fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 03 led 2025 15:27

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 102 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 led 2009 18:42 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 bře 2007 22:37
Příspěvky: 159
Bydliště: Praha
    [quote="petansvatos"]Zase mě jednou můj Ford pěkně vypekl.....

    minulý pátek ráno jsem měl jet na výstavu do Brna z Újezdu u Brna(cca 20km - veřejné dopravní spojení naprosto na ...) Výstava začínala v 11, tak v deset vylezu ven a jako že jedem, ale Ford nic...startér točil ale motor ani škyt... :smt071 takže MHD a tak tak že jsem to stihnul....potom děkuji za odvoz a následný odtah směr Jehnice pánovi Martin_in_Capri (MIC)...

    po vyšetření mým dvorním automechanikem a resuscitátorem MIC bylo zkonstatováno, že se cívka odporoučela do věčných vrakovišť...načež mi byla namontována jiná, a pro jistotu z 2.0 Mondea...

    Musím zkonstatovat, že takovej hukot jsem s tím autem ještě nezažil....neboť to peláší jak za mlada...no spíše mnohem lépe...že Martine :lol: Focus 1.6 Zetec-SE měl hodně co dělat, aby mě dojel (jsem musel sundat nohu z plynu :lol: 8) )

    Resume:

    1. po výměně cívky zmizeli problémy se škubáním při konstantní rychlosti i při brždění motorem.

    2. mnohem lépe a snáz to startuje (bohužel to nemění nic na tom, že je potřeba vyměnit startér)

    3. už mi nezůstávají viset volnoběžné v 2000 ani v 1500 ot. /min :shock:

    4. motor jde krásně za plynem


Čau,
řešim stejný problém jako si měl škubání při konstantní rychlosti, mě to dělá i pro couvání a cuká to mnohem víc takový hnusný houpání. Dělalo ti to taky?
Zlepšila se spotřeba s novou cívkou?
Měřil jsi novou a starou cívku jestli má stejný odpor na primáru a sekundáru?

dík Honza

    _________________
    VW Golf III Match 1.9D
    Ford Fiesta XR2i, 76KW, r.v. 1990 - prodáno
    Ford Fiesta 1.8D CL , 44KW, r.v. 1990 prodáno


    Nahoru
     Profil  
     
     Předmět příspěvku:
    PříspěvekNapsal: 19 led 2009 19:34 
    Offline
    pokročilej Forďák
    Uživatelský avatar

    Registrován: 14 srp 2007 14:14
    Příspěvky: 953
    Bydliště: Východní Čechy
    Tak spotřeba se ve městě zlepšila, neměřil jsem to ale, nejsem tak často u pumpy :-D

    Po výměně přestalo jakékoliv škubání..motor jde plynule do otáček a plynule z nich padá. Volnoběh nehoupe, studený drží cca 1100 až 1200 otáček a zahřátý nějakých 950. A hlavně to krásně jede...předtím se mi zdál opravdu nějaký vydechlý ale přičítal jsem to létům...ovšem teď je to celkem peklo.

    Starou cívku jsem neměřil, neboť to nemělo smysl...nedávala vůbec žádnou jiskru.

    _________________
    Peugeot 206 RC...zkus mě chytit :-P
    Peugeot 206 GTI <- Audi Coupe quattro <- Audi Coupe <- Ford Orion 1.6i


    Nahoru
     Profil  
     
     Předmět příspěvku:
    PříspěvekNapsal: 19 led 2009 22:15 
    Offline
    Forďák
    Uživatelský avatar

    Registrován: 25 bře 2007 22:37
    Příspěvky: 159
    Bydliště: Praha
    volnoběh mám stejný jako píšeš, jenom zahřátý kolísá mezi 900 - 950 takový nepatrný houpání rafičky otáčkoměru. Taky mi ještě dělá to, že když prošlápnu plyn tak slyším vynechávání. Takže mě výměna cívky asi nemine...

    _________________
    VW Golf III Match 1.9D
    Ford Fiesta XR2i, 76KW, r.v. 1990 - prodáno
    Ford Fiesta 1.8D CL , 44KW, r.v. 1990 prodáno


    Nahoru
     Profil  
     
     Předmět příspěvku:
    PříspěvekNapsal: 26 led 2009 10:27 
    Offline
    pokročilej Forďák
    Uživatelský avatar

    Registrován: 14 srp 2007 14:14
    Příspěvky: 953
    Bydliště: Východní Čechy
    odletelo: no tak takový "houpání" je asi normální, přeci jen je to starší motor...

    Jinak mám další poznatek. Měnil jsem v sobotu termostat a čidlo na teplotu na budík, ovšem nikoliv v pohodlí a teple jéééhnické dílny ale v mrazivém Újezdě :-D

    A tak dost kapaliny jsem vypustil a to tak, že z hadic nic neteklo, ale když jsem sundal domeček termostatu tak mě tak necelej litřík utekl..nu což, vyměnil jsem termostat a vše vrátil zpět kromě stavu nádržky chlad. kapaliny - neměl jsem destilku ani nemrzku a tak jsem nemohl dolít vodu, která byla lehce nad minimem a jel to projet-a on začal haprovat volnoběh....

    Druhý den jsem najel cca 170km s půlhodinovou přestávkou a celou dobu mi volnoběh houpal mezi 1100 a 1500 otáčkami... :shock: :smt022 pod 1000 se nedostal a auto mělo v prvním kilometru tendenci chcípat...prostě staré časy...

    Tak jsem si myslel něco o .... přemýšlel co a jak. Dneska ráno jsem dolil vodu do maxima a ....prostě halucinace. Motor si drží volnoběh 1200 studenej a cca 950 ot./min zahřátej. No zajímavé...

    Takže CVH je háklivý nejen na množství a stav oleje ale i na množství chladící kapaliny???!!! :shock:

    _________________
    Peugeot 206 RC...zkus mě chytit :-P
    Peugeot 206 GTI <- Audi Coupe quattro <- Audi Coupe <- Ford Orion 1.6i


    Nahoru
     Profil  
     
     Předmět příspěvku:
    PříspěvekNapsal: 02 úno 2009 10:41 
    Offline
    pokročilej Forďák
    Uživatelský avatar

    Registrován: 14 srp 2007 14:14
    Příspěvky: 953
    Bydliště: Východní Čechy
    Tak už mě zas nejede auto....nenastartuje mr.ka jedna fujmodrá :smt070

    A já nemám šajn, co to je.....čerpadlo hučí (otázka je jestli dává..) startér točí ale motor ani neškytne.....sice se mi zdá, že jakoby chtěl, ale buď startér dává malou jiskru nebo tam nejde benzín a nebo (velké finále) fuklo těsnění či rupla hlava....

    Jestli je motor v čudu, bude se tunit a jde tam RS motor... a bude pokoj...


    Čili co vím:

    čerpadlo hučí
    startér točí
    nárazová pojistka ok
    baterka byla nabitá->poté startováním vybita a znovu opět nabita

    někdo nějaký tip? :smt017 mě už to totiž nebaví....kdyby to aspoň fungovalo, když potřebuju někoho odvézt dost daleko...ale to né, proč... Heslo roku přejmenuju na heslo století.....

    _________________
    Peugeot 206 RC...zkus mě chytit :-P
    Peugeot 206 GTI <- Audi Coupe quattro <- Audi Coupe <- Ford Orion 1.6i


    Nahoru
     Profil  
     
     Předmět příspěvku:
    PříspěvekNapsal: 02 úno 2009 11:08 
    Offline
    pokročilej Forďák
    Uživatelský avatar

    Registrován: 14 srp 2007 14:14
    Příspěvky: 953
    Bydliště: Východní Čechy
    hahá...tak mě tak napadá....kostra?

    _________________
    Peugeot 206 RC...zkus mě chytit :-P
    Peugeot 206 GTI <- Audi Coupe quattro <- Audi Coupe <- Ford Orion 1.6i


    Nahoru
     Profil  
     
     Předmět příspěvku:
    PříspěvekNapsal: 02 úno 2009 11:45 
    Offline
    moc ukecanej Forďák

    Registrován: 21 črc 2005 13:17
    Příspěvky: 5088
    Bydliště: Jeseník
    A zkusil sis vzít nějakou plonkovní svíčku a vyzkoušet, jestli ti to i dává jiskru sokole?

    _________________
    Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
    FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
    Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
    Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
    Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


    Nahoru
     Profil  
     
     Předmět příspěvku:
    PříspěvekNapsal: 02 úno 2009 11:52 
    Offline
    pokročilej Forďák
    Uživatelský avatar

    Registrován: 14 srp 2007 14:14
    Příspěvky: 953
    Bydliště: Východní Čechy
    Sokole... :-) no cívka se měnila před 14 dny, a když nedávala jiskru, tak to točilo trochu jinak...

