fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

brzdový kotouč jištění
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=18&t=22765
Stránka 1 z 2

Autor:  koupi [ 04 dub 2009 20:16 ]
Předmět příspěvku:  brzdový kotouč jištění

Kotouče se zajištují šroubem je na to otvor ale já jsem sundal kolo a šroub tam neni.
Zato je na jednom šroubu na které se šroubují matky na kola pro upřesnění,jakoby podložka se spětnýma pacičkama.Nevim jak se jmenuje je to na zajištění tam jde ale zpátky ne.
A ted nevim proč to tam je měl by tam být šroub né.
Díky

Autor:  dragon [ 04 dub 2009 21:01 ]
Předmět příspěvku: 

Na nových kotoučích už díry nemám.kotouč ti drží utažený kolo

Autor:  Ford [ 05 dub 2009 08:46 ]
Předmět příspěvku: 

pokud dáváš na auto litáky tak ty podložky sundej jinak ti budou kopat

Autor:  koupi [ 05 dub 2009 19:21 ]
Předmět příspěvku: 

hned to sundám co budu měnit kotouče už mám objednaný ty šrouby na zajištění.
Měl jsem vybraný ATE Power disk ale v obchodě mi je nedoporučovaly že objednaly 5 ks a všech 5 se vrátilo na reklamaci zkřivené.
Vzít prej jen obyčejné ATE

Autor:  zdenal8 [ 05 dub 2009 19:38 ]
Předmět příspěvku: 

Ford píše:
pokud dáváš na auto litáky tak ty podložky sundej jinak ti budou kopat


To co on myslí tam liťáku vůbec nevadí a nic nekope. Je to tam od výroby. Podle mě je to jenom nějaká technologická pojistka, aby jim tam při montáži než tam dá brzdovej třmen neplandal ten kotouč. Liťáků, to opravdu nevadí.

koupi: Normálně tu pojistku sundej, nasaď nový kotouče a neřeš to. Kotouč se ti přitáhne když dotáhneš kolo. Jinak kotouče sem dával Brembo.

Pokud jde o ten šroub co tu byl zmíněn, tak co vim, tak to třeba má Peugeot. U escorta sem to neviděl. Tam je to opravdu zajištěný jenom přitaženim kola a unášený přes šrouby.

Autor:  koupi [ 05 dub 2009 19:48 ]
Předmět příspěvku: 

na kolik vyšly a co to byl za typ

Autor:  zdenal8 [ 05 dub 2009 19:51 ]
Předmět příspěvku: 

Brembo easy check. Kupoval sem je asi 1,5 roku zpět a vyšly oba na 1800 v elitu. Teď sou koukám o něco málo dražší, ale byl sem s nima spokojenej.

Autor:  koupi [ 05 dub 2009 20:00 ]
Předmět příspěvku: 

a desky jaký jsi snima zkombynoval

Autor:  zdenal8 [ 05 dub 2009 20:40 ]
Předmět příspěvku: 

Dal sem Ferodo. Ten základ, co dělaji.

Autor:  spooon [ 05 dub 2009 20:48 ]
Předmět příspěvku: 

a nemaj se náhodou desky a kotouče nekombinovat? tj. od stejnýho výrobce desky i kotouče

Autor:  koupi [ 05 dub 2009 20:55 ]
Předmět příspěvku: 

taky jsem to slyšel že můžou být tvrdší nebo opak a sjedou se

Autor:  Wizzy [ 05 dub 2009 21:39 ]
Předmět příspěvku: 

Jediné, co je potřeba dodržet, tak s novým kotoučem dát nové desky. Jinak se to - s rozumem - dá kombinovat dle vlastního uvážení.

Autor:  zdenal8 [ 05 dub 2009 21:59 ]
Předmět příspěvku: 

Asi tak. Když by se to nemělo kombinovat, kdo z vás používá třeba desky přímo od Forda. Pochybuju, že když si koupíš ojetý auto, tak zjistíš, co tam je za kotouče, aby si k tomu pak koupil desky od stejnýho výrobce. Jako máme auta na běžný ježdění. Né žádný superzávoďáky, u kterejch na tomhle možná záleží.
Pokud jde o to sjíždění, tak ano. Brzdový destičky se opravdu sjedou. A pak se vymění za nový, který se zase sjedou. Tak už to u brzdovejch destiček bývá. Je to spotřební materiál.

Autor:  spooon [ 06 dub 2009 13:01 ]
Předmět příspěvku: 

já myslím, že spíš myslel, že se sjedou kotouče, když dá tvrdý desky (tak sem to taky myslel).

A při výměně kotoučů není problém dát stejnou značku obojího, že? A je pak jistota :wink:

Autor:  milos.l [ 06 dub 2009 20:26 ]
Předmět příspěvku: 

jen jsem to proběhl - dva komentáře:

ty divný podložky co hlavně na novějších fordech držej kotouče - origo ford liťákům s dvoudílnejma matkama a většíma dírama nevaděj, když dáváš neorigo kola s malejma dírama musej se vyndat!!! osobní dost drahá zkušenost

a kombinace desek a kotoučů? i zdánlivě nesmyslná kombinace značek může fungovat líp než oboje od jedné značky, osobně jezdím ferodo/ferodo a nebo vše od fordu a radši se neptám co to vlastně je

Autor:  skaldal [ 07 dub 2009 10:25 ]
Předmět příspěvku: 

Tak tak, jenom nedávat destičky Ferodo Premier k nějakým měkým nebo no name kotoučům. Ty destičky jsou tvrdší než Target a měkké kotouče to zkurví.

Autor:  PetrT30 [ 02 led 2011 14:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: brzdový kotouč jištění

Jak nejlépe sundat kotouč? Pojistný šroubek na kotouči zpředu nemám, čelisti a celý třmen mám venku, 32mm matice je vyšroubovaná, ale kotouč nechce ven. Zkusil jsem stahovák, ale nemám jej o co opřít, jelikož poloosa s tisíci hranem leze pochopitelně dovnitř.
Doufám že je to "JEN" přirezlý a že zezadu kotouče není nějaký jistící šroub nebo tak něco. :o

Autor:  miki21 [ 02 led 2011 15:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: brzdový kotouč jištění

žádné jištění tam není.Bývá to přirezlé,pokud to před montáží něčím nenamažeš.Takže kladivo a hrubou sílu na to.Jinak flexa a opatrně rozříznout.Dobré je to prolít přez noc WDčkem. :smt006
32 matice mám pocit dolu nemusí.Takhle to vypadá na Focusu,což je hodně podobné- viewtopic.php?f=66&t=28601
Tady to je na 1mondeu viewtopic.php?f=66&t=25276

Autor:  anthAn [ 02 led 2011 16:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: brzdový kotouč jištění

Tak tu poloosu zase zašroubuj a stahovák opři o ní. Ta poloosa kotouč nedrží.

Autor:  PetrT30 [ 02 led 2011 17:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: brzdový kotouč jištění

anthAn píše:
Tak tu poloosu zase zašroubuj a stahovák opři o ní. Ta poloosa kotouč nedrží.

Díky. Už je to dole. Matka zašroubována z5 a stahovákem staženo. Pod packama stahováku ten zrzavěj kotouč někdy nevydržel a drolil se. Nad rozbruškou jsem taky uvažoval :lol:
Bylo to zarezlé jako prase, protože to hovado co to přitáhl před x lety vyměnil jen kotouč+desky na straně kde to bylo bouraný. Na druhé straně mi kotouč spadl do klína skoro sám.
Nicméně mě tahle demontž-motáž čeká ještě jednou, protože jsem zjistil, že mám prasklou prachovku na pravé poloose :(

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/