fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Ventilator tavi pojistky
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=18&t=21466
Stránka 1 z 3

Autor:  spiderman [ 26 led 2009 23:37 ]
Předmět příspěvku:  Ventilator tavi pojistky

Zdravim,

mam tu zase jeden takovej mozna nevsedni problem.
Jiz delsi dobu se deje to, ze pojistka cislo 2 - tj. ventilator topeni se nadmerne zahriva a prakticky se tavi, az z toho plastu vznikne jen cosi divnyho,..ale ten dratek tam porad v te pojistce je. Uz se mi to deje dlouho,..ale posledni dobou me to stve vic, protoze to vytavi tu pojistku behem par dni. Esco ma i klimu ale tu vubec nezapinam. Otazka zni - kde je nejlepsi efektivne zacit hledat problem :) ... jako vzdy. ve ventilatoru se bohuzel vubec nevyznam :( .. dik moc za rady.

Autor:  miki21 [ 27 led 2009 08:17 ]
Předmět příspěvku: 

Je tam ta co tam patří?Nevprasil tam někdo silnější,protože slabší mu to vyhazovalo?Má tam být tuším 25A

Autor:  spiderman [ 27 led 2009 08:57 ]
Předmět příspěvku: 

no,... je to tak ze tu 25A to ztavi rychleji, tak sem tam daval 30A a ta tam nejaky delsi cas vydrzela .. ale vim ze to neni zadne extra super reseni ze :) . a proto to tu zacinam resit,.

Autor:  spooon [ 27 led 2009 19:12 ]
Předmět příspěvku: 

mě takhle vypalovalo pojistky podsvětlení budíků. Hoši mi radili jít po káblech, že bude někde zkrat. Tak jsem se na to chystal, a jen tak pro sichr jsem tam vyzkoušel ještě jednou dát pojistku. A od tý doby v pohodě, takový samospravovací mi to přijde :-D

Ještě kdyby se tak samo vyměnilo těsnění pod hlavou...

Autor:  angličák [ 27 led 2009 19:13 ]
Předmět příspěvku: 

....ze by se ten motor ventilatoru pridiral??? Nebo nekde po ceste sel na kostru???? To chce promerit co a jak se deje?

Autor:  spiderman [ 27 led 2009 20:22 ]
Předmět příspěvku: 

zkusim promerit no, ale topenar zrovna nejsem :) ..tak nevim ani jak se k tem kabelum... nebo primo k tomu topeni dostanu,. poradte dik. nebo k tomu ventilatoru.. spis, ze ?.

Samospravovaci to teda u me bohuzel neni :( .... uz sem to zkousel asi 10x takle Samospravit a porad se to sere ...

Autor:  pbjun [ 27 led 2009 20:57 ]
Předmět příspěvku: 

Nejdriv ocisti kontakty do kterych pojistku zasouvas - prechodovy odpor mezi nozkama pojistky a kontaktem udela taky sve...

Autor:  spiderman [ 28 led 2009 17:59 ]
Předmět příspěvku: 

no.. to moc ocistit nejde., .. zkusim tam neco striknout.. nejakej ten sprej na kontakty.. a zkusim tam tou pojistkou trochu zamrdat.. jinak nevim.

Autor:  Nagant [ 28 led 2009 19:12 ]
Předmět příspěvku: 

Jsi si jistý, že tam pojistka 2 má být :?:
Resp. Otázka na ostatní, má Escort 1997 rozložení pojistek jako je v Pojistky96.pdf nebo Escort.pdf?
(u 1996 je to pojistka na pozici 20)

I když - asi to máš otestované, když píšeš, že je to k ventilátoru. Předpokládám, že jsi zkoušel, že když je vytažena, ventilátor neběží.

Autor:  miki21 [ 28 led 2009 19:16 ]
Předmět příspěvku: 

podle ETZ.na 2neni nic a vent.topení je na 20,tak nevim a do garáže se mi nechce.

Autor:  Nagant [ 28 led 2009 19:18 ]
Předmět příspěvku: 

Jo, u 1996 pojistky 2, 4 a 19 nejsou osazeny.

Autor:  angličák [ 28 led 2009 19:28 ]
Předmět příspěvku: 

...az tak bych fordy podle nejakeho klice neresil....ono jim to obcas z vyroby vypadlo, ani mam pocit, ze nevedeli jak...

Autor:  Karel1 [ 28 led 2009 19:37 ]
Předmět příspěvku: 

Jak říká známej autoelektrikář : co Ford to originál !

Autor:  spiderman [ 29 led 2009 10:45 ]
Předmět příspěvku: 

No tak jako.. bez ty pojistky cislo 2 ten ventilator proste nebezi... tak asi tam ma byt :) . mam to nakresleny i na tom viku od pojistkovny..

JAko prvni krok teda vycistim ty kontakty do kterych seda pojistka, ale moc neverim v uspech. Bohuzel se k tomu dostanu az v patek..

Autor:  LeMans [ 29 led 2009 11:22 ]
Předmět příspěvku: 

hlavně tam nedávej silnější pojistku, tím si akorát koleduješ o průšvih většího rozsahu...

Autor:  spiderman [ 10 úno 2009 14:59 ]
Předmět příspěvku: 

tak kontakt na pojistku jsem ocistil , tim to asi nebude,.
Muj dojem je ze tam proste bohuzel tece vetsi proud nez ma a ta pojistka se proto takle tavi,. budu teda patrat proc tam tece vetsi proud, boduzel nevim jak zacit, poradte, dik .

Kudy se leze k ventilatoru ? .

Autor:  Standa [ 10 úno 2009 15:15 ]
Předmět příspěvku: 

A nemáš náhodou studený spoj v pojistkovce na kontaktu u této pojistky. Zvýšeným odporem to celé pěkně hřeje a taví se plast pojistky. První studeňák se vždy objevuje na obvodu ventilátoru, nebylo by to tedy nic divného.

Autor:  Krtek-NA [ 10 úno 2009 17:36 ]
Předmět příspěvku: 

fukar v prdeli... sice nevím ktetrej jestli topení nebo sahara, ale bude to přidřený, proto to taví pojistky a nemysli si ona se stím společně taví i pojistkovka, aby ses potom nedivil až ti chytne auto za jízdy :!:

Autor:  Fulda [ 10 úno 2009 17:57 ]
Předmět příspěvku: 

Já jsem měl vypadlé ložisko na větráku sahary a když se ten větrák zapl ,tak poklesli hodně otáčky,jestli ti to dělá to co mě ?,tak ten větrák zkontroluj .

Autor:  spiderman [ 10 úno 2009 23:35 ]
Předmět příspěvku: 

Myslim ze kdyby to byla spatna sahara tak by to prece zlobilo na pojistce cislo 20. (Motor ventilatoru chlazeni) .
Me to zlobi na cisle 2, (ventilator topeni) . a toho usuzuju ze to bude nejspis spatnej vent. topeni. a ted kde ho hledat ??

jak se k nemu dostanu ?? poradte amaterovi :) , vetrak jsem jeste nedelal, ..ale koukam na esku se clovek postupne nauci vsem vecem..

dik.

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/