fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Dat do kupy ci prodat
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=18&t=22578
Stránka 1 z 2

Autor:  Mišan26 [ 25 bře 2009 19:54 ]
Předmět příspěvku:  Dat do kupy ci prodat

Ahoj mám takovou otázku dostal jsem od známého Forda Escorta VII 1.4 v plné výbavě krom kožených sedaček. Auto je bez technické už pár měsíců motor přeskočil o jeden zub rozvod jinak kastle vyrezlá. A teď se chci zeptat zda má cenu auto odstrojit a prodat na díly nebo, ho mám odstrojit a dávat ho do kupy radši a budu mít zábavu nebo to nemá smysl prodávat. A Dál než t dám do kupy aby to prolezlo technickou aby se nezměnily nějaký věci jaký je váš názor. Na autě by se musela udělat GO Motoru ( asi by přišel jiný výkonnější ) vyvařit kastli. Jinak jízdní vlastnosti dobry  Dík za názor.

Autor:  kenny [ 25 bře 2009 22:23 ]
Předmět příspěvku: 

podle mě se to dávat dohromady nevyplatí, vyvařit kastli + go motoru a hlavně u 1,4řky. To už za ty peníze seženeš nějakého lepšího, vim o čem mluvim, přesně to jsem dělal před dvouma rokama a teť toho lituju, jelikož jsem nacpal tak nehorázný prachy do auta, který má teď hodnotu cca 7tis.

Autor:  Mišan26 [ 25 bře 2009 22:41 ]
Předmět příspěvku: 

kenny píše:
podle mě se to dávat dohromady nevyplatí, vyvařit kastli + go motoru a hlavně u 1,4řky. To už za ty peníze seženeš nějakého lepšího, vim o čem mluvim, přesně to jsem dělal před dvouma rokama a teť toho lituju, jelikož jsem nacpal tak nehorázný prachy do auta, který má teď hodnotu cca 7tis.
Aha no ja bych si stim praci dal mam 3 fordy stejny v nepojizdnem stavu tak bych prave poskladal 1. jako vrazet do toho penize ve velkym semi nehce. Ale rikal jsem si dat do kupy celeho forda a rovnou ho upravit a tak

Autor:  zdenal8 [ 25 bře 2009 23:02 ]
Předmět příspěvku: 

No pokud máš z čeho to poskládat a aspoň jednu kastli ve slušnym stavu, případně i lepší motor, než 1,4 a čas a chuť do toho jít, tak to je něco jinýho. Ale podle toho, jak si to popsal v prvnim příspěvku bych do toho nešel.

Autor:  Mišan26 [ 25 bře 2009 23:34 ]
Předmět příspěvku: 

zdenal8 píše:
No pokud máš z čeho to poskládat a aspoň jednu kastli ve slušnym stavu, případně i lepší motor, než 1,4 a čas a chuť do toho jít, tak to je něco jinýho. Ale podle toho, jak si to popsal v prvnim příspěvku bych do toho nešel.
no poskladat z ceho bych to mel naradi a materialu je hodne . nevim motor sem chtel zachovat a jaky by byl motor do toho vhodny popr slo byto prestavet na 4x4 podvozek rovnou??

Autor:  angličák [ 26 bře 2009 14:52 ]
Předmět příspěvku: 

Vis vubec neco o 4x4?

Autor:  petansvatos [ 26 bře 2009 16:52 ]
Předmět příspěvku: 

angličák píše:
Vis vubec neco o 4x4?


že na to vůbec reaguješ???.... :lol: :lol: :lol:

Autor:  Bumerank [ 26 bře 2009 17:27 ]
Předmět příspěvku: 

určitě ho jen chce předem ušetřit kupy startostí... ;)

Autor:  skaldal [ 26 bře 2009 19:24 ]
Předmět příspěvku: 

4x4 je skvělej nápad, ještě tu 1.4ku oturbit a bude to super žihadlo za pár korun :-D

Autor:  Mišan26 [ 26 bře 2009 20:08 ]
Předmět příspěvku: 

angličák píše:
Vis vubec neco o 4x4?


JJ vim dost stavely sme Lada nivu na 4x4 a cely seto prestavovala hlavne zadni naprave se delal samosvosrny diferencial tak o tom vim popr kdyz si nebudu vedet rady mam znamyho.

Autor:  BATMAN [ 26 bře 2009 23:43 ]
Předmět příspěvku: 

Zkus pockat jestli Paroubek protlaci srotovne, pak to dotlac na vrakac a hura pro nove.
Tohle fakt nema cenu.....

Autor:  angličák [ 26 bře 2009 23:57 ]
Předmět příspěvku: 

Mišan26 píše:
angličák píše:
Vis vubec neco o 4x4?


JJ vim dost stavely sme Lada nivu na 4x4 a cely seto prestavovala hlavne zadni naprave se delal samosvosrny diferencial tak o tom vim popr kdyz si nebudu vedet rady mam znamyho.


