fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Mazání motoru
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=18&t=22465
Stránka 1 z 2

Autor:  kultanek [ 20 bře 2009 16:58 ]
Předmět příspěvku:  Mazání motoru

Poslední dobou mi problikávala kontrolka mazání motoru. Oleje bylo dostatek-však došlo k tomu že už svítí nepřetžítě. Stav oleje ok,ale zmizela voda chlazení a ukázala se našlehaná směs pod víčkem nálevky oleje. Hlasitý klapot ventylů-nemaže! Prosím o názor-radu-pomůže výměna těsnění pod hlavou?
Mohlo odejít i čerpadlo mazání,nebo je jenom zahnojené tím znečištěným olejem?
Děkuju. :cry:

Autor:  Wizzy [ 20 bře 2009 17:39 ]
Předmět příspěvku: 

No ta voda ti utekla do oleje, ale na to jsi už asi přišel sám.
Na směs olej+voda se moc jezdit nedá, ono to moc nemaže. Otázka je, jak dlouho se na to jezdilo, jaké velké škody to stihlo napáchat.

Může to být těsněním, v tom lepším případě, může být taky prasklá hlava, nebo blok, ale to se nestává tak často.

Každopádně bude muset hlava dolů a podle toho, co se uvidí pod ní, tak bude další postup.

Autor:  Kodl54 [ 20 bře 2009 19:10 ]
Předmět příspěvku: 

jj na jedny felici jsme resili totoz bylo to tesnenim pak za dva tydny prijel ze zas voda v oleji tak cumime tesneni dobry co to je pak az mrozovka v makovivi u ventylu poprvi s emenili jen sali a tesneni a po druhy uz byla velka GO motoru akorad klika blok zustali original jinak vse nove.. ale to bylo tim ze stim jezdil dlouho.. takze u tebe to muze byt tesneni.. jiank ta sracka olej s fridexem je jak karamel kdyz to vypoustis ale nejlepsi je to jeste proplachnou ten motor naftou nebo nejakym hodne lacinym olem nez to budes rozebirat ale jen chvilku enchat bezat abys to neodelal ten motor napr cca 30sekund na volnobeh nebo 1min proste chcilicku nafta je nejlepsi an to u skodovackych motoru..

Autor:  Krtek-NA [ 20 bře 2009 20:57 ]
Předmět příspěvku: 

ono ani nejde o směs voda olej... Jde o to že to nemazalo. Motor vyhď a kuop jinej, bude možná jen přidřenej, ale stejně ho možná bude baštit.
Suma sumárum - těsnění, čerpadlo... bude dražší než motor od Skaldy. :wink:

Autor:  Mišan26 [ 21 bře 2009 01:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: Mazání motoru

kultanek píše:
Poslední dobou mi problikávala kontrolka mazání motoru. Oleje bylo dostatek-však došlo k tomu že už svítí nepřetžítě. Stav oleje ok,ale zmizela voda chlazení a ukázala se našlehaná směs pod víčkem nálevky oleje. Hlasitý klapot ventylů-nemaže! Prosím o názor-radu-pomůže výměna těsnění pod hlavou?
Mohlo odejít i čerpadlo mazání,nebo je jenom zahnojené tím znečištěným olejem?
Děkuju. :cry:


Jak to vypadalo to naslehany pod vickem??? dekuju

Autor:  kultanek [ 21 bře 2009 08:33 ]
Předmět příspěvku: 

No koukám-nic levného mne nečeká. Pod víčkem byla taková našlehaná bílá srajda,zdrcla.
Měl jsem to už na favoritu,ale poznal jsem to až mi ubyla voda. Ale průtok oleje(srajdy)-podle konttrolky,byl ok.

Autor:  Wizzy [ 21 bře 2009 08:50 ]
Předmět příspěvku: 

Ona tahle směs má jinou viskozitu, tak ji čerpadlo nemusí být schopné dodat tolik, aby vyvinula potřebný tlak i při dostatečném množství. Takže proto ti svítila kontrolka mazání.

Autor:  zdenal8 [ 21 bře 2009 14:21 ]
Předmět příspěvku: 

Též se přiklánim k řešení co radí Krtek-NA. Taky sem měl u prvního auta stejnej problém a taky sem to řešil výměnou motoru. Je to asi nejjednodušší.

Autor:  Eskym05 [ 21 bře 2009 15:10 ]
Předmět příspěvku: 

No nejdriv bych asi schodil palici dolu, to nic nestoji a potom podle toho jak to bude vypadat dal bych se rozhodoval co s tim, jestli opravit, nebo jestli dat novej motor...ale vhledem k cene motoru a novych ND bych to take videl na ten motor.

