fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

MK7
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=18&t=26453
Stránka 1 z 2

Autor:  Scray [ 07 lis 2009 09:54 ]
Předmět příspěvku:  MK7

Zdravím,lidi potřeboval bych vědět jestli má Escort MK7 ještě matky na kolech nebo jestli má šrouby :) a co si myslíte o motoru 1.4 Ohc - efi, f4b?? :D díkes

Autor:  dj.DEKL [ 07 lis 2009 09:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: MK7

Matice a bral bych jedině 1.6 1.8 Zetec

Autor:  Scray [ 07 lis 2009 10:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: MK7

dj.DEKL píše:
Matice a bral bych jedině 1.6 1.8 Zetec

To já právě taky :( ale asi nemám jinou možnost :D

Autor:  dj.DEKL [ 07 lis 2009 10:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: MK7

Jede to, ale závoďák to nebude...

Autor:  matus111 [ 07 lis 2009 10:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: MK7

F4B ma znacenie CVH a nie ohc

Autor:  Scray [ 07 lis 2009 11:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: MK7

matus111 píše:
F4B ma znacenie CVH a nie ohc

a co to znamená?to právě psl na inzerátu borec,tak nevím,já sem to nekoumal ;) a je to špatně nebo dobře? :D je lepší mít karbec nebo vstřikování? :)

Autor:  Ford [ 07 lis 2009 12:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: MK7

CVH má vačku uloženou v hlavě motoru a OHC má vačku ulozenou na hlavě motoru

Autor:  dj.DEKL [ 07 lis 2009 13:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: MK7

Myslíš v bloku motoru ne?

Autor:  Ford [ 07 lis 2009 15:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: MK7

vačka v bloku motoru například šáde 120 je OHV

Autor:  zdenal8 [ 07 lis 2009 22:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: MK7

Tim v hlavě myslí v hlavě. Vačka strká z boku dovnitř hlavy. Namá to rozebíratelná ložiska jako třeba zetec, aby si jí vytáhnul horem po jejich rozebrání.

Autor:  Scray [ 11 lis 2009 07:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: MK7

no a co 1.8 16V Zetec?kolik to tak průměrně žere když to člověk nežene,poruchy atd... :) kolik to tak zvládne mít najeto

Autor:  Perňa [ 11 lis 2009 08:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: MK7

Mám 1.8 v Mondeu...najeto 205klacků....zatím bez poruchy průměrná spotřeba cca 7,5 l

Autor:  Scray [ 11 lis 2009 23:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: MK7

no to je slušné :) a co 1.8TD? odchází nějak často to Turbo?a co spotřeba v létě a v zimě? rozmýšlím se nad 1.8 16V a 1.8TD

Autor:  EwanS50 [ 12 lis 2009 00:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: MK7

Scray píše:
no to je slušné :) a co 1.8TD? odchází nějak často to Turbo?a co spotřeba v létě a v zimě? rozmýšlím se nad 1.8 16V a 1.8TD


1.8 16V 115PS (130) Jasná volba, esco s tim slušně jede, motor bez problémů
TD nebrat, je to lemra, spotřeba nic moc na naftu (nejlepší pročíst kus vlákna o spotřebě)a výkon taky celkem malej na TD.

Autor:  Scray [ 12 lis 2009 09:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: MK7

EwanS50 píše:
Scray píše:
no to je slušné :) a co 1.8TD? odchází nějak často to Turbo?a co spotřeba v létě a v zimě? rozmýšlím se nad 1.8 16V a 1.8TD


1.8 16V 115PS (130) Jasná volba, esco s tim slušně jede, motor bez problémů
TD nebrat, je to lemra, spotřeba nic moc na naftu (nejlepší pročíst kus vlákna o spotřebě)a výkon taky celkem malej na TD.


no mně se právě 66kW na turbo diesel nezdá moc málo,dyť diesly sou dycky slabší..no a co ty slabší 1.8? 105PS?já v tom TDčku eště nejel,tak právě vůbec nevím,dost mě na tom štve to turbo,když se vysere,není to levná záležitost :( ale nadruhou stranu když na to šlápnu tak to sežere míň než 1.8 16V :D

Autor:  Mlynec [ 12 lis 2009 10:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: MK7

Scray, nerozmýšľaj. Ja som mal 1,4 a bolo to lenivé, spotreba nenormálna. Potom som kúpil 1.8 16V a nedá sa porovnať. Keď stupím, ide a spotreba menšia ako 1.4.

Autor:  EwanS50 [ 12 lis 2009 10:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: MK7

66kW je ale ta "vrcholná" verze, to VW (ač ho nesnášim) v Golfu 3 začínal, pak bylo snad 74kW a vrchol 81kW, což mi na 1,9TDI přijde celkem slušný, v Passatu pak ještě 96kW. Nechci nijak obhajoval VW, nemám je rád, ale ta první generace TDI byla fakt nadčasová a dlouho tomu nikdo nedokázal v naftě konkurovat. Samozřejmě kup jak uznáš za vhodný. Bude to tvoje a ne moje (naše) auto.

Autor:  zde. [ 12 lis 2009 10:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: MK7

Nebo jestli chceš adrenalin s nízkou spotřebou tak doporučuju 1.8D, jako mám já. Když seženeš zachovalejší tak se tam nemá skoro co podělat, žere to okolo šesti bez ohledu jak to šlapeš a jako každé předjíždění je vyloženě adrenalinová záležitost.

Autor:  Scray [ 12 lis 2009 12:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: MK7

Mlynec píše:
Scray, nerozmýšľaj. Ja som mal 1,4 a bolo to lenivé, spotreba nenormálna. Potom som kúpil 1.8 16V a nedá sa porovnať. Keď stupím, ide a spotreba menšia ako 1.4.

jo jako já jen rozmýšlím mezi těmahle dvěma motorama,páč taky sem koupil 1.4 před rokem a zbavil sem se toho,páč ten motor byl v prdeli a spotřeba 12L :D ale to se pak vyřešilo a žralo to stejně kolem 7-8L :D což je na 1.4 hodně, když to skoro nejede :D když sem sedl do Punta 1.2,byl to o hodně rozdíl už v akceleraci :D

Autor:  Scray [ 12 lis 2009 12:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: MK7

EwanS50 píše:
66kW je ale ta "vrcholná" verze, to VW (ač ho nesnášim) v Golfu 3 začínal, pak bylo snad 74kW a vrchol 81kW, což mi na 1,9TDI přijde celkem slušný, v Passatu pak ještě 96kW. Nechci nijak obhajoval VW, nemám je rád, ale ta první generace TDI byla fakt nadčasová a dlouho tomu nikdo nedokázal v naftě konkurovat. Samozřejmě kup jak uznáš za vhodný. Bude to tvoje a ne moje (naše) auto.


No právě 1.8 16V je dost dobré vozítko,ale tak asi pěkně papá při sešlápnutém plynu :D a 1.8TD má zase turbo,které stojí 15 litrů a to ne funglovka :D tak bych ho nechtěl měnit :D jakože ten motor co chci kupovat,je v perfektním stavu,krásný zvuk,ale náhoda je blbec :D

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/