fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Shell V Power & Shell V Power Racing
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=18&t=25932
Stránka 1 z 2

Autor:  Vacko [ 04 říj 2009 11:29 ]
Předmět příspěvku:  Shell V Power & Shell V Power Racing

Ahoj, chtěl bych se vás zeptat, kdo máte zkušenosti s těmito palivy, zda SVP Racing taky čistí motor jak SVP a hlavně, jestli bych vůbec mohl SVP Racing (100 oktan) nalejt do mýho stroje, jestli by to nevadilo? De mi hlavně o to, jestli ten 100 oktan nedává víc zabrat součástkám v motoru a tudíž zkracuje jejich životnost. Díky za odpovědi.

Autor:  Mišan26 [ 04 říj 2009 14:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: Shell V Power & Shell V Power Racing

No ja tankoval na ACPETROL a auto nejak nechtelo jet obcas zacukalo tak sem nato sral ted jezdim jen OMV A cepuju Careru 100 a sem spokojen auto necuka a v pohode. A nevim mozna ze lepsi tam davat kvalitnejsi benzin :)

Autor:  dj.DEKL [ 04 říj 2009 15:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: Shell V Power & Shell V Power Racing

Lejt tam cokoliv s vyšším oktanovým číslem než 95 je zbytečný...

Autor:  Mišan26 [ 04 říj 2009 15:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: Shell V Power & Shell V Power Racing

dj.DEKL

proc myslis ???

Autor:  dj.DEKL [ 04 říj 2009 15:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: Shell V Power & Shell V Power Racing

Pozná motor, že má "lepší" palivo a upraví si třeba předstih? Bohužel ne. Takže tankuj V-Power 95 a aspoň ti to možná vyčistí motor...

Autor:  Mišan26 [ 04 říj 2009 16:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Shell V Power & Shell V Power Racing

nevim no ja jsem spokojeny stou carerou 100 nestezuju si :)

Autor:  dj.DEKL [ 04 říj 2009 16:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: Shell V Power & Shell V Power Racing

Tak hlavně když si nestěžuje peněženka :-D

Poslední asi dva roky jezdím většinou na Tesco a Globus palivo - benzín i naftu (maj pečeť kvality) a rozdíl nepoznám když natankuju na jiný "značkový" pumpě :roll:

Autor:  Mišan26 [ 04 říj 2009 16:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Shell V Power & Shell V Power Racing

tojo nestezuje zatim :-D a jak si to myslel stim predstihem upravy ??, vcem byto byo lepsi.. Dekuji

Autor:  dj.DEKL [ 04 říj 2009 17:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Shell V Power & Shell V Power Racing

Použití vysokooktanového benzinu ještě automaticky neznamená zvýšení výkonu motoru. Motor totiž musí být na vyšší oktanové číslo připraven – měl by být vybaven hlavně agregáty s přímým vstřikováním. Pokud není motor na vysokooktanový benzin připraven, zvýšení výkonu nenastane, ale naopak může vlivem nesprávného spálení paliva dojít ke ztrátě výkonu. „U většiny motorů nemá smysl používat benzin s vyšším oktanovým číslem, neboť motor je nastaven právě na těch 95 oktanů a na vyšší hodnotu se neadaptuje,“ uvedl Martin Linhart z českého zastoupení automobilky Ford.


Problémy s prémiovými benziny
Otázky však vyvolávají prémiové benziny s udávaným oktanovým číslem 100 jednotek, protože musí mít štítek podle standardního vzoru na benzin Super plus s oktanovým číslem 98. „Většina motoristů si toho ani nevšimne, ale někteří pozornější si toho všimnou a pak se domnívají, že jsou podváděni. Některé čerpací stanice to řeší tak, že nenalepí štítek k pistoli, ale na bok stojanu, kde není tak vidět,“ uvádí Vladimír Matějovský. „Dokonce lze nalézt i řešení, že je na štítku uvedeno číslo 100. Nevím, co na to říká kontrolní orgán a podle čeho kontroluje, když k tomuto názvu neexistuje norma s požadavky na vlastnosti. Otázkou u prémiových benzinů podle Matějovského je také to, zda jsou skutečně prémiové. Tedy jestli mají skutečně nějaké nadstandardní vlastnosti. Žádná norma totiž na benziny s vyšším oktanovým číslem než 98 neexistuje. „Je tak čistě otázkou důvěry zákazníka, zda uvěří informacím z letáku či jiné reklamy prodejce, že je jeho značkové palivo skutečně prémiové,“ uvádí Matějovský.

