fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Spotřeba 14 litrů
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=18&t=24525
Stránka 1 z 2

Autor:  chiro2 [ 09 črc 2009 22:44 ]
Předmět příspěvku:  Spotřeba 14 litrů

Dobrý večer Všem Forďákům. Mám pětidvéřový Escort 1.4i 55kw rok vyroby97. Bral kolem devíti, ale teď už je to horor. Spotřeba je kolem14ti litrů na sto kilometrů,normální jízdou. Na výkonu se nic nezmenilo a spotřeba se zdvihala postupně. Kola mám normální 175/13/70.Filtry a svíčky nové.Při studeném Startu si trošku plivne kouře, ale opravdu jen odplivne tak to neřeším. Jen ta Spotřeba. Poraďte prosím. Dík :cry:

Autor:  Greckyn [ 09 črc 2009 23:03 ]
Předmět příspěvku: 

mozna ted placam ale mozna je spatna lambda ... mozna haze bludi ŘJ ... nebo je vyfuk spatnej :)

Autor:  chiro2 [ 10 črc 2009 04:52 ]
Předmět příspěvku:  lmbda

je to mozný.Dnes jdu na diagnostiku tak jsem zvědav.Výfuk je komplet měněnej před cca15000km.Ani nevím kolik by tohle auto mělo tak asi brát, ale měl bych představu tak kolem 7 litrů když je to jen 1.4i

Autor:  Jira [ 10 črc 2009 10:41 ]
Předmět příspěvku: 

já měl v combajnu tak mi bral podle jízdy ale tak v průměru kolem 8 litrů

Autor:  skaldal [ 10 črc 2009 11:02 ]
Předmět příspěvku: 

Tchánovi v pětidveřáku mezi 7-8, ale dědkovskou jízdou. :lol:

Autor:  chiro2 [ 11 črc 2009 13:58 ]
Předmět příspěvku: 

No je mi 32 let a spotřeba mě nutí jezdit taky jako dědek,chybí jen plato vajec a klobouk :-)

Autor:  chiro2 [ 11 črc 2009 14:00 ]
Předmět příspěvku: 

Teď Vážně, po neděli jdu na diagnostiku tak uvidím,ale dnes mi v servisu měřili lambdu a ta je v pořádku. Řídící jednotku u Forda nenačtou tak musím jinam. Jen mi řekli že mám brutus vysoký emise. Jo a nemáte ponětí co ta Dignostika má asi stát?

Autor:  Walker [ 11 črc 2009 14:11 ]
Předmět příspěvku: 

co volnoběžný otáčky?.....nejsou tak náhodou stále na hodnotě studenýho motoru?....

Autor:  tomin [ 11 črc 2009 14:19 ]
Předmět příspěvku: 

chiro2 píše:
Řídící jednotku u Forda nenačtou tak musím jinam.

:shock: :D

Tu lambdu promerili poradne ? Oscikem ? Ne jen voltmetrem ?
Polomrtva lambda se obcas cukne, ale vetsinu casu muze byt v chude, takze jednotka to pak ulejva.
At ti na te diagnostice omeri taky cidlo chladici kapaliny.

Autor:  chiro2 [ 11 črc 2009 16:58 ]
Předmět příspěvku: 

Myslím že jí proměřili správně páč říkal že "dává kolem jedné" nevím co tím myslel,ale voltmetrem by to asi neříkal tak přesně. Otáčky po nastartování spadnou do normálu když je motor teplej. Přesně stejnej problém mi udělal Rencek 19 a v autorizovaným servisu na nic nepřišli ani diagnostikou, tak šel z domu. Takže se docela klepu :-)) Mimochodem WALKERE, před tím tvým dělníkem se hluboce klaním.

Autor:  enjoy [ 11 črc 2009 17:02 ]
Předmět příspěvku: 

chiro2 píše:
Myslím že jí proměřili správně páč říkal že "dává kolem jedné" nevím co tím myslel,ale voltmetrem by to asi neříkal tak přesně. Otáčky po nastartování spadnou do normálu když je motor teplej. Přesně stejnej problém mi udělal Rencek 19 a v autorizovaným servisu na nic nepřišli ani diagnostikou, tak šel z domu. Takže se docela klepu :-)) Mimochodem WALKERE, před tím tvým dělníkem se hluboce klaním.


odpoj konektor od lamdy... to dokaze i uplna lama. a jezdi.
neverim jim ani slovo,ze to lambdou neni... tihle mechanici,jak to neukaze diagnostika tak nevedi...

Autor:  chiro2 [ 11 črc 2009 17:20 ]
Předmět příspěvku: 

No pokusím se to zvládnout :-) Pravda to mne nenapadlo,ale když bude posratá Lamda tak co se stane po odpojení?Asi nic ne?

Autor:  enjoy [ 11 črc 2009 17:45 ]
Předmět příspěvku: 

chiro2 píše:
No pokusím se to zvládnout :-) Pravda to mne nenapadlo,ale když bude posratá Lamda tak co se stane po odpojení?Asi nic ne?


muze to byt jen lepsi....

Autor:  tomin [ 11 črc 2009 17:50 ]
Předmět příspěvku: 

enjoy píše:
chiro2 píše:
No pokusím se to zvládnout :-) Pravda to mne nenapadlo,ale když bude posratá Lamda tak co se stane po odpojení?Asi nic ne?


muze to byt jen lepsi....


No, ale zase ne o moc. :-) S odpojenou to taky bude zrat vic.
Takze tento postup neni idealni na rozpoznani PRICINY.
Napojit na diagnostiku a sledovat na osciku jak ta lambda chodi.
To ze dava kolem 1V (spis 0.8V) je ok, ale jeste to nic moc neznamena.
A pokud bys mel nekde diru ve vyfuku pred lambdou, taky ti to udela velkou spotrebu.

Autor:  enjoy [ 11 črc 2009 17:54 ]
Předmět příspěvku: 

jediny co se stane,ze motor nebude mit tak hladkej chod... a spotreba bude 10,maximalne 11 litru...

Autor:  chiro2 [ 12 črc 2009 18:01 ]
Předmět příspěvku: 

No výfuk je ok.ten je tam cca 2 roky novej a svody jsou taky v poho.Lamdu jsem odpojil a v tejdnu udělám tu diagnostiku tak budeme chytřejší...

Autor:  x-law [ 13 črc 2009 10:30 ]
Předmět příspěvku: 

Mě to u starý auta dělali rozvody, byli o jeden zoubek vedle, spotřeba 14 ++

Autor:  x-law [ 13 črc 2009 10:31 ]
Předmět příspěvku: 

Mě to u starý auta dělali rozvody, byli o jeden zoubek vedle, spotřeba 14 ++

Autor:  chiro2 [ 13 črc 2009 16:56 ]
Předmět příspěvku: 

Takže jsem byl na diagnostice a zjistili 2 závady: První má číslo 0 a nevědí co to je. Druhá má číslo 172 - Lambda hlásí chudou směs a ta byla označená za dočasnou závadu nebo jak to říkal, což mělo za následek že řídící jednotka se snažila obohacovat ale lambda měla pořád málo.Proto ta spotřeba 14 litrů.Lambdu jsem odpojil a najezdil pár kilometrů než jsem jen na "dialízu" a výsledek : zvýšená kouřivost. cukání v nízkém výkonu, lehce zvýšené otáčky a spotřeba 11,5. Lambdu jsem vyměnil a výsledek je zatím ten,že motor má lehčí chod, otáčky jsou o maličko nižší,ale spotřebu jsem ještě nezjistil ( najel jsem asi 10 km, tak není co měřit. Závěrem Vám chci všem poděkovat za rady,tipy a zájem a popřát aď Vám to všem parádně jezdí. O té spotřebě dám ještě vědět.

Autor:  chiro2 [ 13 črc 2009 16:59 ]
Předmět příspěvku: 

Ještě pro informaci: "dialíza stála 300 a lambda je za 1800 od BOSCH. Což si myslím že není špatný...

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/