Hele a proc se ptas, kdyz tomu skvele rozumis? A proc mam pocit ze niva byla jen 4x4?

Tak kup nivu, nacpi do to esca a je to....jinak fakt nevim, jak chces na zeteca dostat 4x4 hardware, vyjma sehnani 4x4 origo ford komponentu?

Povidej....prehanej..rad se necham poucit...a to myslim naprosto smrtelne vazne....rozhodne nejsem samoliby, jen cirou nahodou vim ruzne veci o ruznych autech, ktere se daji prohlasit obcas coby smerodatne...

Jo a hele, jak se dela samosvor? Vyjma svareni kol v difcu?

A pak ze Karel drogy nebere... :-D

Autor:  Mišan26 [ 27 bře 2009 00:52 ]
Předmět příspěvku: 

angličák píše:
Mišan26 píše:
angličák píše:
Vis vubec neco o 4x4?


JJ vim dost stavely sme Lada nivu na 4x4 a cely seto prestavovala hlavne zadni naprave se delal samosvosrny diferencial tak o tom vim popr kdyz si nebudu vedet rady mam znamyho.


Hele a proc se ptas, kdyz tomu skvele rozumis? A proc mam pocit ze niva byla jen 4x4?

Tak kup nivu, nacpi do to esca a je to....jinak fakt nevim, jak chces na zeteca dostat 4x4 hardware, vyjma sehnani 4x4 origo ford komponentu?

Povidej....prehanej..rad se necham poucit...a to myslim naprosto smrtelne vazne....rozhodne nejsem samoliby, jen cirou nahodou vim ruzne veci o ruznych autech, ktere se daji prohlasit obcas coby smerodatne...

Jo a hele, jak se dela samosvor? Vyjma svareni kol v difcu?

A pak ze Karel drogy nebere... :-D
Niva se delala 4x4 a take jen nahon na predek. Samosvorny diferencial urcite vis jak funguje Lada niva ma uzaverku s redukci to vse manualni ale kdyz chces aby seti uzaviral zadni diferencial sam tak seto da prestavet. Viz http://forum.ladaklub.com/index.php tam najdes vse o prestaveni cele nivy atd. A duvod ze se ptam: "chytry se pta a blby se nezepta" tak proc se nezeptat vzdycky lepsi vic nazoru nez jen jeden. Dal Lada Niva se dela zasadne jen v benzinu pokud chces v Dieslu coz sme stavely tak se tam dava vetsinou motor z peugeota 205 ci 305 mozna i dalsi, ale to nevim. Ja netvrdil neco o tom ze bych to chtel stavet na motoru Zetec..... Kdyz tak z ´Ford Sierra RS Cosworth 4x4 bych to vzal. Zalozil jsem toto tema abych se zeptal ne aby se tady hromadily negativni odpovedi.

Autor:  angličák [ 27 bře 2009 01:07 ]
Předmět příspěvku: 

Hele a vis ze sierra ma motor podel a Esco pricne...a ze ma Sierra uplne vsechno jinak...ne ze bych ti chtel podrazet tve snahy, ale chcu fakt videt, jak to do toho Esca cpes? Ty mas tolik penez na prestavbu?

Jinak dik za to upresneni s nivou, o predohrabu sem nevedel...

A sorru za negativni reakci...ale pokud chces slyset jen jak je vsechno cos vymyslel skvele, tak to napis dopredu a ja nebudu reagovat...

Jen jsem tak trochu, diky tomu cim se zivim, realista ohledne techto druhu napadu...uz fakt vidim jak sezenes sierru v kose (cca minimalne 100 litru za auto v detu) vyrezes cely podvozek vcetne podlah, to stejny provedes s tim Escem a cpes to tam...pominu to ze ta sirka bude rozhodne shnila na mary, takze vyvar za dalsi love...pak si das repasi motoru, ktwerej bude rozhodne pred smrti....repas podvozku...a to sme nekde u pul mega....a neoponuj ze si to udelas sam....vsechno proste stoji prachy....

Ale pokracuj dal v tom co pises...jsem zvedav, esli z toho vznikne aspon normalne funkci standard auto....

V kontextu tveho dotazu, esli ma ze 3 escortu smysl skladat jednoho, je to fakt dost usmevne...

Chces realne reakce? Tak se ptej na realne veci... :wink:

Autor:  Mišan26 [ 27 bře 2009 01:13 ]
Předmět příspěvku: 

angličák píše:
Hele a vis ze sierra ma motor podel a Esco pricne...a ze ma Sierra uplne vsechno jinak...ne ze bych ti chtel podrazet tve snahy, ale chcu fakt videt, jak to do toho Esca cpes? Ty mas tolik penez na prestavbu?

Jinak dik za to upresneni s nivou, o predohrabu sem nevedel...

A sorru za negativni reakci...ale pokud chces slyset jen jak je vsechno cos vymyslel skvele, tak to napis dopredu a ja nebudu reagovat...

Jen jsem tak trochu, diky tomu cim se zivim, realista ohledne techto druhu napadu...uz fakt vidim jak sezenes sierru v kose (cca minimalne 100 litru za auto v detu) vyrezes cely podvozek vcetne podlah, to stejny provedes s tim Escem a cpes to tam...pominu to ze ta sirka bude rozhodne shnila na mary, takze vyvar za dalsi love...pak si das repasi motoru, ktwerej bude rozhodne pred smrti....repas podvozku...a to sme nekde u pul mega....a neoponuj ze si to udelas sam....vsechno proste stoji prachy....

Ale pokracuj dal v tom co pises...jsem zvedav, esli z toho vznikne aspon normalne funkci standard auto....

V kontextu tveho dotazu, esli ma ze 3 escortu smysl skladat jednoho, je to fakt dost usmevne...
Ok nic nemyslim zle, sle sem rad ze si mi rekl o tom motoru necham si rad poradit. Necham vse projit hlavou a kdyztak to necham sesrotovat. Nevim prislo mi to jako dobry napad, dat esco VII do kupy byl jsem snim spokojeny a rad bych u nej zustal tak nevim no :( ale jinak moc dik za objasneni toho Coswortha 4x4. :)

Autor:  angličák [ 27 bře 2009 01:18 ]
Předmět příspěvku: 

Mišan26 píše:
jako vrazet do toho penize ve velkym semi nehce. Ale rikal jsem si dat do kupy celeho forda a rovnou ho upravit a tak


Heh....fakt neeee.....

Autor:  Mišan26 [ 27 bře 2009 01:20 ]
Předmět příspěvku: 

angličák píše:
Mišan26 píše:
jako vrazet do toho penize ve velkym semi nehce. Ale rikal jsem si dat do kupy celeho forda a rovnou ho upravit a tak


Heh....fakt neeee.....
tak mi porad vyplati se vubec kupovat esco VII nebo si rovnou muzu koupit nejaky jiny auto??? aby to neschnilo za par roku jako tenhle muj Esco VII

Autor:  angličák [ 27 bře 2009 01:23 ]
Předmět příspěvku: 

....pokud chces neco realneho, tak si z tech tri aut vyber nejmene shnilou kastli...nacpi tam to nejlepsi co z tech vraku vykutas....pokud nutne musis ztracet cas ozivovanim, v dnesni dobe, bezcenneho auta(bavi li te vrtani v autech tak budiz)...a jezdi, dokud ti nepropadne sedacka podlahou, nebo neupadne zadni naprava ci okno...pak to cely zahod a kup si nejake auto, ktery bude mit kone v serii....a jezdi dal...cokoliv jineho je pro bezneho cloveka nerealne...a nebo to zkus udelat jak chces, ale prorokuju ti, ze to do konce rozhodne nedotahnes...to nejde moc ani mi a to mam fakt podminky na tydle blbosti...ale furt v tom nejak haprujou love...

Rozmery tuningu cos tu nastinil jsou fakt bohuzel jinde...a v podstate neznam moc lidi, co by v CR tvorili tydle veci...

Autor:  Mišan26 [ 27 bře 2009 01:27 ]
Předmět příspěvku: 

angličák píše:
....pokud chces neco realneho, tak si z tech tri aut vyber nejmene shnilou kastli...nacpi tam to nejlepsi co z tech vraku vykutas....pokud nutne musis ztracet cas ozivovanim, v dnesni dobe, bezcenneho auta(bavi li te vrtani v autech tak budiz)...a jezdi, dokud ti nepropadne sedacka podlahou, nebo neupadne zadni naprava ci okno...pak to cely zahod a kup si nejake auto, ktery bude mit kone v serii....a jezdi dal...cokoliv jineho je pro bezneho cloveka nerealne...a nebo to zkus udelat jak chces, ale prorokuju ti, ze to do konce rozhodne nedotahnes...to nejde moc ani mi a to mam fakt podminky na tydle blbosti...ale furt v tom nejak haprujou love...

Rozmery tuningu cos tu nastinil jsou fakt bohuzel jinde...a v podstate neznam moc lidi, co by v CR tvorili tydle veci...
Ok tak moc dik za tvoji snahu mi to nejak vysvetlit vidim to tak ze radsi kupim si tu mazdu 626 v 2.0 a budu jezdit nebo nejakyho combika esco ale moc dik za tvuj cas :)

Autor:  angličák [ 27 bře 2009 01:29 ]
Předmět příspěvku: 

Shnijou vsechny, respektive vsechny uz davno zapocaly nevratny proces rozpadu....podivej se do tematu Karoserie, tam je odkaz na Mk.VII Rs co "renovuju" a pak pochopis, ze Koroze a Escort je stejne slovo, ac to tak na prvni pohled nevypada...

To uz je jen o tom, zda-li Esco fakt chces, nebo nechces...to uz je jen o osobnich prioritach ktery nejdou vysvetlit.....v podstate je to auto na hovno a existuje mnoho o dost lepe vyrobenych aut....

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/