fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Po vyčištění klapky při sešlápnutí plynu drží na 1800
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=18&t=39050
Stránka 3 z 3

Autor:  martin993 [ 13 zář 2012 12:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: Po vyčištění klapky při sešlápnutí plynu drží na 1800

mrknu až zvednu kapotu :) je to možný ja myslel že myslíš něco jiné.. Mimochodem budu o víkendu dávat stabilizátory s pouzdrama.. Máte někdo nějaký typ jak to vůbec povolit ? Jelikož si myslím že imbus už tam ani nenarvu abych to udržel jak to je vyhnilý. Někdo mi říkal že je flexou odřezává..

Autor:  Yeshterr [ 13 zář 2012 13:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: Po vyčištění klapky při sešlápnutí plynu drží na 1800

To je fuk, hlavně že to šlape 8) Tyčky stabíku jsem dělal loni na Mondeu a potom, co jsem zlomil inbus, musela jít na řadu flexa...a co to Tvoje špatný startování? Já Ti to vlákno celkem dost zasekal (omlouvám se :oops: ), ale řešil jsem stejný problém, tak jsem nechtěl zakládat nové téma. No a moje rozhřešení tam máš, po vyčištění konektoru lambdy se upravily adaptace a teď to chytá nadrc!

Autor:  Malfis [ 13 zář 2012 13:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: Po vyčištění klapky při sešlápnutí plynu drží na 1800

Na pouzdra je asi nejlepší popustit nápravnici. Jinak je to docela porod.

Autor:  martin993 [ 13 zář 2012 13:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: Po vyčištění klapky při sešlápnutí plynu drží na 1800

jojo popustit napravnici vím a s tím povolováním to bude mega porod :D jinak teplé starty už jsou v pohodě protože přestalo bejt to velký vedro :D a na 3 válce za studena už mi dlouho neběžel od doby co jsem vyměnil palivový filtr (mezi starým a novým byl velký rozdíl.. starý jsem musel profoukávat docela s násilým kdežto nový šel krásně profoknout :D) Ale tá výměna byla fakt luxus.. zrezlý držák a nešlo ani za nic povolit.. nakonec jsem si musel vzít ráčnu s kloubem a pak se zadařilo.. Tu lambdu zkusím vyčistit konektor a uvidíme :) Snad se zas něco neposere jako u toho čištění klapky :D

Autor:  martin993 [ 13 zář 2012 13:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: Po vyčištění klapky při sešlápnutí plynu drží na 1800

Jinak se neomlouvej :) od toho to fórko je :D

Autor:  martin993 [ 13 zář 2012 18:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: Po vyčištění klapky při sešlápnutí plynu drží na 1800

Hmmm :D tak přesně jak jsem se obával po rozpojení lambdy a prostříkaní zoxidovaných kontaktů se při zahřátém motoru v rozmezí 1000-2000 otáček dusí jakmile tomu víc šlápnu na krk tak už je to v pohodě a zas to normal frčí. Mám to přisuzovat lambdě bo klapce ? Dodám že s klapkou jsem za ohřátýho předtím nejel byl motor skořo ohřátý a nebyl zatím problém. Tak nevím.. Nebo se za tu chvíly mohli z náhody vysrat kabely - svíčky ? :D

Autor:  Yeshterr [ 13 zář 2012 20:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: Po vyčištění klapky při sešlápnutí plynu drží na 1800

Kabely ke svíčkám můžou odejít podle kvality za pár měsíců a nebo taky přežijou auto. Ale že by vydržely třeba jen pár dnů, s tím jsem se ještě nesetkal. Je dost možné, že jak jsi s tím konektorem zahýbal, tak se dolomily načnuté kabely k lambdě. To je možná důvod, proč to špatně startovalo, měl jsem naprosto stejné příznaky. Zkusil bych, jak psal Tomin, vyštípat konektor, spájet natvrdo a přetáhnout kouskama smršťovací bužírky. Ten konektor jsi něčím prostříkával, nebo jen rozpojil, prohlédl a zase spojil?

Autor:  martin993 [ 13 zář 2012 20:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Po vyčištění klapky při sešlápnutí plynu drží na 1800

stríknul kontaktolem.. hele po vypojetí to jelo normoš.. o neco slabší výkon.. pak to zapojím a zas vše v pořádku.. tak už nevím jestli si ze mě to auto dělá prdel :D Nebo jestli se řj. jednotka učila třeba tu novou polohu klapky bo ja fakt už nevím :D Už na to šahat nebudu dokat to bude fungovat :D naštěstí jednu lambdu mam schovanou z dárce orgánů :D

Autor:  Yeshterr [ 13 zář 2012 20:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: Po vyčištění klapky při sešlápnutí plynu drží na 1800

Nejspíš se chytnul kontakt v konektoru. Jestli se v tom radši nechceš vrtat, tak už se na to yprdni, ale já to radši po nastříkání kontaktolem tak dvacetkrát zasunul a vysunul, abych to nemusel dělat za týden znovu :) . Mě pak ještě auto nějakou chvíli nejelo na 100%, nejspíš než se přepsaly adaptace. Teď už to startuje a jezdí jako fík :P

Autor:  martin993 [ 13 zář 2012 21:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: Po vyčištění klapky při sešlápnutí plynu drží na 1800

jako divím se že takhle blbne už i MK3 mondáci :) otec měl V6 2,5 benzín a to bylo párádní povezeníčko :)

Autor:  Yeshterr [ 13 zář 2012 21:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: Po vyčištění klapky při sešlápnutí plynu drží na 1800

No, abych Ti pravdu řekl, tak už občas blbnou i MKIV...složitost a poruchovost jde spolu ruku v ruce. Nechci vidět MKIV za 7 let :roll: . Vždycky, když přijedu ke švárovi a vidím, jak do Esca MKVII, r.v. 98 1.6 Zetec ani nedolívá olej a jen jezdí, tak se vždycky tluču do hlavy, proč jsem mu ho prodával. Ale koroze už se od určitého stádia bez většího zásahu nedá zastavit, tak šlo z domu. Ale bylo to jedno z nejspolehlivějších aut, co jsem kdy měl. Pokud Ti slouží, udržuj si ho! A V6ka je V6ka, měl jsem kdysi dvoudvířko Taunuse MKIV v automatu, 2.0V6, to byl taky povoz 8)

Autor:  martin993 [ 13 zář 2012 21:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Po vyčištění klapky při sešlápnutí plynu drží na 1800

Jojo před zimou ještě menší ochrana podvozku a prdím na to.. jeden lem už byl nasračku, prahy jsou po vyvaření.. hold je to zlý s těmadle autama.. ale to i mondáci MKIII na tom nejsou o moc líp.. klasika spodky předních dveří a známýmu i spodek hnije prý vzádu u zadních ramen u 2004 tdci.. A to jsem jednou chtěl hatchback mondáka :(

Stránka 3 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/