Autor:  Krtek-NA [ 21 bře 2009 21:10 ]
Předmět příspěvku: 

samozřejmě může to schodit, ale dráž to smontuje, než koupí motor. A navíc díly může opět prodat, pokud nebude prdlá hlava tak to je perfekt adept na prodej. :wink:

Autor:  Micko [ 11 čer 2009 16:46 ]
Předmět příspěvku: 

Trochu z jiného soudku, ale název tématu sedí :o) Po nastartování studeného motoru mi kontrolka mazání svítí ještě tak 4s. Čili mu poměrně dlouho trvá než to natlakuje...mám to řešit a jak? nebo je to ok?

Autor:  Honza [ 11 čer 2009 17:30 ]
Předmět příspěvku: 

Jen tak pro zajímavost, teď finišuju zapečený motor mladého. Výsledná cena bez rozvodů 12 tisíc v náhradách - kompletní repas od zdola až nahoru, motor 1,8 / 130PS po cca 50km jízdy bez vody.

Autor:  moto [ 11 čer 2009 20:04 ]
Předmět příspěvku: 

Micko píše:
Trochu z jiného soudku, ale název tématu sedí :o) Po nastartování studeného motoru mi kontrolka mazání svítí ještě tak 4s. Čili mu poměrně dlouho trvá než to natlakuje...mám to řešit a jak? nebo je to ok?


Skús iný snímač tlaku, alebo rovno odmeraj mazací tlak priamo na hlave.

Autor:  Micko [ 12 čer 2009 22:14 ]
Předmět příspěvku: 

Nojo, ani jedno ani druhý jen tak neudělám :) ale když je teplejší tak zhasne hned...takže buď přes noc steče všechen zpět do vany a čerpadlo ho dlouho tahá a nebo nevim :D

Autor:  Walker [ 13 čer 2009 09:14 ]
Předmět příspěvku: 

udělal bych to co Moto...ale v opačným pořadí....nejdřív změřil tlak a pak případně měnil snímač...mě nepřijde úplně normální strouhat motor 4 vteřiny nasucho...

Autor:  Micko [ 27 črc 2009 02:50 ]
Předmět příspěvku: 

tak chorvatsko jsem s tím přežil...před odjezdem jsem ještě vyměnil oil+filtr a musím říct že zhasníá potvora dřív...ale stejně..někdy zhasne hned (když je teplej) někdy zhasne po 1s a někdy po 3s..víc jsem nenapočítal...nyní sháním měřák abych juknul jakej tam je tlak...ale pohledem pod víko to maže až moc i na volnoběh (cáká ven)...ale bez toho tlaku mi každá rada drahá....jestli tam je někde zpětnej ventil tak to bude tím...jenže v Ezholdovi nic takovýho nepíšou a nic jinýho nemám...tak nevim kde hledat (jo vlastně jsem někde četl, že je součástí čehosi a že se to musí u 1.6D vyměnit celý..ale už nevim co a kde...)

Autor:  Scray [ 02 srp 2009 12:22 ]
Předmět příspěvku: 

taky potřebuju rychlou radu než mi klekne motor :) jede celkem klidně,při nastartování kontrolka mazání zhasne,oleju mám dostatek,ale prostě když na to šlápnu a jedu ve vysokých otáčkách,zejména při předjíždění,tak mi někdy začne strašně bouchat motor a uplně to ztratí výkon,jako by to jelo na 1 válec nebo na 2,ale prostě uplně to mlátí,zvuk tak na 500m...na volnoběh to nejde poznat,ale když trochu přidám tak je to děs,jak kdyby někdo mlátil kladivem do železa.zkoušel sem i zastavit a profouknout kable na svíčky,ale nic,jel sem dál a za chvíli to jelo normálně...(mám i trochu rozladěný karburátor jestli to s tím souvisí)poraďte

Autor:  moto [ 02 srp 2009 17:30 ]
Předmět příspěvku: 

Obávam sa, že máš nejaký sajrajt na sacom koši olejového čerpadla. Následkom môže byť slabý prietok vo vysokých otáčkach a takmer žiadne mazanie ojničných ložísk.

Autor:  Scray [ 02 srp 2009 23:30 ]
Předmět příspěvku: 

moto píše:
Obávam sa, že máš nejaký sajrajt na sacom koši olejového čerpadla. Následkom môže byť slabý prietok vo vysokých otáčkach a takmer žiadne mazanie ojničných ložísk.


jo to je možné,v zatáčce mi dneska probliklo mazání...dá se s tím něco dělat?už mě to štve,začíná to dělat čímdál častěj,hlavně když je vedro a motor se zahřeje hodně

Autor:  Micko [ 03 srp 2009 00:25 ]
Předmět příspěvku: 

zab mě, ale máš tam olej? :D

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/