fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

prosim o radu co to je?
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=18&t=21758
Stránka 1 z 1

Autor:  tukan [ 11 úno 2009 13:12 ]
Předmět příspěvku:  prosim o radu co to je?

uz skor sa chystam opitat k comu patri tato vec na mojom motore
http://www.fordfans.cz/galerie/thumbnails.php?album=273

je to v zadu na bloku.Ked som sa pital v servise kam chodim tak len pokrcili ramenami. vyzrera to ako keby na rom bola neaka hadica napojena. Je to tak odkedy som auto kupil.Motor ide tak hadam to nic dolezite nieje ale neda mi to pokoj.
Je to 1,6 8V benzin rok nieco medzi 83 az 86 ale to nikdo nevie lebo to co mam v papieroch je len na paradu napisane :-D

budem vdacny za kazdy napad :D

Autor:  futura [ 11 úno 2009 13:49 ]
Předmět příspěvku: 

Takovej tvar maji cidla teploty vody a vzduchu, ale tady je to zapojeny vedle podtlaku a uvnitr to nema jak se zda piny na konektor, takze zajimavy. Kazdopadne muze to bejt i domaci tvorivost, patril tam nejaky podtlak nebo neco podobnyho a chteli to zaslepit. Ouha, zavit neni normal, tak se pouzilo to, co tam slo. Taky reseni. Treba bude mit nekdo stejnej motor a bude fundovanejsi, sorry.

Autor:  tukan [ 11 úno 2009 14:33 ]
Předmět příspěvku: 

toho sa obavam ze tam nieco slo a niekto to doma na kolene ucpal a uz bude tazko zistit odkial kam to slo.
Ale napada ma este ze to moze byt motor z novsieho modelu escorta (lebo fakt netusim rok vyroby) a ked ho dali do mojho cabria tak to bolo navyse a ucpali to

Autor:  futura [ 11 úno 2009 14:55 ]
Předmět příspěvku: 

Mozny je vsechno, ale zkus vyfotit celej motor tak, aby bylo videt zpusob pripravy smesi a treba se nekdo chytne.Zase kdyz to jede slusne a nema nadmernou spotrebu, sice by me stvalo, ze nevim, na co ten bazmek je, ale nemuselo by to bejt az tak tragicky.Az bude jasnejsi, co to je za motor, mozna se neco najde i v chytry knize.

Autor:  skaldal [ 11 úno 2009 16:04 ]
Předmět příspěvku: 

Mě to teda přijde jako normální čidlo teploty nasávanýho vzduchu, ne? a není to v bloku, ale v sání, nebo o co jde? :shock:

Autor:  angličák [ 12 úno 2009 03:22 ]
Předmět příspěvku: 

skaldal píše:
Mě to teda přijde jako normální čidlo teploty nasávanýho vzduchu, ne? a není to v bloku, ale v sání, nebo o co jde? :shock:


tak nejak, ale co tadle vec dela na tomto miste, o kterem vubec nevim kde je, to si nedovedu vysvetlit...aha, to je nekde na sani??EEE....

Autor:  tukan [ 12 úno 2009 10:43 ]
Předmět příspěvku: 

skusim cez vikend nafotit podrobnejsie zatim dik vsetkym

Autor:  PumaDedek [ 12 úno 2009 16:29 ]
Předmět příspěvku: 

:wink: Nemá to co dělat s klimoškou?

Autor:  tukan [ 12 úno 2009 16:31 ]
Předmět příspěvku: 

:D klimu v tom roku vyroby este nedavali,ale potesil by som sa ak by sa dala klima na to napojit

Autor:  vendiik [ 12 úno 2009 22:52 ]
Předmět příspěvku: 

Zdá se mi nebo je to zašroubovaný zespoda v sacím paroží? Z fotek fakt není moc poznat.
Osobně taky tipuju čidlo teploty vody pro řídící jednotku (kterou to samozřejmě nemá), jak podle konektoru tak podle umístění.

Autor:  skaldal [ 13 úno 2009 09:22 ]
Předmět příspěvku: 

:shock: Čidlo teploty vody podle umístění v sání???? :shock: To mi hlava nebere. Asi tomu vůbec nerozumím. :roll:

Autor:  Leon [ 13 úno 2009 09:47 ]
Předmět příspěvku: 

dle mého je to čidli , které snímá telotu a bylo původně zapojeno do kabeláže od zapalování --- pouze některé verze carborátorového provedení --- :wink:

Autor:  vendiik [ 14 úno 2009 10:06 ]
Předmět příspěvku: 

skaldal píše:
:shock: Čidlo teploty vody podle umístění v sání???? :shock: To mi hlava nebere. Asi tomu vůbec nerozumím. :roll:


Můj jednoboďák má vyhřívané těleso se skrtící klapkou normálně chladící vodou. Ono totiž jak se palivo vstřikuje ještě před klapkou tak při průchodu kolem klapky dojde k velkému ochlazení směsi (za klapkou je pod tlak a dojde k expanzi). Některé motory s karburátorem také mají škrtící klapku vyhřívanou, ale jak tenhle nevím jenom jsem tipoval.

Autor:  Leon [ 14 úno 2009 20:41 ]
Předmět příspěvku: 

zde je osobní dokumentace - použití bylo na motor r.v. 87-90 CVH 1.4 car bez katu - zřéjmě to máš nějaké naklonované i když to také někdy není na škodu :)
Obrázek Obrázek

Autor:  tukan [ 15 úno 2009 12:48 ]
Předmět příspěvku: 

waw tak asi zahada vyriesena ,lebo jeden stych konektorov co su na tej fotke vyzera ozaj ako keby bol napajany tam kde ja nic nemam na svojom motore. Teraz mam ale kopec otazok okolo toto: Co to vlastne je? Ako to funguje? Mam to riesit ked to ja na svojom nemam? Pomohlo by to neako chodu mojho escorta?

Ked tak rozmyslam nadtym co pisali chlani v predoslich prispevkoch a malo by to nieco spolocne s karbutarom a vstrekovanim a palivom ,tak by to mohlo scasti vyriesit trosku problematicke startovanie a zohrievanie motora za studena hlavne teraz v zime (vsetky bezne neduhy ktore to sposobuju uz som riesil a v celku uspesne ale to stratovanie este ma musky).

Nemam ani nikoho teraz poblizku koho by som poznal s podobnym escortom aby som sa aspon pozrel na zivo na to tak musim len Vas popitat o blizsie vysvetlenie ak sa bude dat.

Diiiik este raz chalani :D

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/