fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Mizí chladící kapalina+teplota dosáhne maximálně k N http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=18&t=21108 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | JohnyX [ 07 led 2009 22:51 ] |
Předmět příspěvku: | Mizí chladící kapalina+teplota dosáhne maximálně k N |
Zdravím Už to tu jednou bylo, jenže bez žádné pořádně odpovědi. Koupil jsem si escorta, a teče mi chladící kapalina(z max na min za 2 týdny), když jsem nasypal přípravek na utěsnění direk, tak zůstal na hladině a to jsem potom docela dlouho jel.A když jedu (jezdím kratší vzdálenosti, do 15km) tak se teplota dostane k N a víš nejde. Mohl by mi někde poradit co zkontrolovat, čím by to mohlo být, příp. jak to opravit a kolik by to stálo. Topení začne topit za pár minut. Děkuji za všechny rady a příspěvky |
Autor: | zdenal8 [ 07 led 2009 23:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
No podíval bych se jestli někde neni třeba načatá nějaká hadice. Já sem to měl podobný jako ty a byla to nakonec prasklá hadice u vodní pumpy. Voda se ztrácela přibližně i stejnou rychlostí jako popisuješ ty. Chvilku se zase neztrácela vůbec a louže pod autem žádná. Takže ty hadice zkouknout, to je tak asi pro začátek to nejjednodušší. Pak může bejt v háji třeba vodní pumpa, těsnění pod hlavou. Jo na víčko na olej si se už koukal. Neni tam něco jako taková připečená žlutá pěna či co? |
Autor: | Krtek-NA [ 08 led 2009 00:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak, tak, jen mám připomínku k těm práškům... Nemá to tam co dělat Vždycky to má důvod proč top teče a je potřeba to opravit... Je to jako by jsi to auto chtěl opít rohlíkem. Štěstí, že ti nikdo neporadil lógr s kafe, taky tu jeden byl |
Autor: | oli_2 [ 08 led 2009 00:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
jo jo lógr znam |
Autor: | Ford [ 08 led 2009 00:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
si nesledoval MC Gyvera do děravého chladiče vbil jedno vejce a díra se ucpala |
Autor: | lubouš [ 08 led 2009 02:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
srandičky...ale to vejce v chladiči na kratkou vzdálenost fakt funguje...jinak by ti to mohlo téct u vodní pumpy,nevim jak máš vodní pumpu řešenou,ale ja ji měl v rozvodech a tekla mi tam fest!Ale nalil sem tam tenkrat taky ten sajrajt na ucpání děr v chladiči a vydrželo to! |
Autor: | Jimmy [ 08 led 2009 03:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Cha a nebo drcený kravský trus, že |
Autor: | oli_2 [ 08 led 2009 04:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ford píše: si nesledoval MC Gyvera do děravého chladiče vbil jedno vejce a díra se ucpala
tak vejce sem u Mek Gyvera krom těch jeho neviděl.co si pamatuju tak měl na všechno žvejky no ale vážně.co se týče těch sraček ma utěsnění všelijakejch děr a vůlí,já osobně sem o tom taky jednou přemejšlel,ale vždyť je to přece logicky mesmysl.když to má zacpat díru,tak přece logicky zacpe jakoukoli díru,tj. i tu která tam má bejt.nebo že by ten sajrajt byl vybavenej gpskou aby poznal kudy ta voda má téct a kudy ne???podle mě to je tak na dojezd a pak celej chladící systém vyčistit.nemá to moc daleko k tomu lógru. |
Autor: | Jay [ 08 led 2009 07:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jimmy píše: Cha a nebo drcený kravský trus, že
Nějak tak...: http://sport.idnes.cz/pondeli-na-dakaru ... rsport_rou |
Autor: | zdenal8 [ 08 led 2009 08:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
lubouš: On vodní pumpu přímo napojenou na rozvody nemá. Ale je pod nima, takže rozvody musí stejně dolu a nejlíp je udalat hned kompletně nový. Už sem to takhle měnil a neni to zase tak složitý, jak se může zdát. Spíš se musí použít velké síly, při povolování a sundavání řemenice na klikovce. Každopádně takhle daleko ještě JohnyX neni, takže pro začátek okouknout ty hadice a víčko na olej, jestli se ta voda neztrácí někam do oleje. |
Autor: | Jimmy [ 08 led 2009 12:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