    Ale tak to přijde....odpoledne...včera večer jsem to přisuzoval vybité baterce a dnes ráno ve 3 hodiny jsem to auto málem rozsekal...takže tohle jsem nezkoušel...

    Myslel jsem tím, co jiného má vliv na start...když dává jiskru a benzín....napadá mě jen čidlo teploty vody a čidlo polohy klikovky....

    Je fakt, že to poslední týden po delším stání (5 hodin a více) špatně startovalo...tak na 3 pokus...


    A to jsem večer potřeboval nutně někam jet..tak si řeknu ráno to bude ok a o půl čtvrté můj zoufalý řev vzbudil půlku ulice.....

    _________________
    Peugeot 206 RC...zkus mě chytit :-P
    Peugeot 206 GTI <- Audi Coupe quattro <- Audi Coupe <- Ford Orion 1.6i


    Nahoru
     Profil  
     
     Předmět příspěvku:
    PříspěvekNapsal: 02 úno 2009 11:55 
    Offline
    moc ukecanej Forďák
    Uživatelský avatar

    Registrován: 06 led 2007 17:36
    Příspěvky: 2473
    Bydliště: Ostrava Poruba
    a co na to autorizovaný servis?

    _________________
    Ford Mondeo 2.0 Tdci 103kw 2012
    ex Ford Escort 1.6 16v upgrade na 1.8 85kw Ghia 1997 čistokrevnej něměc tmavě zelená metla všechno v elektrice zachovalej prostě krasavec. Nově dálkáč RJ CZ KEY vystřelovací klíč
    4x okna v elektrice
    4x kotoučové brzdy včetně ABS
    http://fotoalba.cz/alba/Escort1.6/1005144.


    Nahoru
     Profil  
     
     Předmět příspěvku:
    PříspěvekNapsal: 02 úno 2009 12:02 
    Offline
    pokročilej Forďák
    Uživatelský avatar

    Registrován: 14 srp 2007 14:14
    Příspěvky: 953
    Bydliště: Východní Čechy
    autorizovaný servis myslel že mě zabije, když jsem ho ráno probudil :-D

    Zběžně ho napadli pojistky, nárazová pojistka, čerpadlo...

    Pojistky OK, Nárazová pojistka na svém místě a čerpadlo vydává zvuky...otázka je, jestli je schopné vydávat zvuky ale benzín netahat.

    Pak musel autorizovaný servis do práce a já též....takže lovím co nejvíc info, abych mohl dělat chytrého :-D

    Jen mě tak napadá, v sobotu jsem to auto umyl, a pak děsně mrzlo...že by mi to oplácel? Když jsem mrznul já ta teď mrzni ty, řidiči....

    _________________
    Peugeot 206 RC...zkus mě chytit :-P
    Peugeot 206 GTI <- Audi Coupe quattro <- Audi Coupe <- Ford Orion 1.6i


    Nahoru
     Profil  
     
     Předmět příspěvku:
    PříspěvekNapsal: 03 úno 2009 12:23 
    Offline
    pokročilej Forďák
    Uživatelský avatar

    Registrován: 14 srp 2007 14:14
    Příspěvky: 953
    Bydliště: Východní Čechy
    Takže jedna se o me domněky, neboť nikde na netu jsem zatim nenašel jednoznačnou odpověď...

    jedná se o 1.6i r.v. 1991 - CVH motor s EFI . Z ničehož nic nejde natočit, poslední týden hůř startoval (trvalo to déle, tak na potřetí)

    Včera jsem zjistil, že kabely nehází vůbec žádnou jiskru, ani malinkou..cívka je tam 2.0 Zetec, díval jsem se na parametry kabelů od výrobce a měli by to vydržet bez větších potíží.

    Čili dotaz jedna...nemýlím-li se má CVH čidlo polohy klikové hřídele. Ovšem nikde jsem zatím nenašel, co se přesně může stát, když dává hodnoty mimo normál....nepouští benzín? Nebo je blokovaná jiskra?

    Druhá má domněnka je, že je cívka KO, přesto že byla takřka zánovní. To by znamenalo, že je něco špatně se vstupním napětím na cívku. Na cívku má jít 12V, že? Aby ji to odpálilo do nefunkčnosti, muselo by být řádově o ??? vyšší. Kde by se v autě takové napětí vzalo? Snad jen z altíku... a potom, pokud je něco špatně se vstupním napětím, tak by přeci předchozí cívka odešla mnohem dříve než po dvou letech co to auto mám.......



    :smt017 ... :smt100 ... :smt089

    _________________
    Peugeot 206 RC...zkus mě chytit :-P
    Peugeot 206 GTI <- Audi Coupe quattro <- Audi Coupe <- Ford Orion 1.6i


    Nahoru
     Profil  
     
     Předmět příspěvku:
    PříspěvekNapsal: 03 úno 2009 12:48 
    Offline
    moc ukecanej Forďák
    Uživatelský avatar

    Registrován: 06 led 2007 17:36
    Příspěvky: 2473
    Bydliště: Ostrava Poruba
    čidlo polohy kliky je na bloku za startérem a pokud by bylo vadné nebo jenom zasrané bordelem od spojky tak by ti to neházelo jiskru

    akorát si myslím že pokud by to bylo to čidlo tak by to blblo pořád ne jenom při startování

    ještě mě na padlo co takhle pojistkovka

    _________________
    Ford Mondeo 2.0 Tdci 103kw 2012
    ex Ford Escort 1.6 16v upgrade na 1.8 85kw Ghia 1997 čistokrevnej něměc tmavě zelená metla všechno v elektrice zachovalej prostě krasavec. Nově dálkáč RJ CZ KEY vystřelovací klíč
    4x okna v elektrice
    4x kotoučové brzdy včetně ABS
    http://fotoalba.cz/alba/Escort1.6/1005144.


    Nahoru
     Profil  
     
     Předmět příspěvku:
    PříspěvekNapsal: 03 úno 2009 13:10 
    Offline
    pokročilej Forďák
    Uživatelský avatar

    Registrován: 14 srp 2007 14:14
    Příspěvky: 953
    Bydliště: Východní Čechy
    Tak ono to cukalo občas při jízdě a blbě to startovalo co si pamatuju....jiskru to nedává...výměna mě nemine...aspoň když tak vyloučím jednu chybu.


    Kdyby to byla pojistkovka, tak by to šlo natočit aspoň náhodou, ale už jsem tam měl dvakrát plně nabitou baterku a startováním jsem ji vybil...ikdyž...těžko říct.

    _________________
    Peugeot 206 RC...zkus mě chytit :-P
    Peugeot 206 GTI <- Audi Coupe quattro <- Audi Coupe <- Ford Orion 1.6i


    Nahoru
     Profil  
     
     Předmět příspěvku:
    PříspěvekNapsal: 03 úno 2009 13:16 
    Offline
    moc ukecanej Forďák
    Uživatelský avatar

    Registrován: 06 led 2007 17:36
    Příspěvky: 2473
    Bydliště: Ostrava Poruba
    pokud jde o to čidlo tak tu jedno mám sice z 1.4 ale mělo by to být stejné

    _________________
    Ford Mondeo 2.0 Tdci 103kw 2012
    ex Ford Escort 1.6 16v upgrade na 1.8 85kw Ghia 1997 čistokrevnej něměc tmavě zelená metla všechno v elektrice zachovalej prostě krasavec. Nově dálkáč RJ CZ KEY vystřelovací klíč
    4x okna v elektrice
    4x kotoučové brzdy včetně ABS
    http://fotoalba.cz/alba/Escort1.6/1005144.


    Nahoru
     Profil  
     
     Předmět příspěvku:
    PříspěvekNapsal: 03 úno 2009 17:58 
    Offline
    pokročilej Forďák
    Uživatelský avatar

    Registrován: 15 bře 2007 20:16
    Příspěvky: 827
    Bydliště: Horní Branná
    taky mi kikslo tohle čidlo na klice párkrát jsem ho zničehonic nenatočil ale po cvíli chytl no a jeden den už ani tuk taky neházel jiskru vyměnil jsem to čidlo a od tý doby už nezazlobil byl to též 1,6 cvh motor

    _________________
    ford mondeo III 1,8 92kw ghia


    Nahoru
     Profil  
     
     Předmět příspěvku:
    PříspěvekNapsal: 04 úno 2009 09:16 
    Offline
    pokročilej Forďák
    Uživatelský avatar

    Registrován: 14 srp 2007 14:14
    Příspěvky: 953
    Bydliště: Východní Čechy
    No, tak podle zvuku motoru, který chytnul při jízdě za lanem(potřeboval jsem natlakovat brzdy) to vypadá, že je buď v háji to čidlo (hallův snímač - čidlo polohy klikové hřídele) nebo přidřenej motor (zvuk by tomu odpovídal).....

    ...čemuž ale nerozumím (i když čemu chci rozumět, je to Ford), neboť olej tam byl/je, kontrolka nesvítila ani neblikala....a auto jezdilo normálně do poslední vteřiny.

    No to jsem zvědav...

    _________________
    Peugeot 206 RC...zkus mě chytit :-P
    Peugeot 206 GTI <- Audi Coupe quattro <- Audi Coupe <- Ford Orion 1.6i


    Nahoru
     Profil  
     
     Předmět příspěvku:
    PříspěvekNapsal: 05 úno 2009 09:45 
    Offline
    pokročilej Forďák
    Uživatelský avatar

    Registrován: 14 srp 2007 14:14
    Příspěvky: 953
    Bydliště: Východní Čechy
    Tak se zdá, že to motor vzdal....buď praskla hlava, vačka, nebo nějaké jiné strašné věci....čili, asi že: "Sbohem, sloužil jsi hezky..." :smt086

    Co se stalo, nechápu...odpovědí je snad jen a pouze: "Je to Ford.."

    _________________
    Peugeot 206 RC...zkus mě chytit :-P
    Peugeot 206 GTI <- Audi Coupe quattro <- Audi Coupe <- Ford Orion 1.6i


    Nahoru
     Profil  
     
     Předmět příspěvku:
    PříspěvekNapsal: 20 úno 2009 11:20 
    Offline
    pokročilej Forďák
    Uživatelský avatar

    Registrován: 14 srp 2007 14:14
    Příspěvky: 953
    Bydliště: Východní Čechy
    Hehé tak změna.. Fordík už zase jede.

    porucha byla úsměvná - vypadlý Hallův snímač.

    _________________
    Peugeot 206 RC...zkus mě chytit :-P
    Peugeot 206 GTI <- Audi Coupe quattro <- Audi Coupe <- Ford Orion 1.6i


    Nahoru
     Profil  
     
     Předmět příspěvku:
    PříspěvekNapsal: 20 úno 2009 11:43 
    Offline
    moc ukecanej Forďák

    Registrován: 24 bře 2004 13:56
    Příspěvky: 1724
    Bydliště: Praha
    Dobrej joke. Hlavne, ze vyreseno a aspon se pritom prejelo i dost jinejch veci.

    _________________
    Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
    Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


    Nahoru
     Profil  
     
     Předmět příspěvku:
    PříspěvekNapsal: 20 úno 2009 11:53 
    Offline
    pokročilej Forďák
    Uživatelský avatar

    Registrován: 14 srp 2007 14:14
    Příspěvky: 953
    Bydliště: Východní Čechy
    Jo to jo....ještě teď mě bolí hlava jak jsem se mlátil o zeď :-D

    Díky poruše vím jak je na tom motor...

    naměřené tlaky jsou: 11 - 12 - 12,5 - 8

    Co myslíte, že znamená těch 8 na 4. válci? Já to typuji na podpálený ventily nebo , jelikož začal žrát olej, tak mě ještě napadají pístní kroužky... :-(

    A abych neměl radost, že mi auto funguje, tak zahřátý motor nenastartuju...musím počkat až vychladne... startér točí strašně z těžka-spíš je to parodie na točení.... :-( pohasínaj při tom kontrolky dobíjení a olejnička.

    Napadá mě nedostatečná kostra nebo KO startér...:-(


    No já se s Fordem se nenudím....

    _________________
    Peugeot 206 RC...zkus mě chytit :-P
    Peugeot 206 GTI <- Audi Coupe quattro <- Audi Coupe <- Ford Orion 1.6i


    Nahoru
     Profil  
     
    Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
    Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 102 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

    Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


    Kdo je online

    Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků


    Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
    Nemůžete odpovídat v tomto fóru
    Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
    Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
    Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

    Hledat:
    Přejít na:  
    POWERED_BY
    Český překlad – phpBB.cz