fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

ztrácí se voda s chladiče
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=18&t=23343
Stránka 1 z 2

Autor:  michal.kr [ 03 kvě 2009 21:14 ]
Předmět příspěvku:  ztrácí se voda s chladiče

Ahoj, začala mi mizet voda v nádobce, dolil jsem ji za studena po horní rysku, po cca 150 km jsem ji kontroloval hned po jízdě, když byla horká a chybělo tak půl centimetru od horní rysky. Když to vychladlo, tak byla na spodní rysce. Přečetl jsem několik příspěvků a zkusil dolít po horní rysku, na minutu nechal běžet motor, za tu chvilku se to dost natlakovalo a po povolení víčka u nádobky vyskočila hladina zhruda cenťák nad rysku. Někdy je slyšet šplouchání někde od strany spolujezdce a v zimě po zapnutí topení to trošku zasmrdělo.

Autor:  Mišan26 [ 03 kvě 2009 21:31 ]
Předmět příspěvku: 

nepapa ti to vodu ????? do motoru???

Autor:  Nagant [ 03 kvě 2009 22:07 ]
Předmět příspěvku: 

Mrkni se na přírubu domečku termostatu a pod ní, zda nemáš nějaký čůrek po převodovce. Tam to často teče, pak je klidně úbytek jak píšeš.
Zatím bych nepropadal panice. ;-)

Autor:  miki21 [ 03 kvě 2009 22:11 ]
Předmět příspěvku: 

Když to je zahřáté(natlakované)zkoukni všechny možné dostupné hadice a jejich spoje.I malá prasklinka se umí rozevřít a po schladnutí se zavře a nezjistíš nic.

Autor:  michal.kr [ 04 kvě 2009 19:51 ]
Předmět příspěvku: 

Mišan26 jak to poznám, že voda jde do motoru? Dnes jsem zhruba po 20 minutách jízdy nechal svou polovičku trochu potůrovat motor a šel k výfuku, občas z něj vyletěl bílý kouř a na zemi se udělalo kolo. Napadlo mě, že to může být kondenzát, ale nevím nevím. Žádné netěsnosti u hadic jsem nenašel.

Autor:  dragon [ 04 kvě 2009 19:59 ]
Předmět příspěvku: 

Zkoukni víčko od oleje

Autor:  spooon [ 04 kvě 2009 22:34 ]
Předmět příspěvku: 

jestli jde bílej kouř z výfuku i po delší jízdě (cca 10-20km), tak to bude žrát vodu => tesnění v háji. Taky sem to tak měl. A žádnou sr*čku na víčku od oleje sem neměl :wink: ale je pravda, že to je občas taky příznak..

Pak mě ještě hodně tlakovala expanzka a šel z ní výfukový kouř...

Autor:  michal.kr [ 19 kvě 2009 17:20 ]
Předmět příspěvku: 

tak jsem to zavezl do servisu. Mechanik povolil víčko a konstatoval že je to honě natlakované. Pak k tomu ještě čichl a říkal něco o kouři. Peněženka se mi v kapse začala trochu potit, tak uvidím co mi zavolá.

Autor:  Puhla [ 19 kvě 2009 20:18 ]
Předmět příspěvku: 

Dneska jsem byl taky u mechanika ten otevřel nádržku a nepřivoněl :D natahl páru do takový (zkoušečky kde je tekutina a ta změní barvu) a
hádejte ....jo jo těsnění do 6000 k se prej vejdu pokavaď se něco nevysere
to je dobrá cena ne ;-)

Autor:  nat [ 19 kvě 2009 20:57 ]
Předmět příspěvku: 

počkej, výměna těsnění pod hlavou 6000,- ????
to snad ve značkovým servisu...

Autor:  Puhla [ 19 kvě 2009 21:46 ]
Předmět příspěvku: 

samozřejmě nové rozvody i s pumpou,přetěsnění ventilů,srovnání hlavy když už se to bude rozebraný tak ať je to pořádně

Autor:  Mouse [ 19 kvě 2009 21:50 ]
Předmět příspěvku: 

tý vole tak to je síla, já jsem po výměně palice + rozvod. řemen + těsnění pod palici + těsnění pod sání + pod domeček termostatu + pod vejfuk +pod ventil. dekl a vičištění škr. klapky a byl jsem na 6500,- a to jsem nadával, protože mě bylo řečeno že to bude do 3500,-

Autor:  Puhla [ 20 kvě 2009 19:37 ]
Předmět příspěvku: 

Takže asi takto
Rozvodák 1100 k
Vodní pumpa 1300 k ?
Těsnění pod hlavu 750 k
Těsnění dříku ven. 510 k
Těsnění pod sání 300 k
Těsnění pod výfuk 300 k
Sada šroubů na hlavu 660 k
Srovnání hlavy +/- 700 k
Výměna oleje zdarma (mám u něho nějakou pohledávku.

Ceny berte s rezervou do halíře si to nepamatuji jo a práci mám skoro zadarmo nebo na oplátku ;-)

Autor:  Honza [ 20 kvě 2009 21:22 ]
Předmět příspěvku: 

u jsem se leknul, že budeš dělat i ty rozvody. Ale cena odpovídá.Teď to dělám na 1,8 - 130 PS.
Mouse předpokládám, že ti tam asi nechaly některé původní věci. Jako třeba hlavové šrouby a podobně. Pod tu cenu co psal Puhla se nedá rozumě dostat při poctivě odvedené práci.
PS: u fordů to vychází skoro na devítku. :-) a to bez práce :-)

Autor:  nat [ 20 kvě 2009 21:45 ]
Předmět příspěvku: 

záleží, jaký se použijou díly......můžou být za šestku nebo taky za trojku...

Autor:  Puhla [ 20 kvě 2009 21:51 ]
Předmět příspěvku: 

ono taky záleží jek chceš aby to dlouho vydrželo :-D

Autor:  Honza [ 20 kvě 2009 22:10 ]
Předmět příspěvku: 

nakupuju u Kelly a většina věcí byla momentálně Victor Reintz a ceny velmi blízce sedí.
Motor který má 0,35 na zámku kruhů, nepotřebuje věci z Burton Power. A stejně ty věci přežijou kastlu.

Autor:  EwanS50 [ 20 kvě 2009 22:10 ]
Předmět příspěvku: 

cena určitě dobrá..., pokud v tom bude všechen tenhle materiál....

Autor:  Mouse [ 21 kvě 2009 10:16 ]
Předmět příspěvku: 

Honza píše:
Mouse předpokládám, že ti tam asi nechaly některé původní věci. Jako třeba hlavové šrouby a podobně.

tak šrouby nechali a bylo měněno to co jsem psal a samo že i olej kterej jsem si dotáhnul svůj a i filtr a to my ještě pořádně nedotáhli vypoušťák a přelili olej asi o 0,80lt a tel olej klidně můžu měnit znova, protože je už zase černej

Autor:  Puhla [ 21 kvě 2009 18:20 ]
Předmět příspěvku: 

Honza píše:
A stejně ty věci přežijou kastlu.



:smt023 tak tak

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/