fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Problem s miznutim chladiacej kvapaliny + teplota http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=18&t=21400 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | RomanS [ 23 led 2009 08:12 ] |
Předmět příspěvku: | Problem s miznutim chladiacej kvapaliny + teplota |
Mizne mi chladiaca kvapalina. Po cca 2 tyzdnoch z MAX na asi 2cm pod MIN. Pritom mi budik teploty stal stale na 0. Vymenil som cidlo a pri jazde ukazuje teplotu zhruba v polovicke stupnice. Ale ak stojim na krizovatke resp. necham ist auto na volnobeh na parkovisku teplota sa taha k MAX. Pritom mi aj z vyfuku trosku viac dimi ako normalne (sivy resp. biely dym). Ale aj ked to cidlo sa taha na MAX voda nevrie. Asi 3x sa mi stalo ze po nastartovani sa triaslo auto asi 30 sekund ako keby islo na 3 valce a po tomto case uz islo NORMALNE. Nejaku mlaku som nezaregistroval ale v tomto mokrom pocasi je to asi aj tazko vyditelne. Skuste poradit. Vopred diky. |
Autor: | zdenal8 [ 23 led 2009 08:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
Možná těsnění pod hlavou. |
Autor: | RomanS [ 23 led 2009 13:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
zdenal8 píše: Možná těsnění pod hlavou.
Otazka este znie. Ak by som daval nove tesnenie pod hlavu treba menit aj rozvody a s tym suvisiace veci? Rozvody som menil 04/2008 a najazdil na nich cca 11÷12000km? Jeden kamarat mi totiz tvrdil ze pri vymene tesnenia je dobre menit aj rozvody. Nie som odbornik na auta preto sa pytam ci nahodou kamos nehra chytreho ! |
Autor: | Perňa [ 23 led 2009 14:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kamos nehrá chytrého...má absolutní pravdu...stačí vyměnit řemen |
Autor: | zdenal8 [ 23 led 2009 14:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
No asi takhle. Pokud budeš měnit to těsnění, tak rozvody musíš každopádně rozhodit. To je jasný. Jelikož rozvodový řemen by se měl správně napínat pouze jednou, tak bych potom dal nový pouze řemen a kladky bych klidně nechal ty co tam máš teď. Eště je dobrý, když se mění rozvody dát i novou vodní pumpu. Takže pokud si jí s rozvodama neměnil, tak tohle je taky dobrá příležitost udělat to při jednom. Takže z rozvodů bych dal nový akorát ten řemen. |
Autor: | zdenal8 [ 23 led 2009 14:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Perňa byl nějak rychlejší. |
Autor: | RomanS [ 23 led 2009 14:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
OK diky zatial za Vase reakcie. Skuste este porozmyslat a dat vase napady k tej zavade co uvadzam hned hore. Ak je moznost skuste sa vyjadrit ak cene za opravu a to konkretne ak sa da kolko za material a kolko za robotu. Zhruba v tvare: Tesnenie pod hlavu xxx Kč / robota xxx Kč Rozvody: Kladky xx Kč Remeň xx Kč pumpa xx Kč Robota na rozvodoch xxx Kč Vopred diky |
Autor: | zdenal8 [ 23 led 2009 15:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ceny dlů si můžeš dohledat třeba zde http://obchod.autokelly.sk/ A k tomu těsněbí hlavy válců bych doporučil i sadu šroubů. |
Autor: | RomanS [ 23 led 2009 15:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
zdenal8 píše: Ceny dlů si můžeš dohledat třeba zde http://obchod.autokelly.sk/ A k tomu těsněbí hlavy válců bych doporučil i sadu šroubů.
Diky moc velmi pomohlo. Este by som sa opytal ci je nutne robit zrovnavanie hlavy valcov prip. orientacna cena. |
Autor: | zdenal8 [ 23 led 2009 15:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
No záleží jak je na tom. Já sem jí třeba nerovnal, protože nebylo potřeba. Ale proměřil sem si jí, jestli neni nějak zkřívaná. Hlavně se při sundavání musí dodržet pořadí povolování šroubů a při utahování to samý plus utahovací momenty. Ale to bude kamarád určitě vědět. |
Autor: | Perňa [ 23 led 2009 21:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já osobně, kdybych už měl hlavu dole tak bych si na ni dal trochu záležet...ne to jen přejet ocelovým pravítkem pro rovnost hlavy, ale bych už zabrousil ventily...hezky ju pročistil apod...ne jak někteří.....servat starý těsnění hodit nový a šup honem zpátky......hezky si dát záležet, ale to asi závisí na podmínkách a financích dotyčných...... |
Autor: | angličák [ 23 led 2009 21:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
Perna souhlas...kdyz je palice dole a motor na atomy, tak rozhodne srovnat, zabrousit ventily a sedla, vymenit gufirka...motor pak funguje hned jinak, kdyz mu palice tesni a nechcije olej do spalovaciho prostoru..treba To stejne u rozvodu a vodni pumpy, nema smysl na tom blbe setrit aby se za nejaky cas treba rozjecela kladka, nebo zacala drhnout pumpa...(mam s tim dvojitou osobne/firemni zkusenost - a uz odmitam treba menit neco na autech jen tak nejak na pul s pocitem ze zakaznikovi setrim kapsu)...za tu zmarenou a opakovanou praci a nasrani to nestoji... |
Autor: | RomanS [ 26 led 2009 12:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dakujem vsetkym zatial za odpovede. Diskusia sa toci vyslovene len okolo tesnenia hlavy ale nemoze to byt nic ine. Nema nikto iny navrh resp. skusenost co by to mohlo byt. Informoval som sa priebezne o cene tak vyslo by to na nejakych cca 400€ (12000SKK) robota + material (tesnenie pod hlavu, simeringy na ventily, zarovnanie a natlakovanie hlavy, novy rozvodovy remen). Nerad by som vyhodil prachy za to a nakoniec by sa zistilo ze to sposobuje nieco ine. Prosim a RADY NAVODY NAPADY a pod. |
Autor: | RomanS [ 12 úno 2009 16:54 ] |
Předmět příspěvku: | Opravene - vycislenie ceny |
Tak auticko je opravene, bolo otestovane vyzera a javi sa vsetko OK. Cenove naklady: Hlava ventilov - zarovnanie 1300.-Sk - tlakovanie 1000.-Sk - precistenie ventilov 400.-Sk - dohladenie sediel ventilov 1000.-Sk Novy material: - tesnenie pod hlavu 1900.-Sk - simering ventilov 16ks 1360.-Sk - rozvodovy remen 950.-Sk - hadica 500.-Sk (bolo ju nutne menit - dozila casom) - tesnenie pod vyfuk 390.-Sk (bolo ju nutne menit - dozilo casom) - snimac teploty 300.-Sk (bolo ju nutne menit - nefunkcny) - simering kluky 250.-Sk Spolu 9350.-Sk[b] robota s tym spojena 3500.-Sk Spolu vsetko 12850.-Sk/30,126 = 430€ so zlavou bolo [b]400 € |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |