fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Ake teploty mate na teplomeri v tejto zime ??? http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=18&t=21902 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | RomanS [ 18 úno 2009 07:53 ] |
Předmět příspěvku: | Ake teploty mate na teplomeri v tejto zime ??? |
Chcel by som sa informovat ake mate teploty na ukazovateli v tomto zimnom obdobi. Rano ked nastartujem som samozrejme na "0 " a po cca 10÷15 minutach jazdy sa mi rucicka ustali na zaciatku pismena "M". Cez vikend som trosku pojazdil s autom cca 250km a teplota v kopcovitom terene stupla medzi "M-A" a pri jazde smerom dole z kopca opat na zaciatok "M". Neviem ci je to OK co bude s teplotou v lete pri +30. Za Vase odpovede vopred diky. |
Autor: | Wizzy [ 18 úno 2009 08:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
Buď v klidu... |
Autor: | Perňa [ 18 úno 2009 08:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak takovou odpověď jsem zrovna od Tebe nečekal!!! Já mysle že tu vyjmenuješ své obvyklé....čidlo,termostat.... |
Autor: | Wizzy [ 18 úno 2009 08:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
A proooč, dyť mu to fachčí tak jak má, ne? |
Autor: | FiKo [ 18 úno 2009 17:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
Wizzy píše: Buď v klidu...
|
Autor: | FordEsc [ 21 úno 2009 17:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zajimavy. Dokud jezdim, tak se pohybuju ve spdnim bilym ctverecku, maximalne u pismene N. Ale kdyz stojim 5 min na miste, tak to pomalu leze az sem N-O-R-M-A-L |
Autor: | Wizzy [ 21 úno 2009 17:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
FordESC: Nejspíš v háji termostat. Pokud lze věřit budíku. Při jaké poloze ručičky se ti roztočí ventilátor na chladiči? |
Autor: | FordEsc [ 22 úno 2009 23:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
Wizzy píše: FordESC: Nejspíš v háji termostat. Pokud lze věřit budíku. Při jaké poloze ručičky se ti roztočí ventilátor na chladiči?
To netusim, jak to mam zjistit? Nikdy jsem nestal tak dlouho na miste az se zapne ventilator. Proste dokud jezdim, tak je rucicka ve spodnich pozicich, kdyz stojim na miste jde nahoru, umerne dobe stani. Je to vadny termostat? |
Autor: | spooon [ 22 úno 2009 23:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
to mě dělá taky, a až skoro u červenýho sepne ventilátor a zchladí to na polovinu a tak stále dokola. je to tím, že neproudí vzduch chladičem a nechladí se to samo |
Autor: | Vavris [ 22 úno 2009 23:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Teď to je sice neaktuální, ale v létě mi sahara po sepnutí nedokázala teplotu snížit. Resp. většinou jsem se co nejrychleji vymotal z kolon a schladil to až rychlou jízdou. Jak dlouho to tak trvá, než teplota začne padat? Možná jsem zbytečně vyplašený, ale když to bylo po 5-7 minutách stále těsně pod červeným čtverečkem, tak mi to na klidu moc nepřidalo... |
Autor: | spooon [ 22 úno 2009 23:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
mě to zchladí tak během minutky (v létě tak max 2 minuty, teď v zimě klidně i za 40 sekund) |
Autor: | Vavris [ 22 úno 2009 23:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
Fajn, takže teď logicky otázka - co je blbě ? Sahara se točí pěkně, chladící kapalina byla v létě skoro nová... |
Autor: | spooon [ 22 úno 2009 23:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
jestli ti to za jízdy chladí normálně, tak to asi nebude termostatem nebo vodní pumpou... čidlem pro budík nejspíš taky ne...tak to vážně nevím |
Autor: | -petr- [ 22 úno 2009 23:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
FordEsc píše: Wizzy píše: FordESC: Nejspíš v háji termostat. Pokud lze věřit budíku. Při jaké poloze ručičky se ti roztočí ventilátor na chladiči? To netusim, jak to mam zjistit? Nikdy jsem nestal tak dlouho na miste az se zapne ventilator. Proste dokud jezdim, tak je rucicka ve spodnich pozicich, kdyz stojim na miste jde nahoru, umerne dobe stani. Je to vadny termostat? Normálně nech zahřátý motor běžet na volnoběh a sleduj, kde bude ručička teploměru, když se roztočí ventilátor na chladiči. Pokud to bude v těsné blízkosti hranice červeného pole, funguje ukazatel teploty správně a termostat je vadný (častější jev), pokud to bude výrazně před červeným polem, klame čidlo pro teplotu chladící kapaliny. |
Autor: | -petr- [ 22 úno 2009 23:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vavris píše: Fajn, takže teď logicky otázka - co je blbě ? Sahara se točí pěkně, chladící kapalina byla v létě skoro nová...
To je divné, jsi si jistý, že se skutečně točí? Mně taky chladí celkem bleskurychle. |
Autor: | Fisico [ 23 úno 2009 00:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vavris píše: Fajn, takže teď logicky otázka - co je blbě ? Sahara se točí pěkně, chladící kapalina byla v létě skoro nová...
U RS mi taky raflicka spadne do minuty. Za normalni jizdy vystoupa tesne pred polovinu, jizda ve meste, popojizdeni - raflicka tak ve 3/4, sepne sahara a teplota pada do minuty na polovinu. Neco bude spatne.. Zacal bych termostatem, mozna zustava zavreny prilis dlouho. |
Autor: | -petr- [ 23 úno 2009 07:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
Fisico: Kdyby měl zavřený termostat příliš dlouho, tak to přece neuchladí ani jízdou, spíše naopak, teplota by letěla nahoru? |
Autor: | Perňa [ 23 úno 2009 08:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
A co kdyby byl ten termostat...jen tak okrajově tzv. zalepený.....až ho vyvaří tak povolí..... |
Autor: | Wizzy [ 23 úno 2009 09:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak by povolil, ale zase by to ventilátor měl rychle ochladit. Já sázím na saharu, může hučet a vrčet, ale houby točit, chtělo by to porovnat s jiným autem a aspoň zkusit promazat ložiska. |
Autor: | Vavris [ 23 úno 2009 12:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
Uvidíme na jaře |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |