fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Problém s turbem
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=18&t=21925
Stránka 1 z 1

Autor:  Lauer [ 19 úno 2009 18:39 ]
Předmět příspěvku:  Problém s turbem

Zdravím. Jak už někteří vědí koupil sem si rst. Motor přede jak kocur,ale to to turbo nic. Natlačí max.0.2 víc nic. Bývalý majitel říkal že turbo je v pořádku (předpokládám že odskoušeno)vyměněné palivové čerpadlo. Tlaky super(cca 10.2) dal sem nový vzduchový filtr. Dodělal sem nasávani jelikož tam nebylo sálo to vzduch od motorů. Majitel byl ve fordu na počítači a že mu pravili že svíčky.Tak nevím. Napadá vás něco. Díky za rady

Autor:  Lauer [ 19 úno 2009 18:41 ]
Předmět příspěvku:  Turbo

A ještě jedna věc. Když nastartuju turbo ukazuje -0.5 je to v pořádku?

Autor:  Wizzy [ 19 úno 2009 20:07 ]
Předmět příspěvku: 

seš si jistej, že ten měřák měří dobře?
I když je fakt, že na volnoběh se turbo asi ještě neroztočí a pak je v sání podtlak, to je nejspíš normální...

Autor:  Alexa [ 19 úno 2009 23:05 ]
Předmět příspěvku: 

Ten motor prostě saje víc vzduchu než stačí dodat turbo v minimálních otáčkách u starších turbomotorů celkem normální stav tam turba tzv zabrala až nad 2000 otáček.
Máš představu kolik by to mělo tlačít, pro tzv softy je 0,2 atm normální přetlak a pochybuji že tam máš ostrý motor který by potřeboval 1 atm.
předpokládám že tlaky uvádíš v atm vzhledem k tlakům ve válcích.
Jinak tlak za turbem ani tak nesouvisi s turbem jako s přetlakovým ventilem který zajišťuje aby do motoru nešel velký přetlak.

Autor:  Lauer [ 20 úno 2009 07:10 ]
Předmět příspěvku:  Turbo

Normálně by mělo tlačit 0.6. Auto prostě nejede tak jak má.

Autor:  Leon [ 20 úno 2009 07:22 ]
Předmět příspěvku: 

- 0,5 :-) -0,7 na vol. je OK ---- při zatížení dle manualu +0.45 ;-) + 0,55 standartní ----- soft + 0,7 ----- hard + 1,3 pro std. zap. a vsřikování nevhodná záležitost

Autor:  mariS [ 20 úno 2009 08:12 ]
Předmět příspěvku: 

jak pise Leon.. naprostej souhlas a tech 0,7-0,8 by to melo tlacit jak nic.. zkontroluj cely sani jestli nekde nefouka bokem, mas blow off? nemas ho blbe nastavenej? neupousti jeste pred zavrenim skrtici klapky? mas popoff (pojistnej ventil na tlak)? neupousti uz pri tech 0,2? jak mas nastavenej podtlakovej regulator na interni wastegate? ten se da sestelovat aby to tlacilo vic.. sundals saci hadici k turbu a zkousel si vuli na hrideli? neni v sani olej? ze by byl problem s turbem

Autor:  mariS [ 20 úno 2009 08:14 ]
Předmět příspěvku: 

pokud se v tom zacnes vrtat tak muzes zkusit do turba fouknout kompresorem stejne jako by foukali vyfukovy plyny.. poznas jestli se treba nepridira turbo na kluznych loziskach.. melo by se tocit uplne samovolne skoro bez odporu

Autor:  Lauer [ 20 úno 2009 08:29 ]
Předmět příspěvku:  Turbo

No řeknu to takhle. Turbo mám poprvé. Takže moje zkušenosti s turbem. Sání sem prošel. Fučelo pod turbem. Bylo to zasrané od oleje. V sání nahoře byl trochu olej. Zkusím ten ventil. Prosím ještě ještě o radu. Kde ten ventil najdu. A jak ho poštelovat.

Autor:  Lauer [ 20 úno 2009 08:39 ]
Předmět příspěvku:  Turbo

A zkusím ještě to turbo. Ten ventil sem myslel ten regulátor.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/