angličák píše:
napinak je novy ve stlacenem stavu...ted se na nej divam a vedle mi lezi vytazeny z auta....
nj angli ale jde teda použít už jetej napínák?? když je novej ve stlačenym stavu tak je naplněnej olejem nebo suchej?? protože dokud ve vnitř byl olej tak mi to nešlo ztlačit ani ve svěráku, a ted když sem ho vyprázdnil, tak pružina sice napne řetěz ale ne takovou silou jakou asi napíná naplněnej, když nadzvednu a napnu napínák a pootáčim motorem tak to klepání ustane, a točí se uplně čistě, prostě je funkční ale když svojí sílu napnutí odstranim začne v určitym bodě prověšovat, zkoumal sem to a dělalo to právě i s mojí hlavou takže nevim zda se doplní olejem nebo ne ?eště zkusim trošku se umazat že sundam kryt rozvodů na hlavě a napnu to ručně při nastartovanym motoru jinak mechanická práce motoru je myslim v pořádku, ale to s jistotou můžu říct až se mi povede se v tom projet, ale to zas musim dořešit tohle s tim pnutim řetězu, ačkoli tu asi mnoho lidí zírá co s tim provádim tak na druhou stranu zatim to jde, písty jsem přeměřoval maj stejný rozměry, šály sem nechal svoje aby byli jetý ty co na tý klikovce původně byli, pístní kroužky podle katalogu na elitu maj taky stejný rozměry, horní úvrať je taky totožná jen se to liší těma vyfrézovanejma otvorama pro ventyli, což podle mě je tim že je hlava jinčí ale eště nevim v čem, ale když zapouští hloubš ventyly tak buď má delší ventyl (to si nemyslim) nebo je nižší což sem nepřeměřoval, ale pokud mam tyhle písty teď ve svém bloku tak je to v podstatě stejný jako tamten blok a potkávat by se to nemělo, je to normálně už jen na jednom těsnění pod hlavou, at zvednu hlavu jak vysoko chci tak se vždy prověsí ten řetěz, myslim že když vyřešim ten napínák že to bude ok, no a eště ten olej, musim kouknout zda to neni jen čidlem, když ne tak eště vyměnim to čerpadlo, ale pak asi budu muset koupit ten napínák, jde mi o vaše zkušenosti jestli někdo už rozvody sundaný měl a podařilo se mu to dát na starej napínák zas do kupy, když to shrnu, píst je stejnej jen má vyfrézováno, ojnice jsou stejný, hlava asi nižší, ale motor běží hned jak otočim klíčem takhle mi nechytal ani dřív a ustalo i kolísání otáček, prostě si drží lajnu, takže v tomhle už zrada nejspíš neni. Poraďte prosím s tim napínákem