fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
MK7 http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=18&t=26453 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Scray [ 07 lis 2009 09:54 ] |
Předmět příspěvku: | MK7 |
Zdravím,lidi potřeboval bych vědět jestli má Escort MK7 ještě matky na kolech nebo jestli má šrouby a co si myslíte o motoru 1.4 Ohc - efi, f4b?? díkes |
Autor: | dj.DEKL [ 07 lis 2009 09:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: MK7 |
Matice a bral bych jedině 1.6 1.8 Zetec |
Autor: | Scray [ 07 lis 2009 10:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: MK7 |
dj.DEKL píše: Matice a bral bych jedině 1.6 1.8 Zetec To já právě taky ale asi nemám jinou možnost |
Autor: | dj.DEKL [ 07 lis 2009 10:39 ] |
Předmět příspěvku: | Re: MK7 |
Jede to, ale závoďák to nebude... |
Autor: | matus111 [ 07 lis 2009 10:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: MK7 |
F4B ma znacenie CVH a nie ohc |
Autor: | Scray [ 07 lis 2009 11:06 ] |
Předmět příspěvku: | Re: MK7 |
matus111 píše: F4B ma znacenie CVH a nie ohc a co to znamená?to právě psl na inzerátu borec,tak nevím,já sem to nekoumal a je to špatně nebo dobře? je lepší mít karbec nebo vstřikování? |
Autor: | Ford [ 07 lis 2009 12:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: MK7 |
CVH má vačku uloženou v hlavě motoru a OHC má vačku ulozenou na hlavě motoru |
Autor: | dj.DEKL [ 07 lis 2009 13:16 ] |
Předmět příspěvku: | Re: MK7 |
Myslíš v bloku motoru ne? |
Autor: | Ford [ 07 lis 2009 15:12 ] |
Předmět příspěvku: | Re: MK7 |
vačka v bloku motoru například šáde 120 je OHV |
Autor: | zdenal8 [ 07 lis 2009 22:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: MK7 |
Tim v hlavě myslí v hlavě. Vačka strká z boku dovnitř hlavy. Namá to rozebíratelná ložiska jako třeba zetec, aby si jí vytáhnul horem po jejich rozebrání. |
Autor: | Scray [ 11 lis 2009 07:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: MK7 |
no a co 1.8 16V Zetec?kolik to tak průměrně žere když to člověk nežene,poruchy atd... kolik to tak zvládne mít najeto |
Autor: | Perňa [ 11 lis 2009 08:24 ] |
Předmět příspěvku: | Re: MK7 |
Mám 1.8 v Mondeu...najeto 205klacků....zatím bez poruchy průměrná spotřeba cca 7,5 l |
Autor: | Scray [ 11 lis 2009 23:22 ] |
Předmět příspěvku: | Re: MK7 |
no to je slušné a co 1.8TD? odchází nějak často to Turbo?a co spotřeba v létě a v zimě? rozmýšlím se nad 1.8 16V a 1.8TD |
Autor: | EwanS50 [ 12 lis 2009 00:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: MK7 |
Scray píše: no to je slušné a co 1.8TD? odchází nějak často to Turbo?a co spotřeba v létě a v zimě? rozmýšlím se nad 1.8 16V a 1.8TD 1.8 16V 115PS (130) Jasná volba, esco s tim slušně jede, motor bez problémů TD nebrat, je to lemra, spotřeba nic moc na naftu (nejlepší pročíst kus vlákna o spotřebě)a výkon taky celkem malej na TD. |
Autor: | Scray [ 12 lis 2009 09:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: MK7 |
EwanS50 píše: Scray píše: no to je slušné a co 1.8TD? odchází nějak často to Turbo?a co spotřeba v létě a v zimě? rozmýšlím se nad 1.8 16V a 1.8TD 1.8 16V 115PS (130) Jasná volba, esco s tim slušně jede, motor bez problémů TD nebrat, je to lemra, spotřeba nic moc na naftu (nejlepší pročíst kus vlákna o spotřebě)a výkon taky celkem malej na TD. no mně se právě 66kW na turbo diesel nezdá moc málo,dyť diesly sou dycky slabší..no a co ty slabší 1.8? 105PS?já v tom TDčku eště nejel,tak právě vůbec nevím,dost mě na tom štve to turbo,když se vysere,není to levná záležitost ale nadruhou stranu když na to šlápnu tak to sežere míň než 1.8 16V |
Autor: | Mlynec [ 12 lis 2009 10:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: MK7 |
Scray, nerozmýšľaj. Ja som mal 1,4 a bolo to lenivé, spotreba nenormálna. Potom som kúpil 1.8 16V a nedá sa porovnať. Keď stupím, ide a spotreba menšia ako 1.4. |
Autor: | EwanS50 [ 12 lis 2009 10:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: MK7 |
66kW je ale ta "vrcholná" verze, to VW (ač ho nesnášim) v Golfu 3 začínal, pak bylo snad 74kW a vrchol 81kW, což mi na 1,9TDI přijde celkem slušný, v Passatu pak ještě 96kW. Nechci nijak obhajoval VW, nemám je rád, ale ta první generace TDI byla fakt nadčasová a dlouho tomu nikdo nedokázal v naftě konkurovat. Samozřejmě kup jak uznáš za vhodný. Bude to tvoje a ne moje (naše) auto. |
Autor: | zde. [ 12 lis 2009 10:47 ] |
Předmět příspěvku: | Re: MK7 |
Nebo jestli chceš adrenalin s nízkou spotřebou tak doporučuju 1.8D, jako mám já. Když seženeš zachovalejší tak se tam nemá skoro co podělat, žere to okolo šesti bez ohledu jak to šlapeš a jako každé předjíždění je vyloženě adrenalinová záležitost. |
Autor: | Scray [ 12 lis 2009 12:23 ] |
Předmět příspěvku: | Re: MK7 |
Mlynec píše: Scray, nerozmýšľaj. Ja som mal 1,4 a bolo to lenivé, spotreba nenormálna. Potom som kúpil 1.8 16V a nedá sa porovnať. Keď stupím, ide a spotreba menšia ako 1.4. jo jako já jen rozmýšlím mezi těmahle dvěma motorama,páč taky sem koupil 1.4 před rokem a zbavil sem se toho,páč ten motor byl v prdeli a spotřeba 12L ale to se pak vyřešilo a žralo to stejně kolem 7-8L což je na 1.4 hodně, když to skoro nejede když sem sedl do Punta 1.2,byl to o hodně rozdíl už v akceleraci |
Autor: | Scray [ 12 lis 2009 12:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: MK7 |
EwanS50 píše: 66kW je ale ta "vrcholná" verze, to VW (ač ho nesnášim) v Golfu 3 začínal, pak bylo snad 74kW a vrchol 81kW, což mi na 1,9TDI přijde celkem slušný, v Passatu pak ještě 96kW. Nechci nijak obhajoval VW, nemám je rád, ale ta první generace TDI byla fakt nadčasová a dlouho tomu nikdo nedokázal v naftě konkurovat. Samozřejmě kup jak uznáš za vhodný. Bude to tvoje a ne moje (naše) auto. No právě 1.8 16V je dost dobré vozítko,ale tak asi pěkně papá při sešlápnutém plynu a 1.8TD má zase turbo,které stojí 15 litrů a to ne funglovka tak bych ho nechtěl měnit jakože ten motor co chci kupovat,je v perfektním stavu,krásný zvuk,ale náhoda je blbec |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |