fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Po vyčištění klapky při sešlápnutí plynu drží na 1800 http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=18&t=39050 |
Stránka 3 z 3 |
Autor: | martin993 [ 13 zář 2012 12:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Po vyčištění klapky při sešlápnutí plynu drží na 1800 |
mrknu až zvednu kapotu je to možný ja myslel že myslíš něco jiné.. Mimochodem budu o víkendu dávat stabilizátory s pouzdrama.. Máte někdo nějaký typ jak to vůbec povolit ? Jelikož si myslím že imbus už tam ani nenarvu abych to udržel jak to je vyhnilý. Někdo mi říkal že je flexou odřezává.. |
Autor: | Yeshterr [ 13 zář 2012 13:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Po vyčištění klapky při sešlápnutí plynu drží na 1800 |
To je fuk, hlavně že to šlape Tyčky stabíku jsem dělal loni na Mondeu a potom, co jsem zlomil inbus, musela jít na řadu flexa...a co to Tvoje špatný startování? Já Ti to vlákno celkem dost zasekal (omlouvám se ), ale řešil jsem stejný problém, tak jsem nechtěl zakládat nové téma. No a moje rozhřešení tam máš, po vyčištění konektoru lambdy se upravily adaptace a teď to chytá nadrc! |
Autor: | Malfis [ 13 zář 2012 13:24 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Po vyčištění klapky při sešlápnutí plynu drží na 1800 |
Na pouzdra je asi nejlepší popustit nápravnici. Jinak je to docela porod. |
Autor: | martin993 [ 13 zář 2012 13:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Po vyčištění klapky při sešlápnutí plynu drží na 1800 |
jojo popustit napravnici vím a s tím povolováním to bude mega porod jinak teplé starty už jsou v pohodě protože přestalo bejt to velký vedro a na 3 válce za studena už mi dlouho neběžel od doby co jsem vyměnil palivový filtr (mezi starým a novým byl velký rozdíl.. starý jsem musel profoukávat docela s násilým kdežto nový šel krásně profoknout ) Ale tá výměna byla fakt luxus.. zrezlý držák a nešlo ani za nic povolit.. nakonec jsem si musel vzít ráčnu s kloubem a pak se zadařilo.. Tu lambdu zkusím vyčistit konektor a uvidíme Snad se zas něco neposere jako u toho čištění klapky |
Autor: | martin993 [ 13 zář 2012 13:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Po vyčištění klapky při sešlápnutí plynu drží na 1800 |
Jinak se neomlouvej od toho to fórko je |
Autor: | martin993 [ 13 zář 2012 18:35 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Po vyčištění klapky při sešlápnutí plynu drží na 1800 |
Hmmm tak přesně jak jsem se obával po rozpojení lambdy a prostříkaní zoxidovaných kontaktů se při zahřátém motoru v rozmezí 1000-2000 otáček dusí jakmile tomu víc šlápnu na krk tak už je to v pohodě a zas to normal frčí. Mám to přisuzovat lambdě bo klapce ? Dodám že s klapkou jsem za ohřátýho předtím nejel byl motor skořo ohřátý a nebyl zatím problém. Tak nevím.. Nebo se za tu chvíly mohli z náhody vysrat kabely - svíčky ? |
Autor: | Yeshterr [ 13 zář 2012 20:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Po vyčištění klapky při sešlápnutí plynu drží na 1800 |
Kabely ke svíčkám můžou odejít podle kvality za pár měsíců a nebo taky přežijou auto. Ale že by vydržely třeba jen pár dnů, s tím jsem se ještě nesetkal. Je dost možné, že jak jsi s tím konektorem zahýbal, tak se dolomily načnuté kabely k lambdě. To je možná důvod, proč to špatně startovalo, měl jsem naprosto stejné příznaky. Zkusil bych, jak psal Tomin, vyštípat konektor, spájet natvrdo a přetáhnout kouskama smršťovací bužírky. Ten konektor jsi něčím prostříkával, nebo jen rozpojil, prohlédl a zase spojil? |
Autor: | martin993 [ 13 zář 2012 20:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Po vyčištění klapky při sešlápnutí plynu drží na 1800 |
stríknul kontaktolem.. hele po vypojetí to jelo normoš.. o neco slabší výkon.. pak to zapojím a zas vše v pořádku.. tak už nevím jestli si ze mě to auto dělá prdel Nebo jestli se řj. jednotka učila třeba tu novou polohu klapky bo ja fakt už nevím Už na to šahat nebudu dokat to bude fungovat naštěstí jednu lambdu mam schovanou z dárce orgánů |
Autor: | Yeshterr [ 13 zář 2012 20:58 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Po vyčištění klapky při sešlápnutí plynu drží na 1800 |
Nejspíš se chytnul kontakt v konektoru. Jestli se v tom radši nechceš vrtat, tak už se na to yprdni, ale já to radši po nastříkání kontaktolem tak dvacetkrát zasunul a vysunul, abych to nemusel dělat za týden znovu . Mě pak ještě auto nějakou chvíli nejelo na 100%, nejspíš než se přepsaly adaptace. Teď už to startuje a jezdí jako fík |
Autor: | martin993 [ 13 zář 2012 21:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Po vyčištění klapky při sešlápnutí plynu drží na 1800 |
jako divím se že takhle blbne už i MK3 mondáci otec měl V6 2,5 benzín a to bylo párádní povezeníčko |
Autor: | Yeshterr [ 13 zář 2012 21:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Po vyčištění klapky při sešlápnutí plynu drží na 1800 |
No, abych Ti pravdu řekl, tak už občas blbnou i MKIV...složitost a poruchovost jde spolu ruku v ruce. Nechci vidět MKIV za 7 let . Vždycky, když přijedu ke švárovi a vidím, jak do Esca MKVII, r.v. 98 1.6 Zetec ani nedolívá olej a jen jezdí, tak se vždycky tluču do hlavy, proč jsem mu ho prodával. Ale koroze už se od určitého stádia bez většího zásahu nedá zastavit, tak šlo z domu. Ale bylo to jedno z nejspolehlivějších aut, co jsem kdy měl. Pokud Ti slouží, udržuj si ho! A V6ka je V6ka, měl jsem kdysi dvoudvířko Taunuse MKIV v automatu, 2.0V6, to byl taky povoz |
Autor: | martin993 [ 13 zář 2012 21:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Po vyčištění klapky při sešlápnutí plynu drží na 1800 |
Jojo před zimou ještě menší ochrana podvozku a prdím na to.. jeden lem už byl nasračku, prahy jsou po vyvaření.. hold je to zlý s těmadle autama.. ale to i mondáci MKIII na tom nejsou o moc líp.. klasika spodky předních dveří a známýmu i spodek hnije prý vzádu u zadních ramen u 2004 tdci.. A to jsem jednou chtěl hatchback mondáka |
Stránka 3 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |