fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Pomoooc! Kola
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=18&t=22861
Stránka 1 z 1

Autor:  mates.blue [ 09 dub 2009 13:13 ]
Předmět příspěvku:  Pomoooc! Kola

Možná tady toto téma je už tisíckrát, nevím :smt102 Pokud ano, tak se omlouvám a dávám svolení k mému veřejnému zlinčování :lol:

Včera jsem přeul ze zimních 14" na 15" rozměr pneu 195/50 disk 7JX15H2 ET 40 a když dám plný rejd, tak drhnu o vnitřní plastové podběhy.

Vidím dvě řešení: podložky, nebo vyříznou do podběhu díru, ale to se mi nechce, protože si myslím, že voda dostávající se za podběh, by pomohla ještě větší korozi :(

Máte někdo ještě lepší nápad? Poraďte prosím nezkušenému :wink:

Autor:  LeMans [ 09 dub 2009 13:16 ]
Předmět příspěvku: 

to je zvláštní, máš sice větší ET, ale zas ne o tolik aby to drhlo... jiné řešení než podložky bohužel asi nikdo neporadí.

Autor:  Wizzy [ 09 dub 2009 13:22 ]
Předmět příspěvku: 

Podložky, nebo jiné kola.
Lemansu a to drhnutí je celkem očekávatelné. Patnáctky na Escorta mají ET 35-38 a u toho 6" Ráfek. 7" ráfek s ET40 bude o centimetr a půl víc vevnitř, takže si to už někde štrejchne.

Autor:  mates.blue [ 09 dub 2009 13:24 ]
Předmět příspěvku: 

Ach jo, takže dalsí investice. Jiné kola teď bohužel, než bych je prodal a koupil jiné, tak bude zima. Myslel jsem si, že to asi jinak nepůjde, ale líná huba, holé neštěstí. Jak píšu, je to opravdu při plném rejdu, takže to asi o moc nebude, takže podložky tak 1 cm? Potřeboval bych to vyzkoušet. S podložkama to zase bude vypadat o něco lépe.

Njn, takže chudý student bude muset opět sáhnout do své již tak hluboké a prázdné kapsy aby mohl opět zkrášlit svoje auto a pak přijde nějaký č...k a zuje mu to :D :(

Autor:  LeMans [ 09 dub 2009 13:30 ]
Předmět příspěvku: 

wizzy a ET se měří venkovní hrana ráfku nebo vnitřní? právě ET 38 a 40 mi nepřijde jako výrazný rozdíl ale ta šířka, v téj by moh bét zakopané hafák, pokud se ET měří k venkovní hraně ráfku.

Autor:  zdenal8 [ 09 dub 2009 13:37 ]
Předmět příspěvku: 

ET se nebere od hrany ráfku ale od jeho osy na dosedací plochu kola co jde na kotouč případně buben.

Snad to bude drobet čitelný
Obrázek

Autor:  LeMans [ 09 dub 2009 14:25 ]
Předmět příspěvku: 

aháá :D děkuju za poučení :) tzn. o 05 palce ven a 0,5 palce dovnitř širší ráfek.

Autor:  be3ch [ 09 dub 2009 16:19 ]
Předmět příspěvku: 

Divny,
ja mam 205/40/R17 ET40 a nedrhnu naprosto nikde i kdyz vytocim plnej. Rafek je 7.5 nebo 7. Podlozky zadny nemam. :smt102

Autor:  mates.blue [ 09 dub 2009 16:30 ]
Předmět příspěvku: 

A nemají RS trochu jinak modifikované podběhy? Přeci jen rozdíl mezi 1.6 a 2.0 je, tak jestli neni počítáno s větším rozměrem kol? :smt102

Autor:  Leny [ 09 dub 2009 19:44 ]
Předmět příspěvku: 

Kdyžtak mám podložky, hliníkové, 15mm. 2ks jsou origo HR, 2ks dělané, vše s osazením na ford kdybys sháněl..

Autor:  mates.blue [ 09 dub 2009 19:49 ]
Předmět příspěvku: 

No to určitě sháním. Zatím to mám jen v sekce Ceny, protože teď hned nemám peníze. Tak zatím jen sonduji ceny. 15 mm je ok, ale to už bude chtít i štěfty, co? Co za ty podložky?

Autor:  Fisico [ 09 dub 2009 19:57 ]
Předmět příspěvku: 

Já jsem drhnul se 205/45 16, ET 40. Taky o vnitřní plastový podběh. Tak jsem vzal pilku, a trochu ten podběh seříznul, no a je klid :D
Bude to tím ETčkem.

Autor:  Karel [ 10 dub 2009 08:05 ]
Předmět příspěvku: 

A co takhle zatim proste nedavat plnej rejd.Me se zase nelibi zvuk od serva pri plnem r.tak proste netocim plnej.Je to jen o zvyku.No a pak si rozmyslet co s tim,hlavne mejednat zbrkle a neco zmastit.

Autor:  PumaDedek [ 10 dub 2009 12:11 ]
Předmět příspěvku: 

zdenal8 píše:
ET se nebere od hrany ráfku ale od jeho osy na dosedací plochu kola co jde na kotouč případně buben.

Snad to bude drobet čitelný
Obrázek


:D :-D :D -tady troch lepší fotečka


Obrázek

Autor:  mates.blue [ 10 dub 2009 21:44 ]
Předmět příspěvku: 

Karel píše:
A co takhle zatim proste nedavat plnej rejd.Me se zase nelibi zvuk od serva pri plnem r.tak proste netocim plnej.Je to jen o zvyku.No a pak si rozmyslet co s tim,hlavne mejednat zbrkle a neco zmastit.


Tak to je jasné. Pomalu se učím točit kola tak akorát aby to nedrhnulo a když slyším drhnutí, tak volant stočím nepatrně zpět. Něco s tim ale budu muset udělat, to dělá přo plném rejdu a i při více vytočených kolech, třeba při otáčení, nebo parkování

Autor:  zdenal8 [ 10 dub 2009 22:24 ]
Předmět příspěvku: 

PumaDedek: To víš, já sem to nehledal. Sem to jen tak načrtnul a nějak se mi z toho dwg nepovedlo udělat úplně ideální obrázek.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/