fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Webasto Thermo Top V
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=18&t=21413
Stránka 1 z 1

Autor:  EwanS50 [ 24 led 2009 13:47 ]
Předmět příspěvku:  Webasto Thermo Top V

Zdravím odborníky, elektrikáře ;-)
Koupil jsem si Topení od Webasta Thermo Top V a chtěl bych ho zabudovat do Fordíka. Bylo bohužel bez kabeláže a tak jsem se chtěl zeptat, jak ho zapojit a jestli to vůbec půjde, protože jsem někde čet, že to je pouze pro VW... Nevíte jak na to? a popř. jakou kabeláž koupit? Údajně jsou 2, vodotěsná a netěsná :-) a co k tomu je všechno potřeba? mám samotný to topení
Díky
Fanda

Autor:  Krtek-NA [ 25 led 2009 12:04 ]
Předmět příspěvku: 

A je to elektronicky řízený, nebo to má jen reostat?? Pokud ta první možnost, bude to dost složitý. :wink:

Autor:  sedloň [ 25 led 2009 12:26 ]
Předmět příspěvku: 

kamarade,to mas problem.but muzes koupit kabelaz ktera k tomu patri,nebo sehnat nekoho,kdo ma uplne to samy a zabelaz obslehnout podle nej.a nebo me jeste napada,sehnat si el.schema zapojeni,pak by se podle toho kabelaz dala udelat.jeste se naskyta problen s konektorama,myslim ty plastovy hlavice.nedokazu si moc dobre predsatvit,jak budes napojovat kabliky do zasuvek a pri tom doufat,aby ti nevypadly,nebo se nezkratovali...

Autor:  EwanS50 [ 25 led 2009 13:42 ]
Předmět příspěvku: 

A nevíte, jestli tam nepudou z nějakýho jinýho topeníod Webasta (DW50, C,E,Z)?

Obrázek

dík

Autor:  Ford [ 25 led 2009 14:26 ]
Předmět příspěvku: 

ty svorkovnice bys mohl sehnat přímo ve škodovce já jsem loni kupoval kámošovi nové svorkovnice na ochcávku na přední světla je to ale poněkud nákladné jelikož chtěli za jeden kus 400

Autor:  Krtek-NA [ 25 led 2009 14:35 ]
Předmět příspěvku: 

Co to vůbec stálo, tohle podle fotky bude problém, asi to nabídni k dalšímu prodeji, někdo kdo to má by to mohl koupit. :wink:

Autor:  EwanS50 [ 25 led 2009 14:56 ]
Předmět příspěvku: 

Nebylo drahý, teda aspon si to myslim, že 5t. je slušná cena, takže kdyby měl někdo zájem.. Je plně funkční, bohužel ne ve Fordu :'(

Autor:  sedloň [ 25 led 2009 16:35 ]
Předmět příspěvku: 

tak to bych rekl,ze te nekdo oskub.novy topeni se da poridit cca od 10tis.

ale nechapu,jak zase muze bejt nekdo tak blbej a koupi pulku veci.to je jako kdyby mi nekdo nabizel 2 hlinikace s tim,ze 2 si jeste nekde sezenu.....

no,hodne stesti

PS:ja bych to hned prodal....protoze nez sezenes nejaky plany,tak to bude taky chvili trvat a nebo zajit do skody a objednat si kabelaz,ale ta urcite levna nebude.a jeste jedna moznost,kontaktovat primo prodejce nebo dovozce a objednat kabelaz primo u nich,podle typu topeni.ale to bude taky neco stat...je to topeni vubec funkcni?to je teplovzduch nebo teplovod??

jinak tady najdes vice info,jako servisni sit a opravny.kontaktuj a zeptej se

http://www.webasto.cz/home/cz/homepage.html

Autor:  sedloň [ 25 led 2009 16:43 ]
Předmět příspěvku: 

omluva.tento typ je za 30,to jsem netusil,takze cena 5 je gut,pokud je funkcni

neco sem nasel:

http://www.eshop-rychle.cz/autosip/esho ... -Thermo-50

http://adusservis.mimishop.cz/katalog.p ... 057&druh=1

a tady schema zapojeni.... http://tdi.dieselpower.cz/forum/viewtop ... ht=webasto

amen

Autor:  Mafie [ 25 led 2009 16:57 ]
Předmět příspěvku: 

:shock: http://adusservis.mimishop.cz/detail.php?zbozi=319346 :-D
Ale jinak jsou tam ty ceny fakt brutální. K čemu, že je takové topení vlastně dobré?

Autor:  sedloň [ 25 led 2009 17:38 ]
Předmět příspěvku: 

tak v zimne ti to pritapi.pokud parkujes pred barakem a mas ho na dalku,tek si pred jizdou muzes zatopit a pak vlezes do ohratyho.nebo pokud spis v aute,tak ti to topi celou noc.ale to spis vyuzivaji kamionkari....

Autor:  EwanS50 [ 25 led 2009 18:09 ]
Předmět příspěvku: 

Spíš jsem to chtěl kvůli zimním startů a vůbec kvůli startům se zahřátým motorem (do staršího Transita, pač v zimě mu to moc nejde :-) )... Dneska jsem hledal na netu a někdo tvrdí, že se tohle dá zprovoznit, ale někdo zas řiká, že bez CAN BUS to nikdy nepojede, takže netuším... na eBay se daj ty konektory koupit i s kabeláží, tak to testnu a napíšu... Pokud někdo máte zkušenosti, nebo nějaký nápad tak prosím napište.
Díky :-)

Autor:  sedloň [ 25 led 2009 18:37 ]
Předmět příspěvku: 

k tomu can bus nepotrebujes.teda podle vlastnich zkusemosti....ma to svoji RJ,pichnes akorat ,resp,ty co se do auta pridavaj.ty co ho maj jiz instalovanej nevim.pak je otazka,kam dat termostat,cidla,a jak to napijit na system chlazeni vozu..

Autor:  EwanS50 [ 25 led 2009 18:49 ]
Předmět příspěvku:  webasto

Já bych žádný čidla nepotřeboval, mě by stačilo, kdybych ráno vstal, došel bych to páčkou zapnout (auto stojí před barákem) a před startováním bych to vypnul. Psal jsem do zastoupení, to jsem ho ještě neměl a 2 dny potom mi napsali, že mi ho nedoporučují :-) Napsal jsem na nějaké shcéma, doufám, že mi ho pán pošle, jinak ho asi prodám... Ale stále platí, pokud by měl někdo nápady, zkušenosti, prosím pište.
Díky

Autor:  EwanS50 [ 26 led 2009 17:07 ]
Předmět příspěvku:  Webasto

Tak jsem našel nějaká schémata sice z VW stránek, ale snad budou fungovat :smt082
Kdyby měl někdo podobnej problém, určitě pomůže tenhle odkaz:
http://www.vw-bus-t4.de/index.php?sid=4&Standheizungen/
Ten velkej konektor by snad měl bejt jen na diagnostiku, tak uvidíme :smt071
Až s tim něco vyrobim, zkusim napsat návod nebo, že to opravdu nejde :-)

Autor:  EwanS50 [ 04 bře 2009 01:19 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jsem se konečně pustil do toho topení.
Mám k tomu palivový čerpadlo, který bohužel neni čerpadlo, ale jenom elmag. pumpička. Musel jsem vyhodit z toho topení říídcí jednotku a připojil jsem všechno natvrdo, teda kromě tý pumpičky, tu je potřeba tak jednou za 5s na vteřinu zapnout aby tam vstříkla a pak to "funguje". Nevíte náhodou, jestli tam ta topná spirála má bejt pořád zapojená? a pak moje hlavní otázka:
Našel by se někdo, kdo by uměl sestrojit "časovač" kterej by sepnul spirálu, za asi 30s. na sekundu sepnul palivový čerpadlo, pak asi 5s pauza a znova čepadlo, po 2min by se dala nejspíš vypnout i ta spirála. Sestrojit myslím jako na papíře, udělat plošnák a zapojit už neni problém... předpokládám silovinu přes relátka. Kdyby byl někdo schopnej a ochotnej moc by mi pomoh. Časy vyp/zap bych ještě upřesnil. Dneska jsem zanechal pokusů, protože jsem se přiotrávil CO :-)

Autor:  PADY [ 04 bře 2009 11:38 ]
Předmět příspěvku: 

No fandím ti.
Naposled jsem se s tím setkal před X lety, když jsem měl Trabanta s bufikem. ;-)
Tam regulace a vstřik benzínu fungovala přez bimetal. Ovládání jednoduché dvoupolohovým tahovým spínačem. První poloha žhavila spirálu,pak se rozsvítila kontrolka,povytáhl se spínač na druhou polohu a už to bafalo. :D
V zimě to byla mela všichni škrábaly Škodárny zamrzlé i zevnitř.
Mě stačilo pustit bufa,dát cigárko , drc ,zalovit fofr klackem a nestartující Šáde zmyzely v modrém oparu. :-D

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/