fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Homokinetický kloub a Bubnové ložisko
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=18&t=21702
Stránka 1 z 1

Autor:  Waltr89 [ 08 úno 2009 23:58 ]
Předmět příspěvku:  Homokinetický kloub a Bubnové ložisko

Takže sem dnes dorazil domů nasranej, protože mi zase začlo řachat ložisko v zadním bubnu, který sem měsíc zpátky měnil. Potřeboval bych vědět, jestli když zítra zajedu na vrakáč, tak můžu buben vzít ze kteréhokoliv escorta nebo jen z řady MKV? To co sem bral posledně tak zrovna bylo z MKV, ale teď k tomu neni přístup. nejradši bych to vzal z MK6 RS, tak doufám, že to půjde. nevíte někdo? No a za další se už asi 3 měsíce chystám na výměnu homokineťáku. Akorád potřebuju vědět, jestli je rozdíl mezi pravým a levým a jestli to musí bejt z Eska MK5. Já to potřebuju na pravou stranu. Jestli nezáleží ani na jednom z těchto faktorů tak mám možnost buď sundat levej z MK 5, nebo pravej z MK6 a nebo pravej z Orionu. Můžete mi někdo paradit/vysvětlit rozdíly a kompatibilitu. Díky.

Autor:  Floki [ 09 úno 2009 00:48 ]
Předmět příspěvku: 

ložisko je stejny na escorty MKV-MKVII a dokonce i na nějaky fiesty a pumy. Rozdíl mezi pravým a levým homokineťákem není,jsou oba stejny a rozdíl mezi nimy je,ale je to podle obsahu. Jsou stejny pro MKV-MKVII ale jinej je na 1.3 a jinej na 1.6 atd...

Autor:  Waltr89 [ 09 úno 2009 09:45 ]
Předmět příspěvku: 

supr dík, jen by mě ještě zajímalo, jestli pujde homokineťák z 1.3 na 1.4?

Autor:  skaldal [ 09 úno 2009 10:05 ]
Předmět příspěvku: 

Moc neděkuj a radši si vem šupleru a měř. :wink:
Buben můžeš mít průměr 180mm nebo 203mm (jak jsi psal z Mk6 RS, tak tam by měly být vzadu kotoučovky) a ložiska jsou taky asi 3 typy, vnitřní/vnější průměr myslím 29/50, 30/60, 35/65mm. Takže nic není tak jednoznačný. A ještě si zkontroluj trn na náboji, jestli je OK.

Autor:  Floki [ 09 úno 2009 12:17 ]
Předmět příspěvku: 

to je fakt,na to jsem zapoměl,bral jsem jako samozřejnost že vezme ze stejnyho bubnu. ale já jsem zatím měl na všech bubnech co jsem měl v ruce stejny ložiska. nebo jsi to myslel do těch kotoučů?

Autor:  skaldal [ 09 úno 2009 12:25 ]
Předmět příspěvku: 

Nene, do bubnů.

Autor:  zdenal8 [ 09 úno 2009 12:54 ]
Předmět příspěvku: 

Hele, než rabovat bubny na vrakáčích, co si třeba koupit nový ložiska. cca 900-1000 Kč. Možná to ve finále vyjde levnějš, než pořád dokola lovit bubny na vrakovišti. Jen tak orientačně, co si řeknou na vrakárně za buben? Vyměnit to neni zas takovej problém. A hlavně pak budeš mít klid.
Hlavně to musíš mít čistý. Nesmí bejt v tom ložisku žádnej bordel. Taky jak páš skaldal, zkontolovat tu osu jak je na tom. A určitě ho vyměnit celý, ne jenom ty vnitřní kroužky. To sem udělal jednou, protože ty vnější, co jsou v bubnu, se mi zdály v pohodě a byla to obrovská chyba.

Jo nebylo náhodou taky nějaká RS s bubnama? Ale to byla asi jedna verze Mk7 že jo?
Pokud jde o tu zaměnitelnost ločisek, tak já sem třeba měl na Mk6 3dv stejný ložiska jako na mk7 kombi. Samozřejmě i stejnej průměr bubnu.

Autor:  Waltr89 [ 09 úno 2009 18:47 ]
Předmět příspěvku: 

[quote="zdenal8"][/quote]

Aby sem to uved na pravou míru, mám kámoše na ekologický likvidaci, takže veškerý díly co chci mám za krabičku cigaret... Proto to lovim na vrakáči.


Jinak ten buben už sem vyřešil, teď mě zjímá ten homokineťák: Jelikož si to budu sundávat sám tak se musim přizpůsobit možnostem. Jde o to, že Buď si ho můžu vyndat z esca co mám já, ale z levý strany a já potřebuju pravou a nebo si to můžu sundat z Orionu co mi bylo navrhnuto. Nevimjestli to pujde z orionu a nevím, jestli je pravda zda neni rozdíl mezi pravou a levou stranou, jak psal Folki, protože dnes mi bylo řečeno od jednoho rozumbrady, že rozdíl mezi stranma je.

Autor:  Ford [ 09 úno 2009 23:26 ]
Předmět příspěvku: 

pokud by byl rozdíl mezi levým a pravým tak proč se všude prodávaj homokinetáky a nikde není označení L nebo P

rozdíl tam není

Autor:  Floki [ 10 úno 2009 00:03 ]
Předmět příspěvku: 

počkej až jednou namontuješ buben se špatnym ložiskem a za jízdy se ti to ložisko sekne... Mě se to jednou stalo a radši utratím ty peníze za novy ložisko,vydrží to hooodně dlouho a je to lehoučká práce. jedno kolo je tak na půl hodky plus mínus.

Autor:  zdenal8 [ 10 úno 2009 08:03 ]
Předmět příspěvku: 

jj. Přesně tak. Už sem viděl i ohnutou osu kola kuli zaseklýmu ložisku.

Autor:  Vena [ 10 úno 2009 09:38 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud chodíš někam do autodílů pravidelně, tak bys mohl mít i slevu...Před měsícem sem kupoval ložiska 29/50 za 1300 obě strany;) to se fakt ty starosti nevyplatí...

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/