fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Kontrolka mazání - nesvítí
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=18&t=22093
Stránka 1 z 2

Autor:  mawerick [ 01 bře 2009 22:51 ]
Předmět příspěvku:  Kontrolka mazání - nesvítí

Čau chlapi, zjistil jsem, že mě nesvítí kontrolka mazání (při startování). Sundal jsem přístrojovku - žárovkou to není, je OK. Oleje je dost - (mezi ryskami). V motoru jsem nic nedělal. Nemohlo by to být čidlo tlaku oleje? Kde ho najdu? Může s tím souviset i to, že mě to při startování studeného motoru jakoby párkrát "klepne" na tři válce než přidám trochu plyn? Když je motor teplej tak je vše OK. Díky za rady.

Autor:  rowan [ 02 bře 2009 19:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kontrolka mazání - nesvítí

mawerick píše:
i to, že mě to při startování studeného motoru jakoby párkrát "klepne" na tři válce než přidám trochu plyn? Když je motor teplej tak je vše OK. Díky za rady.

Toto robilo aj mne stačilo kupiť nove kable na sviečki !
Stou kontrolkou ti neporadim :(

Autor:  karloska [ 02 bře 2009 23:19 ]
Předmět příspěvku: 

Přikláním se ke kabelům svíček. Taky sem měl tento problém. Vyměnil sem kabely a vše OK! A pokud se ti nerozsvítí kontrolka při startu tak koukal si se na pojistky??

Autor:  Ford [ 02 bře 2009 23:21 ]
Předmět příspěvku: 

pokud jde o tu kontrolku zkontroluj drát k čidlu jestli neni odpojený nebo přerušený

jinak to čidlo najdeš vzadu na bloku vedle startéru ze shora je dost blbě vidět ale ze spoda je k němu docela dobrý přístup jen musíš pod to lehnout

Autor:  mawerick [ 03 bře 2009 07:33 ]
Předmět příspěvku: 

No svíčky jsem měnil, když to začalo takhle blbnout už dřív. Pak to bylo nějakou dobu OK. A teď zas. Zkusím ty kabely. A na ten kabel kouknu taky a dám vědět.
Díky za rady.

Autor:  mawerick [ 04 bře 2009 08:27 ]
Předmět příspěvku: 

Tak kabely vyměněny a výsledek stejný. Nemůže mít počítač něco načteno špatně? Ale zase to by to asi dělalo pořád a ne jen když je to studený. Tak nevim.

Autor:  mawerick [ 05 bře 2009 10:42 ]
Předmět příspěvku: 

Odpojil jsem baterku, nechal motor vystydnout. Potm baterku připojil, nastartoval a nechal cca 5 minut běžet. Startování v pohodě. Ovšem dnes ráno přijdu do garáže, chci nastartovat a opět stejný problém. Měl jste někdo podobný problém?

Autor:  ROST [ 05 bře 2009 11:53 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud víš, kde je to čidlo oleje, tak se podívej, jestli není zašpiněné od oleje, případně ho očisti...

Autor:  ROST [ 05 bře 2009 11:53 ]
Předmět příspěvku: 

Očisti to čidlo včetně konektoru, který je na něm.

Autor:  mawerick [ 05 bře 2009 13:25 ]
Předmět příspěvku: 

ROST píše:
Očisti to čidlo včetně konektoru, který je na něm.


To je mě jasný. Mám spíš problém s tím startováním :( a pochybuju, že by to na to mělo vliv.

Autor:  JaneCk [ 06 bře 2009 12:29 ]
Předmět příspěvku: 

Nevím, co si mám přestavit pod pojmem "klepne", těžko se takhle radí na dálku. Nemůže být v háji válec? Možná nechat přeměřit tlaky na válcích... Nevím jinak...
Kabely a svíčky, to by škubalo asi i při normální jízdě a netáhlo a tak.

Autor:  mawerick [ 06 bře 2009 13:48 ]
Předmět příspěvku: 

Tak před chvilkou jsem se bavil s človíčkem ze servisu od Caterpilarů :shock: a prý to může být množství vzduchu. Údajně při studeném motoru "to" chce vzduchu víc a pokud mám vadné čidlo na množstvví vzduchu tak ono pak posílá chybné údaje do PP. Proto je startování teplého motoru OK a vyloženě studeného KO. Tak ho zkusím a dám vědět. Jinak díky za rady.

Autor:  Esky-98 [ 08 bře 2009 01:02 ]
Předmět příspěvku: 

U mě bylo špatný to čidlo.

Autor:  Honzík [ 08 bře 2009 09:10 ]
Předmět příspěvku: 

tak zkus odpojit Maf a uvidíš co to bude dělat. Jinak to taky muže dělat elektronika zapalování např. navlhla, tlaky, málo oleje (netěsníci ventily). Doporucil bych diagnostiku a změření tlaků. Jinak to čidlo oleje stojí 130kč vyměň ho za nový a budeš mít pokoj jako já.

Autor:  mawerick [ 08 bře 2009 19:48 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jsem si nechal udělat diagnostiku a vše je v pořádku. Napětí čidel v normě apod. Myslíte, že by se to nepoznalo když byl motor teplý? Dělali to v "Multi-Diag"-u.

Honzíku, kde najdu ten Maf?

Esky-98, kolik tě stálo? Není to tohle:

Obrázek

Díky.

Autor:  Honzík [ 08 bře 2009 19:55 ]
Předmět příspěvku: 

ne to je čidlo teploty nasávaného vzduchu. MAF je uplně první čidlo na hadici za vzduchovím filtrem vede z něj několik drátků čtyři nebo pět. Jinak to vypadá spíš jako krabička než jako čidlo.

http://img136.imageshack.us/img136/5575/p5080024o.jpg

Autor:  Mouse [ 08 bře 2009 19:58 ]
Předmět příspěvku: 

to co je na fotce je čidlo teploty nasávaného vzduchu a MAF je toto
http://www.fordfans.cz/efi/efi.php?p=maf

Autor:  mawerick [ 08 bře 2009 20:10 ]
Předmět příspěvku: 

Jo jo díky. Zkusím odpojit ten MAF. Doufám, že tím nemůžu odkrouhnout ŘJ. Právě mě připadá divný, že diagnostikou na to nepřišli (prý vše OK), a dělat diagnostiku na vyloženě studeným motoru je asi blbost, co?

Autor:  Mouse [ 08 bře 2009 20:30 ]
Předmět příspěvku: 

nene ŘJ tím odpojením MAF neodděláš

Autor:  Honzík [ 08 bře 2009 21:07 ]
Předmět příspěvku: 

dagnostika se provadí tak že se Řj napojí na Pc a načte se jen pamět chybového hlášení kde se uchovávají chybové kódy a podle nich se pak určí závada. Otazka zní zda-li si si od nich nechal vystavit protokol a nebo ti jen řekli že je vše o.k. Jen se tě zeptám když ti to začne blbnout nekolísají ti třeba volnoběžné otáčky????

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/