fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Motor se mi dusí!
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=18&t=10111
Stránka 1 z 2

Autor:  Wonet [ 29 dub 2007 10:07 ]
Předmět příspěvku:  Motor se mi dusí!

mám 1.4...čistil jsem škrtící klapku a po následovném složení motor nastartuju ale po chvilce se začne dusit a pak chcípne. Ale před rozebráním všechno šlo, znova jsem to rozebral a zkontroloval zda je vše tam kde mám být a vše se zdá být pořádku,těsnění těsní...so where is the problem??? Potřebuju pomoct co nejdřív

Autor:  Wonet [ 30 dub 2007 22:05 ]
Předmět příspěvku: 

tak jsem přes noc nechal resetnout ŘJ a ráno jsem jezdil abych načetl hodnoty, ale vůbec se to nedalo, dusí se, kolem 3ot/min to nějak táhne ale jinak co sešlapnu plyn tak se zadusí a potom jde trochu do otáček.....

Autor:  Honzík [ 30 dub 2007 23:41 ]
Předmět příspěvku: 

zkontroluj hadici odsávání klikovky jestli není zmačklá. Jinak s timhle problémem jsem se taky už setkal. Jednalo se o podobné problémy a tak jsem laboroval co to může být. Nakonec jsem zjistil že je to benzínem, po natankování nového benzínu u jiné čerpačky bylo zase vše ok.

Autor:  Wonet [ 01 kvě 2007 09:09 ]
Předmět příspěvku: 

benzínem to určitě není,ale tím že jsem na to šahal :?

Autor:  drhorak [ 01 kvě 2007 09:33 ]
Předmět příspěvku: 

nehrál jsi si náhodou se snímačem na váze vzduchu?

Autor:  Honzík [ 01 kvě 2007 11:04 ]
Předmět příspěvku: 

možná se ti dostal kousek bordelu do volnoběžného ventilu zkus ho vyčistit.

Autor:  vendiik [ 01 kvě 2007 12:41 ]
Předmět příspěvku: 

Upřesni typ motoru, drhorak a Honzík ti takhle možná radí věci, které tam ani nemáš (jako já).

http://www.fordfans.cz/technics/motory.php , jeden z těch tří ve druhé tabulce, kód motoru najdeš přímo na štítku na kastli.

Pokud by to bylo CFI, tak je možný jenom, že tou montáží a věkem se ti vytahal konektor přímo na vstřikovacím ventilu (v CFI je pouze jeden vstřikovací ventil přímo nad škrtící klapkou) jako se to onehdá stalo mě.

Pak ještě určitě zkontolovat ventil odsávání klikovky a vyblikat počítač, pokud tvoje auto má diagnostiku.

Autor:  Wonet [ 01 kvě 2007 16:44 ]
Předmět příspěvku: 

vendiik píše:
Upřesni typ motoru, drhorak a Honzík ti takhle možná radí věci, které tam ani nemáš (jako já).

http://www.fordfans.cz/technics/motory.php , jeden z těch tří ve druhé tabulce, kód motoru najdeš přímo na štítku na kastli.

Pokud by to bylo CFI, tak je možný jenom, že tou montáží a věkem se ti vytahal konektor přímo na vstřikovacím ventilu (v CFI je pouze jeden vstřikovací ventil přímo nad škrtící klapkou) jako se to onehdá stalo mě.

Pak ještě určitě zkontolovat ventil odsávání klikovky a vyblikat počítač, pokud tvoje auto má diagnostiku.


no na kod jsem se nedival jeste ale mám vstřikovací ventil nad klapkou přímo, je pravda že na konektor jsem šahal ale nevím že bych ho nějask "vytahal"

Autor:  Wonet [ 01 kvě 2007 16:46 ]
Předmět příspěvku: 

a volnoběžný ventil nemám....

Autor:  vendiik [ 02 kvě 2007 11:47 ]
Předmět příspěvku: 

Wonet píše:
no na kod jsem se nedival jeste ale mám vstřikovací ventil nad klapkou přímo, je pravda že na konektor jsem šahal ale nevím že bych ho nějask "vytahal"


takže CFI, to opravdu volnoběžný ventil a ani MAF nemá.
Místo volnoběžnýho je tam motorek, co pootevírá dle potřeby škrtící klapku (při chcípání motoru je pootevírá viditelně) a místo MAF je MAP = měřič podtlaku, ale ten tohle snad nemůže dělat.

S tím konektorem se to má takhle: ze vstřikovacího ventilu čumí dva jehlové kontakty na které nabodneš ten konektor a v něm jsou uvnitř dva kroužky které jsou pak obtočené kolem těch jehlových kontaktů. No a mě se to z ničeho nic dostalo do stavu, že se kroužky roztáhly a kontakt nebyl = ventil nevstřikoval.
Chovalo se to tak, že studený motor jel +- normálně, ale teplý vynechával děsně cukal a chcípal a až do opětovného vychladnutí nešel vůbec nastartovat. Prostě na ty kroužky působila tepelná roztažnost. Dost blbá závada původně sem hledal úplně jinde....

Autor:  Wonet [ 02 kvě 2007 12:11 ]
Předmět příspěvku: 

vendiik píše:
Wonet píše:
no na kod jsem se nedival jeste ale mám vstřikovací ventil nad klapkou přímo, je pravda že na konektor jsem šahal ale nevím že bych ho nějask "vytahal"




Chovalo se to tak, že studený motor jel +- normálně, ale teplý vynechával děsně cukal a chcípal a až do opětovného vychladnutí nešel vůbec nastartovat. Prostě na ty kroužky působila tepelná roztažnost. Dost blbá závada původně sem hledal úplně jinde....


No mně se to dusí za studena a za teplého motoru se mi to zdá lepší,ale jet se s tím nedá! Na konektory se kouknu dneska,zkusím je stáhnout šroubovákem a jestli to nebude tím tak nevím, pak jedině diagnostika.

Autor:  Wonet [ 02 kvě 2007 12:17 ]
Předmět příspěvku: 

ještě jsem zkoušel dát snímač škrtící klapky z druhého motoru ale furt to blblo, jedině že byly oba špatné :-)

Autor:  LeMans [ 02 kvě 2007 14:28 ]
Předmět příspěvku: 

zrovna jsem chtěl ten snímač navrhnout, ale tož vchčil už nechnápu..

Autor:  vendiik [ 02 kvě 2007 18:24 ]
Předmět příspěvku: 

Ještě mě napadla taková zvláštní věc, ale ani nevím jestli to vůbec fyzicky jde - není možný, že si prohodil vzájemně konektory na teplotu vzduchu a chladící kapaliny?
Jinak to odvětrání klikovky je furt aktuální a diagnostika taky...

Autor:  Wonet [ 02 kvě 2007 18:26 ]
Předmět příspěvku: 

vendiik píše:
Ještě mě napadla taková zvláštní věc, ale ani nevím jestli to vůbec fyzicky jde - není možný, že si prohodil vzájemně konektory na teplotu vzduchu a chladící kapaliny?
Jinak to odvětrání klikovky je furt aktuální a diagnostika taky...


ee určitě jsem je nepřehodil. A odvětrání klikovky to nevím kde je :roll:

Autor:  Wonet [ 02 kvě 2007 18:50 ]
Předmět příspěvku: 

takže ten konekton na stříkačce je v pořádku..tak nevím :?

Autor:  Wonet [ 04 kvě 2007 08:40 ]
Předmět příspěvku: 

jo a ještě ohledně té diagnostiky, nemůžu najít tu zásuvku, nevíte kde je?? Tady na fordfans byl obrázek že u Escortů je v motorovém prostoru v levé části.

Autor:  vendiik [ 04 kvě 2007 09:17 ]
Předmět příspěvku: 

Wonet píše:
jo a ještě ohledně té diagnostiky, nemůžu najít tu zásuvku, nevíte kde je?? Tady na fordfans byl obrázek že u Escortů je v motorovém prostoru v levé části.

U mě zásuvka je na kabelovém svazku v motoru hned u uchycení levého tlumiče, měla by mít červenou krytku.
To odvětrání klikovky taky nevím kde přesně hledat, poradím ti jenom, že u mě to ústí do tý cca 2cm tlusty hadice jak vstupuje zleva (kdyz stojíš před autem a koukáš na motor) do krabice se vzduchovym filtrem. Občas se to nějak ucpe a motor pak (mimo jiné další problémy) neudrží volnoběh.
Doufám, že to máš stejný, tvoje auto je asi o generaci mladší.

Autor:  Wonet [ 04 kvě 2007 09:58 ]
Předmět příspěvku: 

vendiik píše:
Wonet píše:
jo a ještě ohledně té diagnostiky, nemůžu najít tu zásuvku, nevíte kde je?? Tady na fordfans byl obrázek že u Escortů je v motorovém prostoru v levé části.

U mě zásuvka je na kabelovém svazku v motoru hned u uchycení levého tlumiče, měla by mít červenou krytku.
To odvětrání klikovky taky nevím kde přesně hledat, poradím ti jenom, že u mě to ústí do tý cca 2cm tlusty hadice jak vstupuje zleva (kdyz stojíš před autem a koukáš na motor) do krabice se vzduchovym filtrem. Občas se to nějak ucpe a motor pak (mimo jiné další problémy) neudrží volnoběh.
Doufám, že to máš stejný, tvoje auto je asi o generaci mladší.


kolem tlumiču jsem koukal tam to nemám,jedině pod kratem v levém podběhu....?

Autor:  Wonet [ 04 kvě 2007 11:06 ]
Předmět příspěvku: 

aha, nakonec jsem to přehlédl, myslel jsm si že to je větší konektor :-) . Mám tam ale dva konektory s červenou krytkou kolem uchytu levého tlumiče, někde jsem tu četl že to mněl i jeden týpek na fiestě.Tak nevím který to je :)

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/