fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Pomoooc
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=18&t=23971
Stránka 1 z 4

Autor:  Elf [ 06 čer 2009 20:39 ]
Předmět příspěvku:  Pomoooc

zdravím pánové, dneska se mi podařilo sejmout v escortu sloup,jel jsem po rovné cestě cca 40-50Km/h a na zastávce se někdo v protisměru rozhodl otáčet a asi si mě nevšiml tak abych ho nesejmul tak jsem to strhnul do prava čelně do sloupu, jsem trochu dolámaný, auto taky, ale není totál.trochu už jsem se znažil to dát do kupy ale zjistil jsem že když chci otočit klíčkém tak jde úplně volně a vubec necvaká do polohy 1-2 ani kontrolky nereagujou, nemáte s tím někdo zkušenosti? co tomu je že nejde spínačka? nárazemn to byt asi nemůže.klíč se točí úplně lehce ale volant zamknout jde normálně... Díky moc Elf

Autor:  Perňa [ 06 čer 2009 23:18 ]
Předmět příspěvku: 

Nevím jak velký jsi měl ťukanec...ale prolez si kabely v motorovém prostoru....možná....bude to něco jiného.....více foto z více auta snad napoví....

Autor:  Jimmy [ 06 čer 2009 23:26 ]
Předmět příspěvku: 

Spíš bych řekl, že nárazem se vycvakl konektor z druhé strany klíčku...Sundej plast kolem volantu a podívej se tam....

Autor:  Perňa [ 06 čer 2009 23:29 ]
Předmět příspěvku: 

Co ten nesmyslný otřesový snímač vedle levé nohy řidiče schovaný pod deklem........???

Autor:  anthAn [ 06 čer 2009 23:41 ]
Předmět příspěvku: 

Perňa píše:
Co ten nesmyslný otřesový snímač vedle levé nohy řidiče schovaný pod deklem........???
Ropáci ho nemaj

Autor:  Elf [ 07 čer 2009 08:27 ]
Předmět příspěvku: 

ok,díky moc, zkusím ten konektor, kaberly jsou v celku už jsem je kontroloval, i když zapnu světla tak mi svítí i budíky, ale spínačka je nějaká divná, neklade vůbec odpor, a necvaká, je to jako bych točíl v prázdnu....

Autor:  Elf [ 07 čer 2009 18:50 ]
Předmět příspěvku: 

tak jsem na to přišel, rozpadla se mi ta mechanická část, poskládal jsem to jakž takž a už je to ready, ale zjistil jsem že mám v háji stop ventil nebo co to je v tom čerpadlu...díky moc za rady

Autor:  anthAn [ 07 čer 2009 19:06 ]
Předmět příspěvku: 

ten stopventil je ovládaný imobilizérem, ale nejsem si jistej jestli u roku 1991 už byl immo. řekl bych že ne a to tušim že stopventil se dával jenom na čerpadla jenom kvůli imobilizéru

Autor:  Elf [ 07 čer 2009 19:15 ]
Předmět příspěvku: 

no imobilizér nemám, v tom případě nevím co to je, fotka je tady: http://img.enter4u.eu/PIC09060614iljp.jpg

Autor:  Elf [ 07 čer 2009 19:18 ]
Předmět příspěvku: 

jo a další problém, nějak mi ztvrdnul pedál brzdy a špatně to brzdí, napadá vás někoho co by s tím mohlo byt?

Autor:  Michal Ševeček [ 07 čer 2009 19:30 ]
Předmět příspěvku: 

mám stopventil a nemám imo auto rok 93

Autor:  Ford [ 07 čer 2009 22:07 ]
Předmět příspěvku: 

asi ti nefunguje vývěva na podtlak posilovače brzd


jinak ten stop ventil se dává na čerpadlo aby to šlo chcípnout blokne to přísun nafty do čerpadla

Autor:  Wizzy [ 08 čer 2009 08:11 ]
Předmět příspěvku: 

Pánové, čtěte trochu, co Elf píše, hned na začátku psal, že se mu volně otáčí klíč ve spínačce a vy hned na něj s kabelama a stopventilem...kdyby si na to nepřišel sám, tak ho snad přinutíte i přepájet pojistkovku :-D
Ty brzdy mohou být vývěvou, ale i třeba jen hadicí. Nebo i posilovačřem, to se bude muset otestovat.

Autor:  Elf [ 08 čer 2009 10:25 ]
Předmět příspěvku: 

jj, díky:-) a myslíš že to mohl zpusobit ten náraz? dostalo to ránu na nosník... nemáte někdo odkaz na e-shop kde bych sehnal ten stop ventil,případně tu vývěvu. nebo nemáte ho někdo na prodej? díky moc Elf

Autor:  Walker [ 08 čer 2009 10:58 ]
Předmět příspěvku: 

anthAn píše:
ten stopventil je ovládaný imobilizérem, ale nejsem si jistej jestli u roku 1991 už byl immo. řekl bych že ne a to tušim že stopventil se dával jenom na čerpadla jenom kvůli imobilizéru
Stopventil má primární funkci v tom že zavře naftu aby šlo mechanický vstřikování zastavit a tím vypnout motor... takže ho má každej diesel až po elektonicky řízený vstřikování...to že to zároveň znemožňuje jeho chod se k imobilizaci jen využívá coby druhořadej efekt a taky proto že to vlastně ani jinak nejde....jinak na tom obrázku není stopventil,(ten nemá tak vysokou koncovku) ale pokud to pochází zepředu čerpadla (tedy první věc na ráně při střetu), tak je to ventil studenýho startu z Boscháckýho čerpadla....

Autor:  Elf [ 08 čer 2009 11:07 ]
Předmět příspěvku: 

no, boshackýho čerpadla, nevím jaké je to čerpadlo, jen vím že je bez té ruční pumpy...jo jinak celý ten vyvýšený okraj na tom černém plastu je schovaný uvnitř takže je to kratší když je to složené a je na to navedený drát, a je to na spodu čerpadla

Autor:  Elf [ 08 čer 2009 18:39 ]
Předmět příspěvku: 

pánové jde to teda někde sehnat ten ventil at můžu jezdit? zítra si jdu pro řidičák a včera se mi to posralo, jinak pul roku před tím klid:-(

Autor:  Elf [ 08 čer 2009 21:07 ]
Předmět příspěvku: 

tak mám teda čerpadlo bosch, může mi teda nekdo říct co to je za ventil, k čemu je dobrý, jak to případně obejít a kde ho koupit? prosíím pomoc, díky Elf

Autor:  skaldal [ 09 čer 2009 05:22 ]
Předmět příspěvku: 

Elf píše:
tak jsem na to přišel, rozpadla se mi ta mechanická část, poskládal jsem to jakž takž a už je to ready
Počkej počkej, to mi vysvětli, to cvakání poloh způsobuje přímo spínačka, podle tvého popisu na začátku to vypadalo, že se vycvakla ze zámku volantu, to se potom klíč v zámku otáčí volně. Takže co se ti teda vlastně rozpadlo? Jinak kdybys scháněl vývěvu, tak tu nějaký mám.

Autor:  Elf [ 09 čer 2009 07:42 ]
Předmět příspěvku: 

jednoduše, vyletěla mi ta placka s kontaktama a všechno pod ní, to znaméná další plastová placka s pružinkama a kuličkou, pak takový kovový čtvereček s výstupkem a pružinou a měděný plíšek. takže byla spínačka vlastně rozpadlá a jak jsem sundal ten kryt tak to na mě všechno vypadlo.... jinak může i teda nekdo identifikovat ten ventil?

Stránka 1 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/