Autor:  sevaman [ 04 říj 2009 17:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: Shell V Power & Shell V Power Racing

osobní zkušenost na motoru sr20de...předstih naladěn na 100oktan jezděné na 100 oktan = hlavně docela citelně lepší zátah z nízkých otáček :-D

Autor:  milos.l [ 04 říj 2009 17:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Shell V Power & Shell V Power Racing

motor bez čidla klepání to "nepozná", takže pokud výrobce nepředepisuje lejt jen 98+, což znám ze starších aut snad jen z EVO6, tak nemá smysl tam lejt cokoliv víc

do escorta s eecIV nebo V ikdyž naleješ 108oct za 300kč litr, tak to nebude mít žádnej efekt

oktanový číslo samo o sobě nemá s výkonem vůbec nic společnýho

Autor:  Mišan26 [ 04 říj 2009 17:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: Shell V Power & Shell V Power Racing

Uz chapu dekuji super pocteni :)

Autor:  Vacko [ 04 říj 2009 18:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Shell V Power & Shell V Power Racing

ok, takže radši SVP klasika 95 oktan, díky hoši

Autor:  balu [ 04 říj 2009 21:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: Shell V Power & Shell V Power Racing

Asi tak, předepsaný je min 95okt.a na víceoktanový motor nereaguje. Když je nějak čurděný, tak má pod 95 okt. a to pak je ten průser nekvalitního benzínu. Proto bývá pocit, že na kvalitnější to lépe jede, omyl ten zkurvený pančovaný 98 okt akorát má parametry toho 95 okt. :(

Autor:  enjoy [ 04 říj 2009 23:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: Shell V Power & Shell V Power Racing

ja ti poradim.... Tank ONO 24.90,- N95
jeste pred mesicem bysi me na takovy benzince nevidel,vzdy jen shell,ale kdyz je to o 5,-.tak si na shellce ted uz jen foukam gumy...
navic ten jejich(ONO) benzin fakt neni zadna voda,jak jsem si driv myslel :-D

Autor:  Krtek-NA [ 06 říj 2009 17:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Shell V Power & Shell V Power Racing

dj.DEKL píše:
Tak hlavně když si nestěžuje peněženka :-D

Poslední asi dva roky jezdím většinou na Tesco a Globus palivo - benzín i naftu (maj pečeť kvality) a rozdíl nepoznám když natankuju na jiný "značkový" pumpě :roll:

ano, přesně, hlavně jsem tuto pečeť neviděl na ONu tak tam radši nebrat. Ovšem je nutno poznamenat, že toto vyznamenání je dobrovolné, ale asi vědí, proč to palivo netestovat.... :lol: :wink: :!:

Autor:  Vacko [ 06 říj 2009 18:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: Shell V Power & Shell V Power Racing

nejvíc se mi líbí, když je nějaká ta kontrola kvality paliv na našich benzínkách a pak řeknou, že zjistili, že některý pumpy přidávaj do paliv vodu, ale nakonec stejně neřeknou, který pumpy to dělaj a nakonec to snad nechaj i bejt, ikdyž někdy je ňáká ta pokutka nemine, ale stejně, to se mi líbí :lol:

Autor:  EwanS50 [ 06 říj 2009 21:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Shell V Power & Shell V Power Racing

Ani na ONu jsem nikdy neměl problém s kvalitou benzínu a to tam tankuju pořád i do motorky a dá se říct celá naše rodina... Jednou jsme měli problém u JET (dnes LUKOil). Od té doby tankujem ONO (vždy benzín)

Autor:  BERUSKA1.6D [ 07 říj 2009 08:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Shell V Power & Shell V Power Racing

sice jezdím na naftu ale nejlepší zkušenost jsem měla na OMV ale vzhledem k cenám a tomu že téměř všude ředěj tak tankuju kde je nejlevnějš a dodávám do nafty příměsi zimní a letní. Vzhledem k tomu že se přidává jen trošku tak vydží dlouho a zvyšuje cenu paliva o zhruba tři koruny na celou nádrž. Ale na Schellce jsem byla celkem sklamaná na starém motoru je celkem znát blbé palivo a naftu teda nemaj nic moc a za ty prachy :roll: . ONO -dobrý :D

Autor:  Lauer [ 14 říj 2009 10:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Shell V Power & Shell V Power Racing

Musím říct že tankuju na Shell už asi 8 roků a nikdy jsem neměl žádný problém. U nafty bylo poznat lepší zátah a to na několika autech a s benzínem jsem taky spokojen. Jednou jsem natankoval na pumpě už ani nevím jak se jmenovala, do escorta 1.8 16v, musel jsem jelikož už jsem neměl benzín a byla to jediná pumpa široko daleko a co ten motor dělal, to jsem fakt nevěřil. Škubal, zdechal, netáhl. A co se týká nafty, mám služební KIA CARNIVAL, kolega natankoval v mošnově, přijeli jsme do Úžic a ráno už jsem nenastartoval. V naftě byla voda. Na shellce se mi to zatím nestalo. Tod moje zkušenost. :D

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/