fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Jak vyřešit závady na stk
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=18&t=24799
Stránka 1 z 2

Autor:  slavekpavlik [ 30 črc 2009 21:17 ]
Předmět příspěvku:  Jak vyřešit závady na stk

Prosím o radu, co s Escortem combi 97 td 51kw.

Končí mně stk, tak jsem zajel do servisu ať to omrknou. Tam mě řekli že jsou úplně prožrané prahy, ať si zajedu na stk a uvidím, co tam ještě najdou a podle toho se uvidí, jestli to má cenu dávat do pořádku.
Na stk se na prahy vůbec nepodíval, ale našel tam jiné závady. Špatně brzdí pravá ruční brzda, nestahuje okénko u řidiče a je shnilý nosník (nebo co to je) zadní nápravy. Poslední věc je, že světla nemají nastavení sklonu (nebo co to je), prostě to tam vůbec není, ani u světel, ani v interiéru.

Mám se zabývat těma prahama, když to v závadách vůbec není? Mám vyměnit aspoň ten horší, ať se to nerozpadne za jízdy?

Co s tím nastavováním světel? Budu muset dát jiné, které to mají nebo co s tím?

Jen tak pro informaci, co se dá udělat s autem bez stk, dá se to aspoň nějak zpeněžit na náhradní díly?

Díky za rady, auto je jinak docela provozuschopně a potřeboval bych to nějak ještě dva roky dojezdit...

Autor:  senozaty [ 30 črc 2009 21:42 ]
Předmět příspěvku: 

já osobně teda nechápu co řeší STK okýnko. jinak Nosník je otázka cca 5000 bez práce, ručka půjde vyřešit jednoduše, a nastavení sklonu, nejsem si jistej, ale to se snad dá vyřešit nastaveným světla ne? poku teda nemáš nastvení v interiéru. Ale rok 1997? japato že nemáme? pokud se ti vyplatí investovat tak kolem 7000 tak ok.

A pokud by jsi chtěl auto rozprodat, tak si podej inzerát sem http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewforum.php?f=2

Možná plácám blbosti tak ať mě zkušenější opraví.

Autor:  slavekpavlik [ 30 črc 2009 21:54 ]
Předmět příspěvku: 

Okýnko řeší, protože mi řekl Stáhněte okýnko, když mi chtěl něco říct a ono to nešlo... :roll:
Ten nosník naznačoval, že to mám nějak poléčit a snad to bude ok.
S těma světlama to je divné, ale nic tam fakt není. Buď to bylo manuálně na světlech a někdo tam dal jiné, nebo mi strýc říkal jestli není dovezené z usa, že to má vin za předním sklem a ještě něco...? No to je celkem jedno, spíš co s tím půjde dělat? Na kolik by mohly vyjít nové světla s manuálním nastavením, jestli takové existujou?

Autor:  dragon [ 30 črc 2009 21:54 ]
Předmět příspěvku: 

Některý auta nemaj ovládání sklonu světel zevnitř.Vněkterých zemích se to nepoužívá.A mě taky blblo ztahování okna u řidiče.Chtěl si popotlačit auto zkrz stažený okno.Tak to napsal to do lehký závady,aby tam aspon něco bylo

Autor:  oli_2 [ 30 črc 2009 21:55 ]
Předmět příspěvku: 

páni v servisu sou asi nějaký srandisti poslat tě na technickou aby si zjistil co s tim je :smt005 kuli tomu se snad jezdí do servisu a né vyhazovat peníze na technický :smt101

Autor:  oli_2 [ 30 črc 2009 21:59 ]
Předmět příspěvku: 

s tim oknem by mělo bejt jak řikal dragon.měla by to bejt lehká závada,která by neměla brán it tomu aby to prošlo

Autor:  slavekpavlik [ 30 črc 2009 22:06 ]
Předmět příspěvku: 

Chlapi to okno neřešme, to je nejmenší problém. :wink:
Mám řešit ty prahy nebo už to nikoho nebude zajímat? Co se dá dělat s těma světlama?

Autor:  oli_2 [ 30 črc 2009 22:47 ]
Předmět příspěvku: 

no jak to vůbec bylo?to si byl ofiko na technický a dostal si prtokol o kontrole?pokud ano,tak tam máš vypsaný závady lehký,vážný,nebezpečný.
lehkýma se vůbec nezabejve (teda v rámci technický) .to znamená opravit vážný (s těma bys měl mít dočasnou technickou s tim že to musíš mít do měsíce opravený a pak dostaneš štempl) a nebezpečný (s těma neprojdeš).pokud tam ty práhy nemáš napsaný,tak se na ně relativně můžeš vyprdnout.nicméně schnilej nosník by měl spadat pod ty nebezpečný.světla nevim to bys musel zjistit jaký tam máš a jaký tam mají bejt.zkus zjistit jaký máš a snad ti tu někdo z eskorťáků řekne jaký tam máš mít a jestli s tim něco pude

Autor:  slavekpavlik [ 30 črc 2009 23:31 ]
Předmět příspěvku: 

Jo, přesně tak, byl jsem ofiko na technické, mám protokol. O prahu tam není nic. Mám tam 2 nebezpečné - ruční brzdu a (to jsem zapomněl předtím napsat) 3056 Převodka řízení. To byla kapka oleje někde na řízení, ale ne že by to někde vyloženě teklo, ani sem si doma nevšiml na betonu nějaké skvrny. Takže výsledek je vozidlo nezpůsobilé k provozu. To byl nějaký magor, ne?

Ty světla se pokusím zitra nafotit nebo zjistit co je to zač.

Dá se jet na tu opakovanou stk jinam? To bych platil asi znovu technickou, bez emisí, co? Jenomže tam by mně zase mohli najít ten prah... :shock:

Autor:  BATMAN [ 30 črc 2009 23:46 ]
Předmět příspěvku: 

Me taky pred mesicem vyrazili z technicke ze mi nefunguje elektricka regulace sklonu svetel. Mel bys na to mit nekde na palubce takovy kolecko.
U kazdeho svetla je motorek ktery reguluje sklon svetel dle zatizeni.
U me byl jeden mrtvy (300kc) a ten druhy jsem rozhybal.

Kazdopadne to sice napsali do vaznych zavad, ale mel jsem mesic na opravu...

Autor:  JaneCk [ 31 črc 2009 08:14 ]
Předmět příspěvku: 

Ty světla prostě nějak musíš ukecat, abys nemusel investovat. Měl jsem to samé, auto dovezené z Německa a regulace vevnitř nebyla žádná. Tam, kde má být to kolečko, byla záslepka.

Autor:  Krtek-NA [ 31 črc 2009 08:17 ]
Předmět příspěvku: 

slavekpavlik píše:
Chlapi to okno neřešme, to je nejmenší problém. :wink:
Mám řešit ty prahy nebo už to nikoho nebude zajímat? Co se dá dělat s těma světlama?

teď pokud budeš opakovat (STK na měsíc) tak ho budou zajímat jen závady, který ti napsal, dokonce to bude dělat ten samý technik....
A ten sklon světel, nevím proč, ale jsou na to jak nemocný. :lol:

Autor:  Floki [ 31 črc 2009 08:39 ]
Předmět příspěvku: 

mě ani nezkoušel jestli mě to nastavování sklonu světel funguje,mám pocit že se na to ani neptal. Ale byl to takovej dement technik že mě vyhodil za to že mi teklo gufero na tyčce řazení,no teklo,káplo tak jednou za pár hodin. Ale dal to do nebezpečnejch závad,tak sem jel bez stk domů,vyměnil a jel zpátky,koukal na mě jak na vola že už tam jsem zas. Každopádně bych na tvym místě zapřemýšlel jestli se vyplatí tolik do auta ještě investovat.

Autor:  skaldal [ 31 črc 2009 11:42 ]
Předmět příspěvku: 

Jet na STK jinam můžeš až potom, co ti propadne ta měsíční lhůta, ale to se tebe netýká, takže, základ na projdutí STK je funkční osvětlení a brzdy, dál by tam neměly být žádný ostrý hrany, jako kus urezlýho prahu trčícího ven a na schnilý nosníky si taky dávají dost pozor, takže jak jsi psal, že naznačoval něco o tom nosníku, tak to znamená, že pokud nechceš investovat do vyvaření, tak to máš aspoň nějak esteticky zaretušovat, nejlíp přeplátovat nějakým plechem, lepenkou, gumoasfaltem apod. aby to nebylo na první pohled patrné, že jsou KO, to samý s prahama. Rozbitý nárazníky např. taky nemají rádi, protože tam jsou ostré hrany. Dál by neměl nikde moc téct olej, nejlepší je motor a okolí umýt wapkou a ten sklon světel by sice v tom roce výroby měl být, ale pokud tam z výroby není, tak bych se hádal. Co vím tak např. u Favoritů bývalo ovládání podtlakovýma hadičkama nebo jak a když už to tam bylo, tak požadovali, aby to bylo funkční (což skoro nikdy nebylo). Když se to ovládání odstranilo, nebyl problém.

Autor:  oli_2 [ 31 črc 2009 14:05 ]
Předmět příspěvku: 

slavekpavlik píše:
Dá se jet na tu opakovanou stk jinam? To bych platil asi znovu technickou, bez emisí, co? Jenomže tam by mně zase mohli najít ten prah... :shock:

no de vo to jestli máš jít na OPAKOVANOU nebo novou,páč jestli si to nenapsal špatně tak asi pudeš na NOVOU.
Citace:
Mám tam 2 nebezpečné

nejsem si jistej,ale jak sem psal předtim opakovanou máš s VÁŽÝMA závadama,nikoli s NEBEZPEČNÝMA no ale můžu se mýlit,pokud ale máš tu opakovanou,tak by to tam mělo bejt napsaný.a jestli jí máš,tak bude nejlepší napsaný závady odstarnit a jít tam kde si byl,protože jestli tě někde jinde přijdou na ty nosníky a prahy,tak tě vyhodí taky

Autor:  Burner1 [ 31 črc 2009 15:28 ]
Předmět příspěvku: 

Čau,dokážu udělat STK i stěmito závady!Klidně se ozvi - Burner1@seznam.cz

Autor:  Floki [ 31 črc 2009 19:02 ]
Předmět příspěvku: 

já to taky dokážu,hodím to ke známymu a je to,ale nemam to rád,potom nemá bejt na silnicích tolik smrtelnejch nehod když půlka aut není schopna zabrzdit nebo se rozpadne při nárazu. Stejně ty závady budeš muset opravit pokud si chceš auto nechat a stk se závadama na černo vyjde vždycky o něco dráž než normální stk. takže na tom se akorát prodělává.

Autor:  Jerikkk [ 31 črc 2009 19:04 ]
Předmět příspěvku: 

Jo světla taky mě stím vyhodily na měsíc ale už to mám v cajku.Spíš mě víc sralo čelní okno jako závada.

Autor:  wowar [ 04 srp 2009 19:05 ]
Předmět příspěvku: 

zdar, abych nezakládal nový téma... jel sem na STK a už při emisích mi řekli, že nejdou změřit kvůli děravýmu výfuku... popojel sem na "kotrolu před technickou" do A.T.U. a k tomu chtěl výfuk zavařit... výsledek je: "MOTOROVY OLEJ NA MINIMU. BRZDOVA KAPALINA 2% VODY. NEFUNKCNI STAHOVANI OKNA U RIDICE. NEFUNKCNI NAKLAPENI SVETEL. SJETE ZADNI PNEU. VYTEKLE ZADNI TLUMICE. VYSYPANE TLUMICE VYFUKU + KOROZE - NELZE ZAVARIT. PRASKLE VNEJSI MANZETY POLOOS. ZPUCHRELE SILENTBLOKY RAMEN." mimo oleje a pneumatik nemám představu, co přesně (jak, za kolik) mám dělat, abych měl auto v pořádku... díky za rady...

Autor:  Floki [ 04 srp 2009 20:25 ]
Předmět příspěvku: 

To auto vyhoď a pokud si to nechal do tohodle stádia dojít,tak se můžeš tak maximálně stydět.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/