fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Shell V Power & Shell V Power Racing http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=18&t=25932 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Vacko [ 04 říj 2009 11:29 ] |
Předmět příspěvku: | Shell V Power & Shell V Power Racing |
Ahoj, chtěl bych se vás zeptat, kdo máte zkušenosti s těmito palivy, zda SVP Racing taky čistí motor jak SVP a hlavně, jestli bych vůbec mohl SVP Racing (100 oktan) nalejt do mýho stroje, jestli by to nevadilo? De mi hlavně o to, jestli ten 100 oktan nedává víc zabrat součástkám v motoru a tudíž zkracuje jejich životnost. Díky za odpovědi. |
Autor: | Mišan26 [ 04 říj 2009 14:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Shell V Power & Shell V Power Racing |
No ja tankoval na ACPETROL a auto nejak nechtelo jet obcas zacukalo tak sem nato sral ted jezdim jen OMV A cepuju Careru 100 a sem spokojen auto necuka a v pohode. A nevim mozna ze lepsi tam davat kvalitnejsi benzin |
Autor: | dj.DEKL [ 04 říj 2009 15:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Shell V Power & Shell V Power Racing |
Lejt tam cokoliv s vyšším oktanovým číslem než 95 je zbytečný... |
Autor: | Mišan26 [ 04 říj 2009 15:53 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Shell V Power & Shell V Power Racing |
dj.DEKL proc myslis ??? |
Autor: | dj.DEKL [ 04 říj 2009 15:57 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Shell V Power & Shell V Power Racing |
Pozná motor, že má "lepší" palivo a upraví si třeba předstih? Bohužel ne. Takže tankuj V-Power 95 a aspoň ti to možná vyčistí motor... |
Autor: | Mišan26 [ 04 říj 2009 16:02 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Shell V Power & Shell V Power Racing |
nevim no ja jsem spokojeny stou carerou 100 nestezuju si |
Autor: | dj.DEKL [ 04 říj 2009 16:03 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Shell V Power & Shell V Power Racing |
Tak hlavně když si nestěžuje peněženka Poslední asi dva roky jezdím většinou na Tesco a Globus palivo - benzín i naftu (maj pečeť kvality) a rozdíl nepoznám když natankuju na jiný "značkový" pumpě |
Autor: | Mišan26 [ 04 říj 2009 16:40 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Shell V Power & Shell V Power Racing |
tojo nestezuje zatim a jak si to myslel stim predstihem upravy ??, vcem byto byo lepsi.. Dekuji |
Autor: | dj.DEKL [ 04 říj 2009 17:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Shell V Power & Shell V Power Racing |
Použití vysokooktanového benzinu ještě automaticky neznamená zvýšení výkonu motoru. Motor totiž musí být na vyšší oktanové číslo připraven – měl by být vybaven hlavně agregáty s přímým vstřikováním. Pokud není motor na vysokooktanový benzin připraven, zvýšení výkonu nenastane, ale naopak může vlivem nesprávného spálení paliva dojít ke ztrátě výkonu. „U většiny motorů nemá smysl používat benzin s vyšším oktanovým číslem, neboť motor je nastaven právě na těch 95 oktanů a na vyšší hodnotu se neadaptuje,“ uvedl Martin Linhart z českého zastoupení automobilky Ford. Problémy s prémiovými benziny Otázky však vyvolávají prémiové benziny s udávaným oktanovým číslem 100 jednotek, protože musí mít štítek podle standardního vzoru na benzin Super plus s oktanovým číslem 98. „Většina motoristů si toho ani nevšimne, ale někteří pozornější si toho všimnou a pak se domnívají, že jsou podváděni. Některé čerpací stanice to řeší tak, že nenalepí štítek k pistoli, ale na bok stojanu, kde není tak vidět,“ uvádí Vladimír Matějovský. „Dokonce lze nalézt i řešení, že je na štítku uvedeno číslo 100. Nevím, co na to říká kontrolní orgán a podle čeho kontroluje, když k tomuto názvu neexistuje norma s požadavky na vlastnosti. Otázkou u prémiových benzinů podle Matějovského je také to, zda jsou skutečně prémiové. Tedy jestli mají skutečně nějaké nadstandardní vlastnosti. Žádná norma totiž na benziny s vyšším oktanovým číslem než 98 neexistuje. „Je tak čistě otázkou důvěry zákazníka, zda uvěří informacím z letáku či jiné reklamy prodejce, že je jeho značkové palivo skutečně prémiové,“ uvádí Matějovský. |
Autor: | sevaman [ 04 říj 2009 17:35 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Shell V Power & Shell V Power Racing |
osobní zkušenost na motoru sr20de...předstih naladěn na 100oktan jezděné na 100 oktan = hlavně docela citelně lepší zátah z nízkých otáček |
Autor: | milos.l [ 04 říj 2009 17:42 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Shell V Power & Shell V Power Racing |
motor bez čidla klepání to "nepozná", takže pokud výrobce nepředepisuje lejt jen 98+, což znám ze starších aut snad jen z EVO6, tak nemá smysl tam lejt cokoliv víc do escorta s eecIV nebo V ikdyž naleješ 108oct za 300kč litr, tak to nebude mít žádnej efekt oktanový číslo samo o sobě nemá s výkonem vůbec nic společnýho |
Autor: | Mišan26 [ 04 říj 2009 17:45 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Shell V Power & Shell V Power Racing |
Uz chapu dekuji super pocteni |
Autor: | Vacko [ 04 říj 2009 18:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Shell V Power & Shell V Power Racing |
ok, takže radši SVP klasika 95 oktan, díky hoši |
Autor: | balu [ 04 říj 2009 21:47 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Shell V Power & Shell V Power Racing |
Asi tak, předepsaný je min 95okt.a na víceoktanový motor nereaguje. Když je nějak čurděný, tak má pod 95 okt. a to pak je ten průser nekvalitního benzínu. Proto bývá pocit, že na kvalitnější to lépe jede, omyl ten zkurvený pančovaný 98 okt akorát má parametry toho 95 okt. |
Autor: | enjoy [ 04 říj 2009 23:49 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Shell V Power & Shell V Power Racing |
ja ti poradim.... Tank ONO 24.90,- N95 jeste pred mesicem bysi me na takovy benzince nevidel,vzdy jen shell,ale kdyz je to o 5,-.tak si na shellce ted uz jen foukam gumy... navic ten jejich(ONO) benzin fakt neni zadna voda,jak jsem si driv myslel |
Autor: | Krtek-NA [ 06 říj 2009 17:42 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Shell V Power & Shell V Power Racing |
dj.DEKL píše: Tak hlavně když si nestěžuje peněženka Poslední asi dva roky jezdím většinou na Tesco a Globus palivo - benzín i naftu (maj pečeť kvality) a rozdíl nepoznám když natankuju na jiný "značkový" pumpě ano, přesně, hlavně jsem tuto pečeť neviděl na ONu tak tam radši nebrat. Ovšem je nutno poznamenat, že toto vyznamenání je dobrovolné, ale asi vědí, proč to palivo netestovat.... |
Autor: | Vacko [ 06 říj 2009 18:36 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Shell V Power & Shell V Power Racing |
nejvíc se mi líbí, když je nějaká ta kontrola kvality paliv na našich benzínkách a pak řeknou, že zjistili, že některý pumpy přidávaj do paliv vodu, ale nakonec stejně neřeknou, který pumpy to dělaj a nakonec to snad nechaj i bejt, ikdyž někdy je ňáká ta pokutka nemine, ale stejně, to se mi líbí |
Autor: | EwanS50 [ 06 říj 2009 21:23 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Shell V Power & Shell V Power Racing |
Ani na ONu jsem nikdy neměl problém s kvalitou benzínu a to tam tankuju pořád i do motorky a dá se říct celá naše rodina... Jednou jsme měli problém u JET (dnes LUKOil). Od té doby tankujem ONO (vždy benzín) |
Autor: | BERUSKA1.6D [ 07 říj 2009 08:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Shell V Power & Shell V Power Racing |
sice jezdím na naftu ale nejlepší zkušenost jsem měla na OMV ale vzhledem k cenám a tomu že téměř všude ředěj tak tankuju kde je nejlevnějš a dodávám do nafty příměsi zimní a letní. Vzhledem k tomu že se přidává jen trošku tak vydží dlouho a zvyšuje cenu paliva o zhruba tři koruny na celou nádrž. Ale na Schellce jsem byla celkem sklamaná na starém motoru je celkem znát blbé palivo a naftu teda nemaj nic moc a za ty prachy . ONO -dobrý |
Autor: | Lauer [ 14 říj 2009 10:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Shell V Power & Shell V Power Racing |
Musím říct že tankuju na Shell už asi 8 roků a nikdy jsem neměl žádný problém. U nafty bylo poznat lepší zátah a to na několika autech a s benzínem jsem taky spokojen. Jednou jsem natankoval na pumpě už ani nevím jak se jmenovala, do escorta 1.8 16v, musel jsem jelikož už jsem neměl benzín a byla to jediná pumpa široko daleko a co ten motor dělal, to jsem fakt nevěřil. Škubal, zdechal, netáhl. A co se týká nafty, mám služební KIA CARNIVAL, kolega natankoval v mošnově, přijeli jsme do Úžic a ráno už jsem nenastartoval. V naftě byla voda. Na shellce se mi to zatím nestalo. Tod moje zkušenost. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |