fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

na 3 valce
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=18&t=24833
Stránka 1 z 2

Autor:  holmar [ 02 srp 2009 19:12 ]
Předmět příspěvku:  na 3 valce

rani startovani probiha stylem ze motor naskoci na 3 valce napoprve,pak 10vterin tarokuje nez se chytne ctvrtej,a pak celej den klid,starty uplne v pohode .poradite cim ? svicka?spadly benzin?filtr? :? :? :?

Autor:  miki21 [ 02 srp 2009 20:08 ]
Předmět příspěvku: 

benzín je kravina
filtr taky
šel bych po svíčkách

Autor:  Perňa [ 02 srp 2009 20:17 ]
Předmět příspěvku: 

Zkontrolovat kabely a jejich nasazení na svíčkách a na zapalovacím modulu...jestli jak to tarokuje ,pak se to zatřepe a spojí...taktéž kontrola kabelů a modulu.....no a po elektrice bych se taky pokouknul...

Autor:  spooon [ 02 srp 2009 20:43 ]
Předmět příspěvku: 

tohle řěším snad už od začátku. Kabely nový, svíčky nový, filtry nový... a stejně to občas dělá (nevím, jestli na tři válce, ale motor se třepe/klepe, vydává divný pazvuky, pak stačí lehce prošlápnout a už to je v pohodě. chytne se to i po tak 10 vteřinách samo. Dělá to většinou, když auto chvíli stojí. Teď to třeba zase asi 2 měsíce neudělalo až před týdnem...tak před půl rokem se to řešilo, a nevyřešilo...tak doufám, že už se to dobere zdárnýho konce :-D

Tlak na liště myslím kolem 300kPa (teď si nejsem jistej jednotkama... :? )

Autor:  miki21 [ 02 srp 2009 20:44 ]
Předmět příspěvku: 

tlaky ve válcích? :D

Autor:  holmar [ 02 srp 2009 20:46 ]
Předmět příspěvku: 

tak to mam uplne stejnej problem,auto mam 3 rok, udelalo to loni parkrat a pak az do ted nic,ted to dela uz treti den pri rannim startu,zkusim svicky,kably,a uvidim . dikes za rady :? :? :? :? :?

Autor:  spooon [ 02 srp 2009 20:47 ]
Předmět příspěvku: 

taktéž v pohodě, sem po výměně těsnění pod palicí(dělalo to i před tím a dělá to i teď), mechanik měřil a říkal že v tom to taky nebude...

Teď už to moc neřeším, zas tak častý to není...ale kdyby se na to přišlo, asi bych se nezlobil :wink:

Autor:  angličák [ 02 srp 2009 21:08 ]
Předmět příspěvku: 

civka zapalovani????

Autor:  Ford [ 02 srp 2009 21:31 ]
Předmět příspěvku: 

tipoval bych to na hydroštely pokud už jsou načnuté tak jim může trvat déle než ostatním než se natlakujou

Autor:  kenny [ 02 srp 2009 21:57 ]
Předmět příspěvku: 

mě dělal to samý, a skončilo to když jsem vyměnil baterku, byla tam 44ah a dal jsem 55ah a od té doby to nedělá. Jestli měl po startu málo proudu a nestíhal dát kiskru ke všem svíčkám nebo co nevim, ale od té doby mam fakt klid.

Autor:  spooon [ 02 srp 2009 22:02 ]
Předmět příspěvku: 

tak jestli to je cívka nebo hydroštely, tak na to kašlu...to by bylo drahé :?

Mohlo by to mít i takový spád událostí, že bych někde zůstal viset nadobro? Aneb, může se to náhle rozbít bez jiných zjevných projevů?

Baterka asi ne-e, pak už motor točí takže se dobíjí sám přes alternátor

Autor:  angličák [ 02 srp 2009 22:46 ]
Předmět příspěvku: 

Ford píše:
tipoval bych to na hydroštely pokud už jsou načnuté tak jim může trvat déle než ostatním než se natlakujou


Taky dobry tip!!!

Autor:  holmar [ 03 srp 2009 12:58 ]
Předmět příspěvku: 

no jak to tak vidim budu muset rozdelat pul auta :-D :-D :-D :-D :-D :-D za 2 tydny jedu francii,risknu to,pak se uvidi

Autor:  oli_2 [ 06 srp 2009 00:29 ]
Předmět příspěvku: 

no tak spadlej benzín,tlak na liště ani filtr to nebude - jeden přívod pro všechny válce,spíš třeba konektory na vstřikach
tlaky ve válcích opotřebený zubem času taky těžko,ale ty hydroštely by mohly bejt
baterce bych taky nevěřil,opět jedna baterka pro všechny válce a navíc jak psal spooon,po startu jede altík
síš to chce nejdřív skontrolovat svíčky,kabely a cívku nejlépe si rovnou bez testování pučit cívku od někoho kdo s autem nemá problémy.starej motor mi běžel taky jenom na tři válce,nejdřív občas,pak byly poruchy častější,až se z často stalo pořád.proběhla výmena svíček,kabelů a pak sem zajel do forda na proměření cívky.pán prohlásil že cívka je dobrá,ale že mam v pr...válec.nedůvěřivě sem vyrazil do druhýho forda a opět cívka dobrá,tlaky na válcích 1x 11 ,2x6 a 1x0 ,takže při součtu sem měl dvouválec
:lol: po výměně motoru opět všelijaký brblání a výpadky v chodu motoru.výměna svíček nic,výměna kabelů nic,teďka sem vyměnil cívku která byla jako všechno ostatní příslušenství přendáná ze starýho motoru za novou a ejhle je po problémech.teď si i drbu hlavu jestli je vůbec ten starej motor v prdely

Autor:  oli_2 [ 06 srp 2009 00:41 ]
Předmět příspěvku: 

jinak spooone :sem taky myslel že mě to zrujnuje,páč mi všichni řikali že si mam nachystat 4500,- ale v kelly sem našel cívku od BOSH a platil sem 2011,-kč což neni zrovna málo,ale zase tak hrozný.hydroštely nevim jestli je dobrý vyměnit jenom nějaký,ale pokud by to šlo,tak 800,- + práce taky neni nějaká závratná suma

Autor:  Wizzy [ 06 srp 2009 07:42 ]
Předmět příspěvku: 

Jenže těch 800 je za jeden... a mění se buď osm, nebo 16.... ;-)

Autor:  Krtek-NA [ 06 srp 2009 09:08 ]
Předmět příspěvku: 

miki21 píše:
benzín je kravina
filtr taky
šel bych po svíčkách


Proč???
mě pokud u škopka vyschne lišta... zatím naštěstí jen při demontáži, tak ho na 4 už nerozjedu, nevím proč, ale musím vždy vytáhnout svíčky. Osušit je a pak to teprve jde. Jinak se nechytí...
Naštěstí jsem to už vypozoroval.
A Milanovo RS bylo to samý, daly se hydra a motor jel na 3. Vytáhli se svíce dali zpět a už to jelo.

Autor:  holmar [ 06 srp 2009 12:33 ]
Předmět příspěvku: 

muze to delat i olej pod spodni riskou,to zn. malo oleje a nez se natlaci do zdvihatek atd? dolil jsem a zatim ciste starty

Autor:  spooon [ 06 srp 2009 21:35 ]
Předmět příspěvku: 

tak ty 2 litry není zas taková suma za cívku, to je pravda. Ale zatím ji měnit fakt nebudu, jednou za dva měsíce, když mi to udělá, tak se z toho nezblázním...

A ještě mě tak napadlo, občas, když je motor teplý a chcípnu ho a pak chci hned nastartovat, tak musím docela dlouho točit, než chytne, a když se chytne, tak se drží tak 500 otáček a já musím prošlápnout plyn, aby se chytil. Tak jestli to nemá taky souvislost...taky se to stává jednou za pár měsíců...

Autor:  Krtek-NA [ 07 srp 2009 21:15 ]
Předmět příspěvku: 

To jsem taky asi dvakrát vypozoroval, za ty 4 roky co mám škopka. Naposledy mi to udělal tady v croatii na parkovišti. Docela jsem se orosil, ale po chvilce motání cca 4s chytl :roll:

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/