fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Pro ladiče motorů
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=18&t=24862
Stránka 1 z 2

Autor:  Honza [ 04 srp 2009 07:54 ]
Předmět příspěvku:  Pro ladiče motorů

Kluci, mám motor po střední generálce, mladý ho uvařil, takže celý rozebraný a zrenovovaný.
Motor je 1,8 - 130PS. Bohužel se mi zpátky v autě nějak hádá.
Jeho projevy:

+ motor běží
+ drží si 950 otáček a nekolísá
+ teplota na budíku jde krásně a postupně nahoru
+ má pravidelný chod

- celkem hodně se chvěje
- do otáček jde, jako by se mu nechtělo
- z výfukových plynů je cítit nespálený benzín
- po odpojení voln. ventilu nezdechne, zpomalý na cca 500 ot a vypadá že se uklidní
- na odpojení MAF nereaguje
- na poslech je takový kombajnový jako nafťák

Pravdou je, že od prvního nastartování po generálce, kdy si natahoval všechny náplně, jsem i několikrát odpojil a zapojil jak volnoběžný ventil tak i MAF. A zatím jsem ještě nezresetoval RJ. To budu dělat dnes.
Zajímali by mě vaše názory, kde by mohl být zakopaný pes, pkud se bude stejně chovat i po resetu.

Autor:  angličák [ 04 srp 2009 08:28 ]
Předmět příspěvku: 

...k tomu volnobeznaku...mas netesnost nekde v sacim traktu, nedovira klapka, nebo ti nekde tahne sani mimo....nad dalsim budu chili premyslet...todle Reset moc nevyresi, volnobeh je resen v podstate mechanicky, a od te netesnosti by se mohly odvijet i dalsi problemy co popisujes...

Autor:  Perňa [ 04 srp 2009 08:37 ]
Předmět příspěvku: 

Citace:
- na poslech je takový kombajnový jako nafťák



Neuhla Ti vačka na výfuku???
Prostě pro kontrolu řemenici posaď na značky vůči bloku,sundej ventildekl....a zkontoluj vačky, jestli se Ti náhodou neposunula výfuková vačice.....
Toť můj názor....a rada!!


- celkem hodně se chvěje
- do otáček jde, jako by se mu nechtělo
- z výfukových plynů je cítit nespálený benzín
přesně jako když jsem dělal rozvody na svojem mondeu...nenašel jsem pásovinu pro blok vačic...a tak jsem tam vrzl zbroušenou M6 šroubovici,ale ta byla měkká a trošku uhla výfuk vačka.....na prázdno potočením rukou nic nebylo znát,ale jak nastartoval...tak traktor...po kontrole mi uhla vačice výfuku

Autor:  angličák [ 04 srp 2009 08:43 ]
Předmět příspěvku: 

S tema rozvodama je to taky dobry namet...ale nepredpokladam ze by to honzik nastavil blbe...

Autor:  Burner1 [ 04 srp 2009 20:02 ]
Předmět příspěvku: 

Taky bych mrknul na ty rozvody,nebo že by přeházený kabely od svíček

Autor:  AL-ADIN [ 04 srp 2009 20:11 ]
Předmět příspěvku: 

Burner1 ....to možná kdyby sme to dělali ty nebo já....... :D

Autor:  Honza [ 04 srp 2009 20:26 ]
Předmět příspěvku: 

Vymezovací přípravek mám, když jsem ty rozvody dělal, tak jsem ho měl o nějakou desetinku silnější a nešel nasunout do těch drážek, ale vím že mám vačky vůči sobě lehce do "V", ale do té potencionální spáry bych nasunul léru tak cca 0,1 a míň, takže celkem zanedbatelný úhel a rozvodové kola mám dotažené víc jak na předepsaných 80Nm. Ale asi to budu muset překotrolovat.
Ještě mě napadly vyžhavené svíčkové kabely.
Před chvílí jsem dopájel diagnostickou diodu, zkusím to ještě před tím vyblikat.

Autor:  Perňa [ 04 srp 2009 20:38 ]
Předmět příspěvku: 

Honzi, držím palce.....ať to vyjde

Autor:  Honza [ 04 srp 2009 20:49 ]
Předmět příspěvku: 

ostatně na vizuální výsledek se můžete podívat do galerie

Autor:  Perňa [ 04 srp 2009 21:56 ]
Předmět příspěvku: 

...můžeš prosím poslat odkaz!!!!

Autor:  fonz [ 04 srp 2009 22:16 ]
Předmět příspěvku: 

http://www.ford-escort.cz/

Autor:  Honza [ 04 srp 2009 22:55 ]
Předmět příspěvku: 

Perňo stačí si dát nejnovější obrázky v galerii ford fans
http://www.fordfans.cz/galerie/displayi ... at=0&pos=0
http://www.fordfans.cz/galerie/displayi ... at=0&pos=1

Autor:  Standa [ 05 srp 2009 07:23 ]
Předmět příspěvku: 

Honzo vše nejlepší k narozenínám.
K tomu motoru jen mě napadá jestli nejsou přehřátím poškozená zdvihátka.
Myslím, že jsi dával nové kroužky, ty taky ještě nebudou super těsnit, nechal bych to chvílí jezdit a ono se ukáže.

Autor:  Honza [ 05 srp 2009 21:36 ]
Předmět příspěvku: 

Tak pánové, asi zbytečný poplach.
Zresetoval jsem RJ a motor běží jak hodinky.
Pravděpodobně kombinace, nenatažených kapalin, několikrát odpojený volnoběžný ventil a váha vzduchu a to všechno několikrát i současně, pravděpodobně maximálně rozhodilo RJ.
Zresetoval jsem, prostříknul svíčáky, volnoběžák, zapalování a váhu kontoxem a motor běží jak švícarské hodinky.
S mím přístupem k mé práci bych ještě pár vinných mušek našel, ale to připisuju záběhu motoru.

Autor:  Honza [ 05 srp 2009 21:41 ]
Předmět příspěvku: 

A abych pokračoval, tak jsem to dnes i vyblikal.
Chybové kódy: 519 / 512
519 Tlakový spínač posilovače řízení nebyl při autotestu aktivován
512 Chyba paměti RAM

Autor:  tomin [ 05 srp 2009 22:20 ]
Předmět příspěvku: 

512ka je snad chyba pameti KAM, ne RAM.
(PCM Keep Alive Memory (KAM) test failure)
KAM je ta pamet, ktera se ma drzet stale (=pro adaptace).
A 512ka se mi objevi vzdy po prvnim zapnuti zapalovani od vypojene baterie. V tom pripade je to v poradku, ale pri pristim zapnuti uz tam byt nesmi.

Autor:  Honza [ 05 srp 2009 22:24 ]
Předmět příspěvku: 

použil jsem výpis chybových hlášení odsud:
http://www.fordfans.cz/technics/3diag.htm

Autor:  tomin [ 05 srp 2009 23:43 ]
Předmět příspěvku: 

Tak je tam chyba prekladu. Z tohoto duvodu tyhle veci ctu jen z Angliny.
Kdybys mel chybu pameti RAM, tak ti jednotka mozna pojede, ale jen v LOS - limitni rizeni motoru s minimalnim vykonem jen pro dojeti.
Neboli by byla jednotka na vymenu.

Autor:  Mišan26 [ 06 srp 2009 18:06 ]
Předmět příspěvku: 

Honzo_::

koukal jsem ze mas pekne strikly altik a prevodovku a tak jak si to delal nejlepe cos pouzil predem moc dik jinak pekna prace moc

Autor:  Honza [ 07 srp 2009 07:52 ]
Předmět příspěvku: 

Tak mám za sebou prvních 5 záběhových kilometrů.
Teď sedím v práci a pod oknem mi to klápe. Až na pár drobností, jako, že mi kapká voda ze spínacího čidla ventilátoru a pod. je to šepot květin.
Ale ještě by mě zajímal váš názor na bílý štiplavý kouř z vejfalu. Celkem dost to dýmá. Myslíte, že se to ztratí až si motor sedne?
Podotýkám, vyřadil jsem z okruhu EGR system.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/