Oli finta v těchto přípravcích je ta, že ucpou jen minimální dírečky, tudíž pro velké defekty to není. A tím pádem to ani neucpe místa kudy má opravdu voda proudit. Nicméně když jsem rozdělával auto a sundal chladič, tak tam ten sajrajt někdo nalil, protože byl celý zasraný - ne ucpaný, ale prostě v něm byl bordel. Dalo se to z tama normálně vytřepávat. Možná to nemusí být nutně z toho přípravku, ale překvalipo mě co všechno v tom systému koluje za bordel.... |
Autor: | oli_2 [ 08 led 2009 13:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
jasný zase sem nemyslel že se hned ucpe třeba hadička nebo něco,ale řek bych že všechno najednou se někam nenalepí jak potvrdil Jimmy a pořád to tam koluje a to je podle mě ten největší problém.k tomu se připojí další binec co tam je normálně a nabaluje se to na stěny a tim se zmenšuje průtok.hlavně to bude nebezpečný pro ty co šetří na fridexu.čim menší průtok tim snadnější zámrz. no u tý vody to třeba nebude až tak hrozný,ale jako třeba u přípravků do oleje na vymezení netěsností.když to dokáže "zalepit" vůle ve válci,netěsnosti ventilů a td.jak píšou všelijaký výrobci,tak proč by to nedokázalo zalepit třeba nějakej kanálek mazání? |
Autor: | Krtek-NA [ 08 led 2009 13:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
Hel kdysi jsem taky experimentoval a předvánoci jsem si nechal lepit chladič. To by jste koukali co tam toho je... Už nikdy, protože co je tam bude i v motoru, ve výměníku atd... A ty šúponky co v tom jsou budou hrozně super, nedej bože fouknout těsnění, motor se ůplně nemůže ty bašty dočkat |
Autor: | skaldal [ 08 led 2009 13:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pánové, fígl je v tom, že tyhlety přípravky maj reagovat(zalepovat) jen v místech styku se vzduchem, tzn, tam kde jsou netěsnosti, ne, že se to nalepí všude. A hlavně JohnyX si měl pořádně přečíst návod, kde je napsáno, že přípravek se musí dát přímo do chladícího okruhu, nikoliv do vyrovnávací nádobky, tzn. např. u Escorta, že nejdřív musíš část chladící kapaliny vypustit abys to dostal do okruhu a potom dolejt expančku. Na hladině v nádobce to je prd platný, to v okruhu necirkujuje. |
Autor: | oli_2 [ 08 led 2009 13:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
konečně něco rozumnýho no ale co teda to co se nenalepí a pěkně si to tam všude plave,to nevadí?podle mě jo,ale snad je i pro tohle nějaký rozumný vysvětlení. |
Autor: | JohnyX [ 08 led 2009 17:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
díky moc, du to všechno zkontrolovat i když se v tom moc nevyznam....ten lógr mi kámoš poradil, ale moc sem tomu nevěřil. |
Autor: | JohnyX [ 08 led 2009 18:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak na kontrolování hadiček byla už moc tma, a tak ňák nevim kde je hledat tak sem to odložil na zítra, ale víčko od oleje je jenom od oleje , takže aspoň ňáká dobrá zpráva |
Autor: | skaldal [ 08 led 2009 19:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
oli_2 píše: konečně něco rozumnýho no ale co teda to co se nenalepí a pěkně si to tam všude plave,to nevadí?podle mě jo,ale snad je i pro tohle nějaký rozumný vysvětlení. To bych potom doporučil celý systém propláchnout a dát novou kapalinu.
|
Autor: | oli_2 [ 08 led 2009 20:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
děkuji,tak sem si to myslel dobře dobře že to neni dobrý. |
Autor: | Honza [ 08 led 2009 21:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak já tam teď v úterý nalil STP, pídil mi chladič na pertlování bočnice. Za hodinu to bylo v pořádku. Nalil jsem to do nádoby kapaliny a fígl je asi v tom, že se to má nalít do teplé kapaliny, je to i v návodu na použití. Takže jsem nastartoval, nechal to zahřát s otevřeným víčkem a díky tomu, že už byl otevřený termostat, tak se to asi dostalo tam kam mělo. Ale stejně to beru jen jako provizorku, páč teď momentálně na nový chladič nemám. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |