blbý napínák, vyosená nějaká kladka, zadřená třeba i ta vodní pumpa...
A to nafouknutí a bublání v nádržce je díky tomu, že ti voda v motoru prostě vařila... rupnout by to za normálních okolností nemělo, pokud by tam byl tak velký tlak, tak by to mělo jít přes víčko ven... a drív by asi taky prdl chladič, mrazovky nebo hadice...