fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
ztrácí se voda s chladiče http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=18&t=23343 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | michal.kr [ 03 kvě 2009 21:14 ] |
Předmět příspěvku: | ztrácí se voda s chladiče |
Ahoj, začala mi mizet voda v nádobce, dolil jsem ji za studena po horní rysku, po cca 150 km jsem ji kontroloval hned po jízdě, když byla horká a chybělo tak půl centimetru od horní rysky. Když to vychladlo, tak byla na spodní rysce. Přečetl jsem několik příspěvků a zkusil dolít po horní rysku, na minutu nechal běžet motor, za tu chvilku se to dost natlakovalo a po povolení víčka u nádobky vyskočila hladina zhruda cenťák nad rysku. Někdy je slyšet šplouchání někde od strany spolujezdce a v zimě po zapnutí topení to trošku zasmrdělo. |
Autor: | Mišan26 [ 03 kvě 2009 21:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
nepapa ti to vodu ????? do motoru??? |
Autor: | Nagant [ 03 kvě 2009 22:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mrkni se na přírubu domečku termostatu a pod ní, zda nemáš nějaký čůrek po převodovce. Tam to často teče, pak je klidně úbytek jak píšeš. Zatím bych nepropadal panice. |
Autor: | miki21 [ 03 kvě 2009 22:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Když to je zahřáté(natlakované)zkoukni všechny možné dostupné hadice a jejich spoje.I malá prasklinka se umí rozevřít a po schladnutí se zavře a nezjistíš nic. |
Autor: | michal.kr [ 04 kvě 2009 19:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mišan26 jak to poznám, že voda jde do motoru? Dnes jsem zhruba po 20 minutách jízdy nechal svou polovičku trochu potůrovat motor a šel k výfuku, občas z něj vyletěl bílý kouř a na zemi se udělalo kolo. Napadlo mě, že to může být kondenzát, ale nevím nevím. Žádné netěsnosti u hadic jsem nenašel. |
Autor: | dragon [ 04 kvě 2009 19:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zkoukni víčko od oleje |
Autor: | spooon [ 04 kvě 2009 22:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
jestli jde bílej kouř z výfuku i po delší jízdě (cca 10-20km), tak to bude žrát vodu => tesnění v háji. Taky sem to tak měl. A žádnou sr*čku na víčku od oleje sem neměl ale je pravda, že to je občas taky příznak.. Pak mě ještě hodně tlakovala expanzka a šel z ní výfukový kouř... |
Autor: | michal.kr [ 19 kvě 2009 17:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak jsem to zavezl do servisu. Mechanik povolil víčko a konstatoval že je to honě natlakované. Pak k tomu ještě čichl a říkal něco o kouři. Peněženka se mi v kapse začala trochu potit, tak uvidím co mi zavolá. |
Autor: | Puhla [ 19 kvě 2009 20:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dneska jsem byl taky u mechanika ten otevřel nádržku a nepřivoněl natahl páru do takový (zkoušečky kde je tekutina a ta změní barvu) a hádejte ....jo jo těsnění do 6000 k se prej vejdu pokavaď se něco nevysere to je dobrá cena ne |
Autor: | nat [ 19 kvě 2009 20:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
počkej, výměna těsnění pod hlavou 6000,- ???? to snad ve značkovým servisu... |
Autor: | Puhla [ 19 kvě 2009 21:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
samozřejmě nové rozvody i s pumpou,přetěsnění ventilů,srovnání hlavy když už se to bude rozebraný tak ať je to pořádně |
Autor: | Mouse [ 19 kvě 2009 21:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
tý vole tak to je síla, já jsem po výměně palice + rozvod. řemen + těsnění pod palici + těsnění pod sání + pod domeček termostatu + pod vejfuk +pod ventil. dekl a vičištění škr. klapky a byl jsem na 6500,- a to jsem nadával, protože mě bylo řečeno že to bude do 3500,- |
Autor: | Puhla [ 20 kvě 2009 19:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
Takže asi takto Rozvodák 1100 k Vodní pumpa 1300 k ? Těsnění pod hlavu 750 k Těsnění dříku ven. 510 k Těsnění pod sání 300 k Těsnění pod výfuk 300 k Sada šroubů na hlavu 660 k Srovnání hlavy +/- 700 k Výměna oleje zdarma (mám u něho nějakou pohledávku. Ceny berte s rezervou do halíře si to nepamatuji jo a práci mám skoro zadarmo nebo na oplátku |
Autor: | Honza [ 20 kvě 2009 21:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
u jsem se leknul, že budeš dělat i ty rozvody. Ale cena odpovídá.Teď to dělám na 1,8 - 130 PS. Mouse předpokládám, že ti tam asi nechaly některé původní věci. Jako třeba hlavové šrouby a podobně. Pod tu cenu co psal Puhla se nedá rozumě dostat při poctivě odvedené práci. PS: u fordů to vychází skoro na devítku. a to bez práce |
Autor: | nat [ 20 kvě 2009 21:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
záleží, jaký se použijou díly......můžou být za šestku nebo taky za trojku... |
Autor: | Puhla [ 20 kvě 2009 21:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
ono taky záleží jek chceš aby to dlouho vydrželo |
Autor: | Honza [ 20 kvě 2009 22:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
nakupuju u Kelly a většina věcí byla momentálně Victor Reintz a ceny velmi blízce sedí. Motor který má 0,35 na zámku kruhů, nepotřebuje věci z Burton Power. A stejně ty věci přežijou kastlu. |
Autor: | EwanS50 [ 20 kvě 2009 22:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
cena určitě dobrá..., pokud v tom bude všechen tenhle materiál.... |
Autor: | Mouse [ 21 kvě 2009 10:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
Honza píše: Mouse předpokládám, že ti tam asi nechaly některé původní věci. Jako třeba hlavové šrouby a podobně.
tak šrouby nechali a bylo měněno to co jsem psal a samo že i olej kterej jsem si dotáhnul svůj a i filtr a to my ještě pořádně nedotáhli vypoušťák a přelili olej asi o 0,80lt a tel olej klidně můžu měnit znova, protože je už zase černej |
Autor: | Puhla [ 21 kvě 2009 18:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Honza píše: A stejně ty věci přežijou kastlu.
tak tak |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |