Tak mám další problém...dneska ráno natočím motor, vycouvu a chcípne..
jedu jedu(cca 10km) a když dojedu do brna, tak mi to chcípne na každý křižovatce, když nestojím na plynu..
no a dojedu k práci, a hledám místo k zaparkování, a chcípne a už nenaskočí.)
Jako by startér neměl sílu..tak počkám chvíli, natočím ho ale nedrží otáčky..prostě neudrží otáčky. Trochu se snaží ale chcípne..tak znova a hle ono to zas nejde...tak jsem zkusil chladit to čidlo teploty pro ŘJ, a pak znovu...ale motor prostě neudrží volnoběh, tak jsem zkusil odpojit lambdu a efekt 0...nedržel volnoběh..
Pak mě to zas chcíplo(ještě stále jsem nezaparkoval a stál jsem na horké půdě..) a už to ani neškytlo. Fajn, vlezl jsem do kufru, a vytáhl starou baterku, kterou jsem úplně shodou náhod včera dal do kufru že ji nechám otestovat,jak na tom je..
no než jsem ji tam dal(je větší než ta nová a má obráceně polaritu) ..
zkusil jsem chladit vodou to čidlo, těžko říct co mi pomohlo, ale pak jsem konečně nastartoval.->kdybych nestál na plynu, tak by chípnul..ani se nebudu říkat jak jsem tam dokola kroužil s nohou na plynu
ale nějakým zázrakem se mi podařilo parkonout, a tak jsem tak pomalu zkusil pustit plyn a motor to ustál a držel.
Výsledek->jsem špinavej jak pra.e a hodně na.ranej...
Něco se někde stalo a motor neudrží otáčky. Lambda na to neměla vliv, odpojená neodpojená efekt stejný neudržel otáčky. A jak si tak vzpomínám, jako by unikal vzduch z podvíčka chladící kapaliny. Ale pak nic. A pak ještě větrák větral jak o život, všim sem si toho když jsem zaparkoval...ale budík byl ve spodní třetině.. S autem se nic nedělalo, jen se snažím vyměnit žárovičky v podsvícení ovladačů topení.
Co je s tím? Doufám že odpoledne odjedu.. Asi jedu příští týden pro jiný auto
..přišel jsem skoro o hodinu později do práce, ještě že šéf taky nemohl zaparkovat..
takže pls