fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 27 říj 2024 00:31

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 11 pro 2006 14:23 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 říj 2004 20:16
Příspěvky: 162
Bydliště: Praha - Vysocany, CZ
Zdar hledam nekoho kdo to delal a kdo taky resil rozdeleni brzdneho ucinku mezi predni a zadni napravou, pokud mozno bez ABS :)

Teoreticke znalosti mam, ale rad bych pobral i nejake ty prakticke zkusenosti.

Predevsim mi jde o doladeni ucinku zadnich brzd :o

_________________
Ford Fiesta NTi projekt | RS1800 (XR2i MK III 92) | 1.8i 16V (130 HP)
Ford Escort Kombi | MK VII 97 | 1.6 16V (90 HP)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 pro 2006 15:30 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Myslim, ze tohle tady nikdo nedelal, aspon jsem nic takovyho nezaznamenal. Ty mas problem s vyvazenim ucinku, nebo chces mit moznost dat na zadek vic?
Mas vzadu jeste bubny, nebo uz taky kotouce? Pokud bubny a nechces mit moznost prebrzdit zadek, ale jen vyvazenej ucinek, kopni tam RS zadky a tutove to bude akorat.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 pro 2006 15:46 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 říj 2004 20:16
Příspěvky: 162
Bydliště: Praha - Vysocany, CZ
aktualni stav:
Brzdovy valec prumer 22,2mm
"ABS" odstraneno
predni 4pistkovy pevny trmen s pistky 2x 36mm a 2x40mm
predni ventilovane kotouce prumer 278mm
zadni 2pistkovy pevny trmen s pistky 2x33mm
zadni neventilovane kotouce prumer 270 (proste zadek z RS2000)
Load sensing proportioning valve na zadni naprave

Uz jsem s tim jel a jako brzdi to :o ... jen pedal je mekci a kamosovy se zase zda ze to moc nebrzdi ... momentlne je to v nepojizdnem stavu

jde mi o optimalni vyladeni zadku ad to zbytecne nebrzdi vzadu malo ale zase se mi nesmi blokovat kola :)

_________________
Ford Fiesta NTi projekt | RS1800 (XR2i MK III 92) | 1.8i 16V (130 HP)
Ford Escort Kombi | MK VII 97 | 1.6 16V (90 HP)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 pro 2006 15:53 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
hmm, zvlastni, ja mam prakticky totez, akorat vepredu pistky, 44,45 a seriovy omezeni tlaku na zadek ventilama u valce a nejak mi to pripada akorat. Takze tady koncim, mozna bude nekdo vedet vic na AHF nebo Tuning, tam je par lidi, ktery jdou do hloubky.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 pro 2006 16:08 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 říj 2004 20:16
Příspěvky: 162
Bydliště: Praha - Vysocany, CZ
Podle tech ventilu u valce odhaduju ze jsi mel verzi bez ABS ze? ... ja ty valecky nemam, z brzdoveho vlace sli dve trubicky do "ABS" a z neho do rozdelovacich kostek, ted je "ABS" venku a jde to z vlace primo do tech rozdelovacich kostek, takze jediny omezeni tlaku je na zadni naprave kde jsou ty ventily co se reguluji podle zatizeni zadni napravy

_________________
Ford Fiesta NTi projekt | RS1800 (XR2i MK III 92) | 1.8i 16V (130 HP)
Ford Escort Kombi | MK VII 97 | 1.6 16V (90 HP)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 pro 2006 16:39 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Aha, no potom by to mohlo bejt tim. To by potom mohlo stacit v pripade normalnich naroku dat brzdovej valec z jiny fiany bez ABS, nebo holt pritvrdit a soupnout Tiltona, nebo neco podobnyho.Kazdopadne Higgiho reseni poustet na zadek tolik se mi zda spis pro individualni styl jizdy, nez pro bezny pouziti, ale je fakt, ze kazdy auto ma jinak rozlozenou vahu a tim i jiny ladeni.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 pro 2006 16:45 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 říj 2004 20:16
Příspěvky: 162
Bydliště: Praha - Vysocany, CZ
Higgi ma hnanej zadek takze jine rozdeleni brzdneho ucinku, takze pokud posilil predek neni divu ze zadek uz muze mit bez omezeni

Co ze tyce toho valce, v tomhle pripade by mi bohate stacili ty ventily co mas u valce, akorat bych je dal k tem rozdelovacim kostkam :o

A ty teda vubec nemas ty regulacni ventily co jsou u zadni napravy (obr. , moc tam toho videt neni) ??

U me by to jima slo doladit, ale to budu potrebovat zajet nekam kde mi zmeri jak mi to brzdi :)

_________________
Ford Fiesta NTi projekt | RS1800 (XR2i MK III 92) | 1.8i 16V (130 HP)
Ford Escort Kombi | MK VII 97 | 1.6 16V (90 HP)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 pro 2006 16:52 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Ja mam ventily primo na valci, jinak treba ma bejvalka XR mela ty ventily trosku jiny velikosti a provedeni na podbehu kola vedle brzdovyho valce. Takze funkce stejna, akorat provedeni jiny.
Jinak asi mas pravdu, ze pedal je mozna trosku mekci, ale nepripada mi to zase az tolik, abych to resil, davkovat to jde krasne a naplno to brzdi taky. Ta instalace Tiltona u seriovyho auta je na muj vkus moc velkej opruz, zvlast, kdyz by to melo bejt nekde v dosahu, ty mas speciala, tam uz by to mohla bejt takova tresnicka.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 pro 2006 17:14 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 říj 2004 20:16
Příspěvky: 162
Bydliště: Praha - Vysocany, CZ
No ja bych s nim uz nehejbal (Tritonem myslis nejaky typ regulatoru tlaku?) ... jednou nastavit na optimum a nesahat, nejsem zadnej zavodnik abych mel potrebu to neustale korigovat :o

_________________
Ford Fiesta NTi projekt | RS1800 (XR2i MK III 92) | 1.8i 16V (130 HP)
Ford Escort Kombi | MK VII 97 | 1.6 16V (90 HP)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 pro 2006 17:58 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
No jo, jenze prave ty ventily jsou delany hlavne na presuny ucinku, aby se to dalo treba i nozni pretacet, ale pevny nastaveni a nesahat, to taky. Ale pokud nechces pro zacatek vic investovat, asi bych zkusil ty seriovy ventily treba i z vrakace,pro predstavu by to mohlo stacit a podle vysledku by se videl dalsi postup.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 pro 2006 18:09 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 říj 2004 20:16
Příspěvky: 162
Bydliště: Praha - Vysocany, CZ
jj nejdriv s tim chci zajet nekde ke mi to zmeri a pak si eventulene pohrat z tema ventilama co jsou na zadni naprave ... pokud to nepomuze tak az teprve pak nejaky dodatecny stelovaci :o

_________________
Ford Fiesta NTi projekt | RS1800 (XR2i MK III 92) | 1.8i 16V (130 HP)
Ford Escort Kombi | MK VII 97 | 1.6 16V (90 HP)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 dub 2009 12:55 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 říj 2004 20:16
Příspěvky: 162
Bydliště: Praha - Vysocany, CZ
zatim jsem s tim moc nenajezdil/nenabrzdil, ale kazdopadne po serizenit tech zadnich ventilu to vypada uplne v pohode, rozhodne lepsi nez bez serizeni :-)

_________________
Ford Fiesta NTi projekt | RS1800 (XR2i MK III 92) | 1.8i 16V (130 HP)
Ford Escort Kombi | MK VII 97 | 1.6 16V (90 HP)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz