fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Studený motor, teplý motor,imobilizér http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=18&t=26301 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Pincek [ 29 říj 2009 13:59 ] |
Předmět příspěvku: | Studený motor, teplý motor,imobilizér |
Chtěl bych se zeptat, co se dá ještě dělat s problémem studeného motoru?? Při startu mě to chytne, otáčky vyletí někam ke 2 tis. a pak padají až k volnoběhu (vše během asi 5 ti vteřin) u volnoběhu začnou poskakovat a motor se dusí, někdy zdechne... Toto dělá vždy u studeného... Jakmile se ohřeje, pohoda, až na to, že někdy se mě drží otáčky kolem 3 000 a musím na chvilu zastavit, pak spadnou normálně a zase to na nějakej čas nedělá, někdy na delší čas, někdy se to stane hned při dalším rozjetí a mám takovej blbej tempomat... A poslední věc, když dojíždím ke křižovatce, tak vyřadím a otáčky se zhoupnou až někam k 500 a motor se divně otřese, pak hned vylítnou a drží se na těch volnoběžnejch (800 až 900). Vyměnil jsem už všechny čidla a vše kolem toho ( kabely, svíčky) krom škrtící klapky, která prej stojí 7 000Kč a to se mě měnit nechce. Už nevím co stím, dal jsem do toho už asi 9 000 a moc zlepšení sem nepoznal ![]() |
Autor: | Mouse [ 29 říj 2009 22:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Studený motor, teplý motor,imobilizér |
ohledně volnoběhu tu je toho opravdu mraky a může to bejt i klidně volnoběžnej ventil a ten koštuje u Charouze 3073,- kč. a s tím startem to může bejt pojistková skříň měl jsem něco trochu podobného a byla to ta pojistkovka |
Autor: | Pincek [ 30 říj 2009 15:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Studený motor, teplý motor,imobilizér |
Volnoběžnej je právě nejspíš ok, podle toho, co tvrdí mechanik ![]() ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |